Η Tesla και επίσημα η πιο «γρήγορη» στον κόσμο των ηλεκτρικών αυτoκινήτων (Βίντεο)

H εταιρία του Elon Musk αποφάσισε να καταρρίψει το ρεκόρ γύρου για ηλεκτρικά αυτοκίνητα παραγωγής στο Nürburgring

Μέχρι στιγμής γνωρίζαμε πως τα Tesla είναι εντυπωσιακά γρήγορα στις ευθείες. Για όσους βέβαια αγαπούν την πραγματική οδήγηση και όχι τις κόντρες, υπήρχαν άλλες εταιρίες, με προτάσεις σαφώς πιο δελεαστικές. Τα νέα που μας φέρνει η Tesla από την πράσινη κόλαση του Nürburgring είναι δύσκολο να μην τα λάβει κανείς υπόψη.

 

 

Πιο συγκεκριμένα, η εταιρία του Elon Musk αποφάσισε να καταρρίψει το ρεκόρ γύρου για ηλεκτρικά αυτοκίνητα παραγωγής στο Nürburgring, χρησιμοποιώντας το νεότερο και πιο σύγχρονο μοντέλο της, Model S Plaid. Οι πρώτες δοκιμές της εταιρίας στη συγκεκριμένη πίστα είχαν ξεκινήσει σχεδόν δύο χρόνια πριν. Τώρα όμως το αποτέλεσμα είναι ανακοινώσιμο. Το γρήγορο Tesla, χωρίς βελτιώσεις που θα μπορούσαν να επηρεάσουν την απόδοσή του, κατάφερε να γυρίσει τα 20,6 χιλιόμετρα της πίστας σε χρόνο 7:30.909 λεπτά, ενώ το αντίστοιχο νούμερο για τη μεγάλη χάραξη των 20,832 km ήταν 7:35.579 λεπτά.

Μέχρι πρόσφατα το ρεκόρ γύρου στην κατηγορία διατηρούσε η Porsche Taycan Turbo, με χρόνο 7:42.3, στη διαδρομή των 20,6 km. Μιλάμε για μία διαφορά της τάξης των 11″ 431, η οποία ακούγεται εντυπωσιακή. Ας μην ξεχνάμε όμως πως η Porsche ήταν ένα αυτοκίνητο 600+ ίππων, τη στιγμή που το Model S Plaid στη διαμόρφωση των τριών κινητήρων αποδίδει 1.020 ίππους!

Τώρα αυτό που απομένει είναι να δούμε την απάντηση των Ευρωπαίων κατασκευαστών. Κάτι τέτοιο μπορεί να θεωρηθεί ως σοβαρή πρόκληση, αφού ο τίτλος του γρηγορότερου αυτοκίνητου σε αυτή την πίστα αποτελεί για πολλούς την καλύτερη διαφήμιση για το εκάστοτε μοντέλο. Η ανανεωμένη Taycan αγγίζει πλέον τους 750 ίππους και κάτι μας λέει πως έχει και καλύτερη συμπεριφορά στην πίστα για να διεκδικήσει εκ νέου τον τίτλο. Και αν αυτή παραμένει λίγη, λόγω ισχύος, θα έχει ενδιαφέρον σύντομα να δούμε το Rimac Nevera των 1.914 PS να μπαίνει στη μάχη.

Ο Elon Musk πάντως δείχνει να το διασκεδάζει και να θέλει να δώσει συνέχεια. Ήδη έχει ανακοινώσει πως μετά το ρεκόρ του συμβατικού Model S, θα πρέπει να περιμένουμε τον αντίστοιχο γύρο από ένα βελτιωμένο όχημα, με επιπρόσθετες αεροδυναμικές επιφάνειες, κεραμικά φρένα και ελαστικά πίστας.