• Η παγκόσμια καμπάνια της Hyundai Motor περιλαμβάνει ένα νέο τηλεοπτικό σποτ του νέου TUCSON με πρωταγωνιστή τον ηθοποιό Tom Holland ως Nathan Drake
• Η ταινία «Uncharted» είναι η δεύτερη ταινία στη διάρκεια της στρατηγικής συνεργασίας της Hyundai Motor με την Sony Pictures, ακολουθώντας την πολύ επιτυχημένη ταινία «Spider-Man™: No Way Home»
Το Νέο Hyundai TUCSON πρωταγωνιστεί στην επερχόμενη ταινία της Sony Pictures «Uncharted», προσφέροντας συγκίνηση και ενθουσιασμό ως ένα ειδικά διαμορφωμένο πρωτότυπο “Beast” concept.
Τα δημοφιλή Genesis G90, Genesis G80 και Genesis GV80 πλαισιώνουν το νέο TUCSON “Beast” στην ταινία, η πρεμιέρα της οποίας έχει προγραμματιστεί για την Παρασκευή 11 Φεβρουαρίου στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου στην Ελλάδα.
«Το ολοκαίνουριο TUCSON είναι ένα εξαιρετικά ικανό SUV που είναι έτοιμο να αντιμετωπίσει την πρόκληση μιας περιπέτειας όπως ένα κυνήγι θησαυρού» δήλωσε ο κ. Thomas Schemera, Executive Vice President, Global Chief Marketing Officer και Head of Customer Experience Division της Hyundai Motor Company. Η “Uncharted” έχει εκατομμύρια θαυμαστές σε όλο τον κόσμο και είμαστε ενθουσιασμένοι που αναδεικνύουμε τις δυνατότητες και τις τεχνολογίες των οχημάτων μας με τρόπους που είναι δημιουργικοί και ταιριάζουν στην ταινία της Sony Pictures. Η πρόσφατη συνεργασία μας με την ταινία «Spider-Man: No Way Home» ήταν μια τεράστια επιτυχία στην προώθηση των IONIQ 5 και TUCSON και ανυπομονούμε να αξιοποιήσουμε αυτή τη δυναμική και στην ταινία «Uncharted».
Η ταινία δράσης-περιπέτειας της Sony Pictures βασίζεται στο δημοφιλές ομότιτλο βιντεοπαιχνίδι του PlayStation, “Uncharted”, του Naughty Dog. Στην ταινία, ο ευφυής κλέφτης Nathan Drake (Tom Holland) στρατολογείται από τον έμπειρο κυνηγό θησαυρών Victor “Sully” Sullivan (Mark Wahlberg) για να ανακτήσει μια περιουσία που έχασε ο Ferdinand Magellan πριν από 500 χρόνια. Αν και ξεκινά ως μια ληστεία για το δίδυμο, εξελίσσεται σε έναν αγώνα δρόμου, για να φτάσουν στο θησαυρό πριν από τον αδίστακτο Moncada (Αντόνιο Μπαντέρας), ο οποίος πιστεύει ότι αυτός και η οικογένειά του είναι οι νόμιμοι κληρονόμοι. Αν οι Nate και Sully μπορέσουν να αποκρυπτογραφήσουν τα στοιχεία και να λύσουν ένα από τα παλαιότερα μυστήρια του κόσμου, θα ανακαλύψουν ένα θησαυρό ύψους πέντε (5) δισεκατομμυρίων δολαρίων και ίσως ακόμη και τον χαμένο αδερφό του Nate, αλλά μόνο εάν καταφέρουν να συνεργασθούν.
Το Hyundai Design and Technical Center στο Irvine της Καλιφόρνια και η Sony Pictures συνεργάστηκαν στο σχεδιασμό του TUCSON “Beast” concept, το οποίο διαθέτει ένα στιβαρό εξωτερικό με ενισχυμένους προφυλακτήρες, ελαστικά και άλλα εξωτερικά αξεσουάρ που συναρπάζουν στο κυνήγι του θησαυρού.
«Η ομάδα της Hyundai έχει δημιουργήσει μια διασκεδαστική παγκόσμια καμπάνια που αποτυπώνει τέλεια τον περιπετειώδη τόνο της «Uncharted» και ενισχύει περαιτέρω τη σπουδαιότητα της συνεργασίας» δήλωσε ο κ. Jeffrey Godsick, EVP του Global Partnerships και Brand Management και Head του Location Based Entertainment της Sony Pictures Entertainment.
Στο πλαίσιο των ενεργειών marketing για την ταινία, η Hyundai Motor κυκλοφόρησε παγκοσμίως μια τηλεοπτική διαφήμιση με πρωταγωνιστή τον Tom Holland. Η διαφήμιση διάρκειας 60” με τίτλο “Car Wash” https://www.youtube.com/watch?v=szjoQ9jDp4E , παρουσιάζει τον Holland ως Nathan Drake, ο οποίος φτάνει σε ένα τοπικό πλυντήριο αυτοκινήτων με το TUCSON του καλυμμένο με λάσπη και γεμάτο με διάφορα εργαλεία και αντικείμενα για το κυνήγι του θησαυρού. Ο Nathan χαλαρώνει στο πλυντήριο αυτοκινήτων μέχρι να ετοιμασθεί το TUCSON και να είναι έτοιμο για την επόμενη περιπέτειά του. Μια version 30” θα μεταδίδεται ως μέρος τηλεοπτικών προγραμμάτων υψηλής προβολής στις ΗΠΑ, την Ευρώπη, την Κορέα και άλλες παγκόσμιες αγορές τον Φεβρουάριο του 2022.