Προϊόν αυτής της έμπνευσης αποτέλεσε και η πιο πρόσφατη βίντεο-ιστορία που αναρτήθηκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και παρουσίαζε μια άλλη – άγνωστη στο μεγαλύτερο μέρος του κοινού – πτυχή του απαιτητικού κριτή του Master Chef. Την μουσική του παιδεία και την αγάπη του για το πιάνο.
Το βίντεο με τίτλο “Made to Inspire” αφορούσε το CX-30, το πολυβραβευμένο SUV της Mazda, παρουσιάζοντας το πώς απελευθερώνει και τελικά εμπνέει τον οδηγό του, τον κ. Κοντιζά, να αποκαλύψει ακόμη ένα ταλέντο που διαθέτει, αυτό της μουσικής.
Η διαδικτυακή καμπάνια απέσπασε πολύ θετικά σχόλια και εντυπωσίασε από την αρχή, δίνοντας την ώθηση στους συντελεστές του βίντεο να διεκδικήσουν διακρίσεις εντός και εκτός συνόρων, η οποία και στέφθηκε με μεγάλη επιτυχία.
Η καμπάνια μέχρι σήμερα έχει αποσπάσει 5 διακρίσεις σε διεθνή φεστιβάλ κινηματογράφου σε Αμερική και Καναδά, ενώ είναι και φιναλίστ στα Red Movie Awards στη Γαλλία, με τα αποτελέσματα να αναμένεται να ανακοινωθούν μέχρι τα τέλη Ιανουαρίου.
Οι διακρίσεις που έχει αποσπάσει είναι:
- Best Commercial/promotional video 11/2021 – Top Shorts Film Festival
- Best Commercial 11/2021 – Oniros – New York Film Awards
- Best Advertising 12/2021- Phoenix International Short Film Festival
- Best Commercial 12/2021- Los Angeles Film Awards
- Best Commercial 12/2021 – New York International Film Festival
Σχετικά με τη δημιουργία του βίντεο Mazda CX-30:Made to Inspire.
Για το ξεχωριστό αυτό αποτέλεσμα η Mazda Autoone συνεργάστηκε με τη διαφημιστικής της, White ad & Purple events.
Τη σκηνοθεσία, παραγωγή, μοντάζ και μουσική επιμέλεια ανέλαβε η εταιρία 365film / Θοδωρής Τζάρτος ενώ διευθυντής φωτογραφίας ήταν ο κος Σταύρος Τσιρλίδης και ο κος Γιώργος Βασιλειάδης.