Παράλληλα η Hyundai θα διατηρήσει τις πωλήσεις αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης στην Ευρώπη μέχρι το 2035, αρκετά καθυστερημένα, δεδομένου ότι οι περισσότεροι αντίπαλοι θα εγκαταλείψουν τους θερμικούς κινητήρες στο τέλος αυτής της δεκαετίας ή και νωρίτερα. Εν τω μεταξύ, προχωρά με την επίθεση στα EV λανσάροντας το Ioniq 6 που ανταγωνίζεται το Tesla Model 3 για να πλαισιώσει το crossover Ioniq 5. Το 2024 θα ακολουθήσει το μεγάλο SUV τριών σειρών καθισμάτων Ioniq 7.
Για κάτι μικρότερο και ουσιαστικά φθηνότερο, θα πρέπει απλώς να περιμένουμε υπομονετικά. Μιλώντας στο Automotive News Europe, ο επικεφαλής μάρκετινγκ της Hyundai Motor Europe, Andreas-Christoph Hofmann, είπε ότι ένα πιο εφικτό EV είναι στα σκαριά για να ανταποκριθεί στους ολοένα και πιο αυστηρούς κανονισμούς εκπομπών ρύπων στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Θα κοστίσει κάπου 20.000 ευρώ, κάτι που στοχεύει ο Όμιλος Volkswagen για τα τρία μικρά EV που θα κυκλοφορήσουν το 2025 με τα σήματα VW, Skoda και Cupra καθώς και η FIAT με το επερχόμενο Panda το 2024.
Ο Hofmann παραδέχτηκε ότι η ανάπτυξη ενός μικρού αυτοκινήτου – ειδικά με ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης – είναι μια δύσκολη υπόθεση λόγω των περιορισμών περιθωρίων κέρδους. Είναι δύσκολο να βγάλεις κέρδος με μικρά EV, γι’ αυτό η Hyundai αποφάσισε να δώσει προτεραιότητα στην κυκλοφορία των τριών μεγαλύτερων μοντέλων Ioniq. Το μεγαλύτερο από όλα – το Ioniq 7 – αναπτύσσεται κυρίως για τις Ηνωμένες Πολιτείες, αλλά θα πωλείται και στην Ευρώπη.
Το αφεντικό μάρκετινγκ της Hyundai στην Ευρώπη επεσήμανε πως πρέπει να έρθουν περισσότερα ανταγωνιστικά EV, καθώς η εταιρεία στοχεύει να κυκλοφορήσει τουλάχιστον 11 μοντέλα μηδενικών εκπομπών ρύπων πριν από το τέλος της δεκαετίας. Κατά το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους, τα ηλεκτρικά οχήματα αντιπροσώπευαν το 16 τοις εκατό των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας στην Ευρώπη, όπου το μερίδιο αγοράς της Hyundai αυξήθηκε κατά 1% στο 4,7%.
Ενώ τα EV συνδέονται κυρίως με οχήματα με μπαταρία, η Hyundai είναι μια από τις λίγες μάρκες που πιστεύουν ότι το υδρογόνο έχει ακόμα μέλλον. Τούτου λεχθέντος, χωρίς μεγάλες επενδύσεις στην υποδομή, τα αυτοκίνητα κυψελών καυσίμου όπως το N Vision 74 Concept παραμένουν προς το παρόν ένα όνειρο.