Το IONIQ 5 της Hyundai Motor πέρασε πρόσφατα ένα απαιτητικό τεστ αποφυγής ταράνδου, παρέχοντας υψηλά επίπεδα σταθερότηταςκαι χειρισμού. Τα οχήματα πραγματοποιούν το τεστ αποφυγής ταράνδου, για να αναδείξουν την ικανότητά τους να αποφύγουν έναεμπόδιο που μπορεί να εμφανιστεί ξαφνικά στο δρόμο.
Το Ισπανικό περιοδικό αυτοκινήτου και blog δοκιμών km77.com πραγματοποίησε τη δοκιμή με ένα IONIQ 5 που διέθετε μπαταρία72,6 kWh, 218ps και κίνηση στους πίσω τροχούς. Επιπλέον, τιςζάντες 19 ιντσών του ηλεκτρικού οχήματος (BEV) πλαισίωναν ελαστικά Michelin Primacy 4 σε διαστάσεις 235/55 R19 105W. Μεμέγιστη ταχύτητα 80 km/h, το IONIQ 5 αναδείχθηκε ένα από τα ταχύτερα αυτοκίνητα που έχουν πραγματοποιήσει τη δοκιμή του km77.com.
Κορυφαία απόδοση στο test αποφυγής ταράνδου
Εκτός από την παροχή υψηλών επιπέδων ασφάλειας και μέγιστηςάνεσης για τους επιβάτες του, το IONIQ 5 σχεδιάστηκε για ελεγχόμενη και καλά ισορροπημένη οδήγηση και χειρισμό. Με μέγιστη αρχική ταχύτητα 80 km/h, το IONIQ 5 ολοκλήρωσε το τεστ αποφυγής ταράνδου, περνώντας μέσα από τους κώνους γρηγορότερααπό αρκετά αυτοκίνητα επιδόσεων άλλων μαρκών που συμμετείχαν στη δοκιμή. Το km77.com ανέφερε ότι το IONIQ 5 «επιταχύνει με πολύ καλό ρυθμό. Ακόμη και με τέσσερα άτομα και φορτίο, κινείταιμε αρκετή ευελιξία σε όλες τις συνήθεις συνθήκες κυκλοφορίας».
Σύμφωνα με το km77.com, το IONIQ 5 είναι ένα από τα ταχύτερααυτοκίνητα που έχουν πραγματοποιήσει το τεστ αποφυγής ταράνδου. Η ολοκλήρωση της δοκιμής σε τόσο υψηλή ταχύτητα αποδεικνύει ότιο εξαιρετικός χειρισμός και η σταθερότητα του IONIQ 5 μπορούν να εξασφαλίσουν ότι οι τροχοί του παραμένουν σταθεροί στο δρόμο.
Η δοκιμή που πραγματοποίησε το km77.com τράβηξε την προσοχήπολλών ευρωπαϊκών μέσων ενημέρωσης, τα οποία, με τη σειρά τους, αναφέρθηκαν στην επίδοση του IONIQ 5 στο τεστ αποφυγής ταράνδου. Το portal ηλεκτρικών οχημάτων InsideEVs ανέφερε ότι το IONIQ 5 πέτυχε «ένα από τα καλύτερα αποτελέσματα μεταξύ των ηλεκτρικών αυτοκινήτων που έχουν δοκιμαστεί μέχρι στιγμής». Συνεχίζει να επαινεί το IONIQ 5 τονίζοντας ότι «ο ηλεκτροκινητήραςτου λειτουργεί πολύ ομαλά και εντελώς αθόρυβα».
Το διαδικτυακό Ιταλικό περιοδικό αυτοκινήτου Motorionlineσχολιάζει επίσης την απόδοση του IONIQ 5 στο τεστ αποφυγής ταράνδου του km77.com : «Το IONIQ 5 πέτυχε τη μέγιστη ταχύτητάτου “όταν ο οδηγός δοκιμής έθεσε το σύστημα πέδησης στο τρίτοεπίπεδο, από τα τέσσερα διαθέσιμα». Προσθέτει ότι «αυτή η λειτουργία επιβραδύνει παρόμοια με έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE), βοηθώντας στον καλύτερο έλεγχο του αυτοκινήτου σε ορισμένες καταστάσεις».
Αντίστοιχα, μετά την ολοκλήρωση της δοκιμής, το γαλλικό Caradisiac επαινεί την απόδοση του IONIQ 5 : «Εκεί που το IONIQ 5 εκπλήσσει και πάλι είναι ότι είναι διασκεδαστικό στην οδήγηση (fun to drive)! Το τιμόνι είναι ακριβές και επικοινωνιακό. Τα φρένα – και αυτό είναι κάτι που δεν συμβαίνει ποτέ σε ένα EV – προσφέρουνεξαιρετική αίσθηση παρά την αναγέννηση και η ισορροπία είναιτέλεια».
Η αρχιτεκτονική του IONIQ 5 του επιτρέπει να επιδεικνύειαξιοσημείωτη οδική συμπεριφορά. Βασισμένο στην Electric Global Modular Platform (E-GMP), την πλατφόρμα του Hyundai MotorGroup αποκλειστικά για ηλεκτρικά οχήματα (BEV), οι οδηγοί του IONIQ 5 μπορούν να περιμένουν πολύ υψηλή σταθερότητα και έξυπνο χειρισμό στο δρόμο.
Εκτός από την E-GMP, το IONIQ 5 μπορεί να υπερηφανεύεται για πολλά ακόμη χαρακτηριστικά που βελτιώνουν τον χειρισμό και τη σταθερότητά του. Το μοντέλο διαθέτει τον πρώτο ολοκληρωμένοκινητήριο άξονα μαζικής παραγωγής στον κόσμο. Συνδυάζοντας τα ρουλεμάν των τροχών με τον άξονα μετάδοσης κίνησης, μεταδίδεταιπερισσότερη ισχύς στους τροχούς, με αποτέλεσμα μικρότερο βάροςάξονα και μεγαλύτερη σταθερότητα χειρισμού.
Το βραβευμένο αμιγώς ηλεκτρικό μεσαίο CUV της Hyundai
Το IONIQ 5 είναι το πρώτο μοντέλο της νέας μάρκας IONIQ τηςHyundai. Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε δύο επιλογέςμπαταριών, 58 kWh ή 72,6 kWh, καθώς και μεταξύ τετρακίνησης ήκίνησης στους πίσω τροχούς. Σύμφωνα με το WLTP, η έκδοσημπαταρίας 72,6 kWh με κίνηση στους πίσω τροχούς διαθέτει μέγιστηαυτονομία 481 χιλιομέτρων με μία μόνο φόρτιση.
Το IONIQ 5 προσφέρει ισχυρή απόδοση και εξαιρετικά γρήγορηφόρτιση. Η τεχνολογία φόρτισης 800 V επιτρέπει να φορτίζεται από10% έως 80% σε μόλις 18 λεπτά σε σταθμούς γρήγορης φόρτισης. Επίσης, οι πελάτες μπορούν να χρησιμοποιήσουν την τεχνολογίαVehicle to Load (V2L) για να φορτίσουν ή να τροφοδοτήσουνοποιαδήποτε ηλεκτρονική συσκευή ενώ οδηγούν ή είναισταθμευμένοι, όπως φορητούς υπολογιστές ή ηλεκτρονικά σκούτερ.