Η Renault επιβεβαίωσε ότι θα παρουσιάσει ένα νέο πρωτότυπο μοντέλο μέσα στο Μάιο, με μια ενδεικτική φωτογραφία αυτού που αποκαλύπτει μόνο το εμπρός μέρος του. Στην πράξη δεν αποκαλύπτονται πολλά με αυτή τη σκοτεινή φωτογραφία μόνο του εμπρός μέρους, αλλά σίγουρα φαίνεται η νέα σχεδιαστική προσέγγιση που ακολουθείται και απέχει από όσα μέχρι σήμερα γνωρίζουμε για τη γαλλική φίρμα.
Πιο συγκεκριμένα αποστασιοποιείται από τα νεότερα μοντέλα όπως το Megane E-Tech Electric και το Austral που θα αποτελέσει το διάδοχο του Kadjar. Το στρογγυλεμένο εμπρός μέρος, τα μακριά φωτιστικά σώματα είναι διαφορετικά, μοιάζοντας να δανείζεται… έμπνευση περισσότερο από το R5 Prototype. Όσον αφορά το τελευταίο, το μικρό αυτό αμιγώς ηλεκτρικό hatchback θα κυκλοφορήσει στην παραγωγή μέσα στο 2024, κάνοντας χρήση της πλατφόρμας του Zoe που ονομάζεται CMF-BEV.
Μπορεί το νέο πρωτότυπο να χρησιμοποιεί την ίδια… φωτεινή ταυτότητα, αλλά ξεχωρίζει στο εμπρός μέρος του χάρη στη χαμηλότερη μάσκα και τα τριγωνικά φωτιστικά σώματα που έχουν τοποθετηθεί στις άκρες του προφυλακτήρα και χαμηλά.
Στα σπουδαιότερα όμως αυτού του νέο πρωτότυπου που αφορούν την τεχνολογία κίνησης, η Renault κάνει στροφή στα καύσιμα, βάζοντας σε πρώτο πλάνο το υδρογόνο. Στόχος είναι να κάνουν στροφή σε πιο βιώσιμες λύσεις, με μηδενικούς ρύπους, εξελίσσοντας τεχνολογίες που, πιθανότατα μπορούν να υιοθετήσουν και σε άλλα, μελλοντικά μοντέλα. Εξάλλου μεγάλος στόχος για τη Renault είναι από το 2030 και μετά να διαθέτει στην ευρωπαϊκή αγορά μόνο αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα.
Πηγή: Motorone.gr