Quantcast

Το νέο Renault Megane παρουσιάστηκε ως ηλεκτρικό crossover

Η Renault παρουσίασε στην έκθεση αυτοκινήτου του Μονάχου, το εντελώς νέο, αμιγώς ηλεκτρικό Megane E-Tech. Πρόκειται για την έκδοση παραγωγής του Megane eVision concept. Για την κατασκευή του νέου Megane χρησιμοποιείται η πλατφόρμα CMF-EV για ηλεκτρικά μοντέλα.

 

 

Όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες, το μοντέλο παραγωγής ακολουθεί πιστά τις γραμμές του πρωτότυπου, με ελάχιστες αλλαγές, διατηρώντας έτσι και την crossover αισθητική.

Όπως και το αδελφό μοντέλο Nissan Ariya, έτσι και το Renault Megane θα είναι διαθέσιμο με δύο μπαταρίες, έχοντας αυτονομία που θα φτάνει τα 470 χιλιόμετρα, ενώ θα έχει τη δυνατότητα ταχείας φόρτισης 130 kW.

Ο νέος ηλεκτρικός κινητήρας αποδίδει 218 ίππους και 300 Nm ροπής και διαθέτει τέσσερα επίπεδα ανάκτησης ενέργειας. Χάρη στη σύγχρονη σχεδίασή του έχει compact διαστάσεις και ζυγίζει 145 κιλά, δηλαδή είναι 10% πιο ελαφρύς από αυτό που εφοδιάζεται το Zoe, αν και αποδίδει περισσότερη δύναμη και ροπή.

Σε δύο εκδόσεις

Διατίθεται σε δύο επίπεδα ισχύος, με 96 kW (130 ίππους) και 250 Nm ροπής ή 160 kW (218 ίππους) και 300 Nm ροπής., με το 0-100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε 7,4 δευτερόλεπτα.

Το νέο Megane E-Tech Electric έχει μια νέα μπαταρία βάρους 395 κιλών που έχει σχεδιαστεί ειδικά για αυτή τη νέα πλατφόρμα CMF-EV. Στα 110 χιλ. είναι η πιο λεπτή μπαταρία που κυκλοφορεί στην αγορά και ενδεικτικά είναι 40% πιο λεπτή από αυτή που εφοδιάζεται το Zoe.

Όσον αφορά τις μπαταρίες, διατίθεται με δύο επιλογές, στις 40 kWh με αυτονομία 300 χιλιομέτρων και με μια μεγαλύτερη 60 kWh που προσφέρει αυτονομία 470 χιλιομέτρων με μία φόρτιση.

 

Ανοιχτό… εσωτερικό

Στο εσωτερικό ακολουθείται η φιλοσοφία «OpenR» που συνδυάζει μια οθόνη 12,3 ιντσών για το πίνακα οργάνων και μια έως 12 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων. Ωστόσο, η βασική έκδοση θα εξοπλίζεται με οθόνη εννέα ιντσών.

Ο χώρος για τους επιβάτες είναι ικανοποιητικός, ενώ ο όγκος του χώρου αποσκευών φτάνει τα 440 λίτρα, με επιπλέον 22 κάτω από το πάτωμα για την αποθήκευση των καλωδίων φόρτισης. Για τη διεύρυνση του χώρου φροντίζουν τα πίσω αναδιπλούμενα καθίσματα κατά 60:30.

 

Πηγή: motorone.gr