Quantcast

Η Nissan e.dams καθ’ οδόν για τον διπλό αγώνα της Formula E στη Ρώμη

Με την ομάδα να “διαπνέεται” από ακμαίο ηθικό, έχοντας τερματίσει στην πρώτη δεκάδα στον τελευταίο αγώνα του Μεξικό

Η Nissan e.dams πηγαίνει στην Ρώμη, αυτό το Σαββατοκύριακο, για τον 5ο και 6ο  Γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της ABB FIA Formula E 2021/22. Έχοντας σημειώσει συνολικά 12 πόντους στο πρωτάθλημα στους αντίστοιχους αγώνες της περασμένης σεζόν στην Ιταλική πρωτεύουσα, η ομάδα στοχεύει ψηλά για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

Στον προηγούμενο αγώνα στην Πόλη του Μεξικού, η ομάδα πέτυχε διπλό τερματισμό στην πρώτη δεκάδα, κερδίζοντας έξι βαθμούς και δείχνοντας τη βελτιωμένη απόδοση του συστήματος μετάδοσης κίνησης της  Nissan Formula E Gen2, από την αρχή της σεζόν.

Με τον διπλό αγώνα, αυτό το Σαββατοκύριακο, το αμιγώς ηλεκτρικό πρωτάθλημα θα πραγματοποιήσει την τέταρτη εμφάνισή του στην Ιταλική πρωτεύουσα, με τις ομάδες να παίρνουν θέση στην πίστα Circuito Cittadino dell’EUR στην περιοχή Esposizione Universale Roma, λίγα χιλιόμετρα μακριά από το διάσημο Κολοσσαίο. Κατασκευασμένη εξ αρχής για το E-Prix της Ρώμης της σεζόν 2017/18, η πίστα αυτή τροποποιήθηκε και επεκτάθηκε για τους αγώνες της περασμένης σεζόν.

Η έναρξη του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος στη Ρώμη θα φέρει  τα μονοθέσια της Nissan Formula E σε ένα τυπικό circuit αστικού τύπου, για πρώτη φορά, στην 8η  σεζόν. «Εμπλουτισμένη»  με πολυάριθμες, μεγάλες και «τυφλές» τροφές, εναλλασσόμενο μοτίβο επιφανειών και  επιπέδων πρόσφυσης, αλλά και με ορισμένα πολύ ανώμαλα τμήματα, αυτή η πίστα αποτελεί μια ιδιαίτερη πρόκληση για μηχανικούς και οδηγούς.

“Ανυπομονούμε για τον διπλό αγώνα στη Ρώμη και έχουμε καλές αναμνήσεις από το αγωνιστικό μας μονοθέσιο, που πρωτοστάτησε εδώ, την περασμένη σεζόν”, δήλωσε ο Tommaso Volpe, γενικός διευθυντής της Nissan Formula E. “Το E-Prix της Ρώμης είναι κάπως σαν εντός έδρας αγώνας. Ειδικά για μένα που είμαι Ιταλός και, όταν ζούσα εδώ, πήγαινα από και προς το γραφείο μου στους ίδιους δρόμους στους οποίους θα αγωνιστούμε.

“Θα αξιοποιήσουμε στο έπακρο αυτούς τους δύο γύρους για να επιβεβαιώσουμε το επόμενο βήμα των προχωρημένων επιδόσεων που προσφέρει το σύστημα μετάδοσης κίνησης της Nissan Formula E Gen2, κατά τη διάρκεια του διπλού μας τερματισμού στο top 10 του Μεξικό. Όλη η ομάδα έχει δουλέψει πολύ σκληρά στο μεσοδιάστημα  και στοχεύουμε να συνεχίσουμε να χτίζουμε τις επιδόσεις και τη δυναμική μας, καθώς οι αγώνες αρχίζουν να γίνονται πυκνοί και γρήγοροι για το υπόλοιπο της σεζόν.”

Και σε αυτή τη σεζόν,  η ομάδα θα συνεχίσει να συνδέει την παρουσία της στο αμιγώς ηλεκτρικό πρωτάθλημα, με τα επιβατικά ηλεκτρικά οχήματα της Nissan. Ο Buemi θα αγωνιστεί ξανά με το #23 Nissan Ariya, που πήρε το όνομά του από το ολοκαίνουργιο ηλεκτρικό crossover SUV της Ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Ο Günther θα αγωνιστεί με  το #22 Nissan LEAF, που πήρε το όνομά του από το γνωστό EV της Nissan που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 2010.

Η Nissan αγωνίζεται στο αμιγώς ηλεκτρικό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της ABB FIA Formula E για να φέρει τον ενθουσιασμό και την απόλαυση της οδήγησης ηλεκτρικών οχημάτων μηδενικών εκπομπών, σε ένα παγκόσμιο κοινό. Ως μέρος του στόχου της να επιτύχει ουδετερότητα άνθρακα στις λειτουργίες της και στον κύκλο ζωής των προϊόντων της έως το 2050, η Nissan σκοπεύει να “εξηλεκτρίσει” τα επερχόμενα μοντέλα της, μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του 2030. Η Nissan στοχεύει στα οφέλη που πηγάζουν από την εμπειρία της στην ηλεκτροκίνηση και από την μεταφορά γνώσεων και τεχνολογίας μεταξύ των αγώνων και των καθημερινών οδικών συνθηκών, για να προσφέρει καλύτερα ηλεκτρικά οχήματα στο καταναλωτικό κοινό.