Ford Bronco Everglades : Νέα ειδική έκδοση για περισσότερη διασκέδαση (Φωτό)

Μια «άγρια» έκδοση με εκτός δρόμου εξοπλισμό που περιλαμβάνει ψηλό αεραγωγό στην κολόνα Α, φαρδύτερους θόλους, «εργάτη» και μεγάλα ελαστικά.

Μετά το Bronco Raptor των 405 ίππων η Ford παρουσίασε άλλη μια έκδοση του pick-up με την ονομασία Bronco Everglades που απευθύνεται σε λάτρεις του off-road. Όπως το βασικό μοντέλο, έτσι και το Bronco Everglades θα είναι διαθέσιμο επίσημα μόνο στις Ηνωμένες Πολιτείες προς το παρόν, αποκλειστικά για όσους έχουν ήδη κάνει κράτηση για το μοντέλο και οι τιμές του θα αρχίζουν από περίπου 48.000 ευρώ.

Ωστόσο, ο εισαγωγέας Clive Sutton ανακοίνωσε πρόσφατα ότι είχε αρχίσει να στέλνει το 4×4 στην «δική μας» πλευρά του Ατλαντικού, επομένως ίσως υπάρχει τρόπος να το προμηθευτούν όσοι ενδιαφέρονται στην Ευρώπη.

Οι αναβαθμίσεις σε σχέση με το βασικό Ford Bronco περιλαμβάνουν νέες ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών με ελαστικά της Goodyear για λάσπη, χαλύβδινα προστατευτικά πάνελ (ποδιές) κάτω από το αμάξωμα και ειδικές ράγες που έχουν σχεδιαστεί για να προστατεύουν τα μαρσπιέ στις εκτός δρόμου διαδρομές.

Αποκλειστικά στην έκδοση Everglades συναντάμε τη σκούρα γκρι μάσκα. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει ακόμα φαρδύτερους θόλους, για να καλύπτουν τους φαρδύτερους τροχούς και τα ελαστικά και αφαιρούμενη σκληρή οροφή με ενσωματωμένη σχάρα.


Ωστόσο, η μεγαλύτερη αλλαγή σε σχέση με το στάνταρ μοντέλο είναι η νέα μπάρα Safari και ο εργάτης στον εμπρός προφυλακτήρα που εκτιμάται ότι τραβάει 4,5 τόνους. Οι μηχανικοί της Ford σχεδίασαν επίσης μια νέα, ψηλή εισαγωγή αέρα, τοποθετημένη στην κολόνα Α του Bronco, με δύο εναλλάξιμα φίλτρα για σκόνη ή νερό για να χρησιμοποιούνται ανάλογα με τις συνθήκες.

Για να συμπληρώσει την ψηλότερη εισαγωγή αέρα, η Ford ανέβασε το ύψος των σωλήνων εξαερισμού στον μπροστινό και τον πίσω άξονα, καθώς και το κιβώτιο ταχυτήτων στην έκδοση Everglades. Με αυτές τις αλλαγές το αυτοκίνητο μπορεί να περάσει άνετα μέσα από νερό που έχει βάθος σχεδόν ένα μέτρο.

Όπως το Bronco, έτσι και η έκδοση Everglades τροφοδοτείται από έναν υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 2,3 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 300 ίππους και 441 Nm ροπής. Η μονάδα συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 10 ταχυτήτων που στέλνει την ισχύ και στους τέσσερις τροχούς.

Πηγή: Motorone.gr