Quantcast

H Jeep συνοδεύει τη Juventus στην περιοδεία της στις Η.Π.Α.

Οι “bianconeri” που ήδη μετρούν 10 χρόνια συνεργασίας με τη θρυλική Αμερικανική μάρκα -διάστημα κατά το οποίο κατέκτησαν 29 τρόπαια- θα παίξουν τρία παιχνίδια στις Η.Π.Α. τον Ιούλιο (22/7 Juventus vs Chivas de Guadalajara, 26/7 Juventus vs Barcelona, 30/7 Juventus vs Real Madrid)

Η Jeep, καλωσορίζει τη Juventus στις Η.Π.Α., στο πλαίσιο της προετοιμασίας της Ιταλικής ομάδας για την αγωνιστική σαιζόν 2022-2023. Κλείνοντας φέτος 10 χρόνια εξαιρετικά επιτυχημένης συνεργασίας με τους “bianconeri”, η Jeep θα συνοδεύσει τους αστέρες της ομάδας, όπως είναι οι: Paul Pogba, Ángel Di María, Federico Chiesa, Dušan Vlahović και Juan Cuadrado, στις αγωνιστικές τους υποχρεώσεις. Οι παίκτες για ακόμα μια φορά θα αγωνίζονται με την εμφάνιση που φέρει το λογότυπο της Jeep, το οποίο πλέον χάρη στο νέο δημιουργικό κάνει άμεση της σύνδεση που έχει η μάρκα με τη νέα εποχή της εξηλεκτρισμένης κίνησης.

 

Οι φίλοι της Juventus στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν την αγαπημένη τους ομάδα σε τρία παιχνίδια που θα πραγματοποιηθούν στις 22 Ιουλίου στο Λας Βέγκας (Juventus vs Chivas de Guadalajara), στις 26 Ιουλίου στο Ντάλας (Juventus vs Barcelona) και στις 30 Ιουλίου στο Λος Άντζελες (Juventus vs Real Madrid).

 

Η φετινή περιοδεία της ομάδας στις Η.Π.Α. συμπίπτει με τα 10 χρόνια συνεργασίας της με την Jeep, μια συνεργασία κατά τη διάρκεια της οποίας κατακτήθηκαν σειρά διακρίσεων στην Ιταλία, αλλά και σε Ευρωπαϊκό επίπεδο. Όλα αυτά τα χρόνια το λογότυπο της Αμερικανικής μάρκας βρίσκεται στο κέντρο της εμφάνισης, ενώ πλέον αποκτά διαφορετική δυναμική με τη Jeep, τόσο στην Ευρώπη, όσο και στη Β. Αμερική να κινείται με γρήγορους ρυθμούς ώστε να κάνει πράξη τη φιλοσοφία της “zero-emission freedom” («ελευθερία με μηδενικούς ρύπους»). Ήδη στην Ευρώπη η μάρκα έχει προχωρήσει στον πλήρη εξηλεκτρισμό της γκάμας των επιβατικών της μοντέλων χάρη στα συστήματα e-Hybrid και Plug-in Hybrid 4xe, ενώ στο πλαίσιο του στρατηγικού πλάνου Dare Forward 2030 της Stellantis, η μάρκα στοχεύει μέχρι το 2030 το σύνολο των πωλήσεων της στην Ευρώπη να αφορά σε εξηλεκτρισμένα μοντέλα.