Η δεύτερη γενιά του Ford Ranger Raptor είναι ολοκαίνουρια με βενζινοκινητήρα V6 EcoBoost 3,0 λίτρων με διπλό υπερσυμπιεστή και 288 ίππους, δηλαδή 75 περισσότερους από το τρέχον, πετρελαιοκίνητο μοντέλο.
Έχει σύστημα anti-lag, με ρύθμιση παρόμοια με του Ford GT, το οποίο ενισχύει την απόκριση στο γκάζι διατηρώντας τα turbo σε λειτουργία για τρία δευτερόλεπτα αφού ο οδηγός σηκώνει το πόδι του από το πεντάλ του γκαζιού. Η ενεργή εξάτμιση διαθέτει τέσσερα επίπεδα ήχου, συμπεριλαμβανομένου του «Quiet», που θα αγαπήσουν οι γείτονες του ιδιοκτήτη.
Το αυτόματο κιβώτιο 10 ταχυτήτων είναι ίδιο με του πρώτου Raptor, αλλά αυτή τη φορά υπάρχουν συγκεκριμένα προφίλ στον κινητήρα για κάθε σχέση του, που βελτιώνουν την απόδοση. Η τετρακίνηση είναι στάνταρ και μπορεί να αλλάξει σε κίνηση μόνο στους πίσω τροχούς για εξοικονόμηση καυσίμου, ενώ τα εμπρός και πίσω διαφορικά και τα επτά προγράμματα οδήγησης επιτρέπουν στο Raptor να κινείται με άνεση και ασφάλεια τόσο στην άσφαλτο όσο και σε βαθιά λάσπη και κακοτράχαλους χωματόδρομους.
Μια μοναδική διάταξη πλαισίου, σε σύγκριση με το στάνταρ Ranger, προσφέρει στο Raptor καλύτερη απόδοση εκτός δρόμου. Ενισχυμένα εξαρτήματα και ποδιές προστασίας κάτω από το αμάξωμα, συνδυάζονται με ολοκαίνουργια αμορτισέρ Fox υψηλής απόδοσης, τα οποία έχουν ρυθμιστεί ειδικά για το Ranger Raptor και έχουν σχεδιαστεί για να παρέχουν καλύτερη απόσβεση όταν είναι απαραίτητο. Επιπλέον, υπάρχει το Trail Control, ένα σύστημα ελέγχου ταχύτητας για off-road διαδρομές το οποίο διατηρεί μια καθορισμένη ταχύτητα (έως 32 χλμ./ώρα) επιτρέποντας στον οδηγό να συγκεντρωθεί στο τιμόνι.
Next-Gen Ford Ranger Raptor Rewrites the Rulebook for Ultimate ONext-Gen Ford Ranger Raptor Rewrites the Rulebook for Ultimate ONext-Gen Ford Ranger Raptor Rewrites the Rulebook for Ultimate O
Next-Gen Ford Ranger Raptor Rewrites the Rulebook for Ultimate ONext-Gen Ford Ranger Raptor Rewrites the Rulebook for Ultimate ONext-Gen Ford Ranger Raptor Rewrites the Rulebook for Ultimate O
Εξωτερικά το Ranger Raptor μοιάζει με το μεγαλύτερο F-150 Raptor της αμερικανικής αγοράς. Τα φώτα ημέρας σε σχήμα C διατηρούνται σε όλη τη σειρά Ranger, ενώ το Raptor έχει επιπλέον προβολείς LED matrix. Έχει μια τεράστια μάσκα με το λογότυπο της εταιρίας και οι ζάντες 17 ιντσών είναι εξοπλισμένες με ελαστικά παντός εδάφους συνολικής διαμέτρου 33 ιντσών. Στο πίσω μέρος υπάρχει στάνταρ κοτσαδόρος.
Στο εσωτερικό, το Raptor έχει σπορ καθίσματα «εμπνευσμένα από το μαχητικό αεροσκάφος F-22 Raptor», ενώ οι πορτοκαλί λεπτομέρειες στους αεραγωγούς και τις ραφές ταιριάζουν με το εξωτερικό χρώμα, που είναι μια αποκλειστικότητα του νέου Raptor. Μέσω της οθόνης αφής, κάθετης τοποθέτησης, 12 ιντσών με SYNC4, διαμορφώνονται τα πάντα, από τον κλιματισμό μέχρι το διαφορικό και την εξάτμιση.
Στοιχεία για την απόδοση του νέου Ranger Raptor δεν έχουν ακόμη ανακοινωθεί, αλλά Αυστραλοί μηχανικοί της Ford ανέφεραν με περηφάνια ότι το νέο μοντέλο ήταν ένα λεπτό γρηγορότερο από το παλιό μοντέλο σε κάποια πίστα δοκιμών τους.
Το Raptor θα είναι η πρώτη έκδοση του Ranger που θα κυκλοφορήσει, με τις παραδόσεις να ξεκινούν αργότερα μέσα στο έτος, πριν από την άφιξη του στάνταρ μοντέλου στις αρχές του 2023.
Next-Gen Ford Ranger Raptor Rewrites the Rulebook for Ultimate ONext-Gen Ford Ranger Raptor Rewrites the Rulebook for Ultimate ONext-Gen Ford Ranger Raptor Rewrites the Rulebook for Ultimate O
Next-Gen Ford Ranger Raptor Rewrites the Rulebook for Ultimate ONext-Gen Ford Ranger Raptor Rewrites the Rulebook for Ultimate ONext-Gen Ford Ranger Raptor Rewrites the Rulebook for Ultimate O
Ποια είναι η διαφορά μεταξύ του Ranger Raptor και του Bronco Raptor;
Το νέο Ford Ranger Raptor βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με το Bronco Raptor που παρουσιάστηκε πρόσφατα στην αγορά των ΗΠΑ, αλλά ενώ το ένα είναι pick up, το άλλο είναι ένα SUV εστιασμένο σε εκτός δρόμου διαδρομές. Ενώ και τα δύο χρησιμοποιούν τον ίδιο κινητήρα V6 twin-turbo 3,0 λίτρων, το Ranger έχει ισχύ 288 ίππων, ενώ το Bronco εκτιμάται ότι θα έχει ισχύ άνω των 400 ίππων.
Πηγή: Motorone.gr