Η υβριδική τεχνολογία που έκανε πρεμιέρα στο WRC στο πρόσφατο Ράλλυ Μόντε Κάρλο, πέρα από τον περιορισμό του περιβαλλοντικού αποτυπώματος, υπόσχεται μεγαλύτερες ταχύτητες και περισσότερο θέαμα. Για περιορισμένο χρονικό διάστημα μέσα σε κάθε ειδική διαδρομή, όπως κατά την εκκίνηση, οι οδηγοί έχουν ισχύ που ξεπερνά τους 500 ίππους.
Ο γνωστός 1.6 turbo βενζίνης ενισχύεται από ηλεκτρικό μοτέρ 136 ίππων, το οποίο λαμβάνει ενέργεια χωρητικότητας 3,9 kWh. Η φόρτισή της γίνεται εν κινήσει κατά το φρενάρισμα των αγωνιστικών, αλλά και στο service park, από εξωτερική πηγή.
Το φετινό καλεντάρι περιλαμβάνει 13 αγώνες, με το Ράλλυ Ακρόπολις να διεξάγεται από τις 8 έως τις 11 Σεπτεμβρίου. Δείτε πώς λειτουργεί το υβριδικό σύστημα στα rally cars.