Quantcast

Ferrari: Η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση δεν θα επηρεάσει τις επιδόσεις

Ο Benedetto Vigna, CEO της Ferrari, διαβεβαίωσε ότι η ηλεκτρική μετάβαση δεν θα επηρεάσει την απόδοση

Νίκος Μιχαλόπουλος

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ferrari, Benedetto Vigna, μίλησε για να κατευνάσει τους φόβους ότι η πλέον επικείμενη παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα περιλαμβάνει συμβιβασμούς όσον αφορά τις επιδόσεις.  Μιλώντας στο CNBC, ο κορυφαίος διευθυντής υπογράμμισε πώς ο κατασκευαστής από το Maranello, έχοντας βαθιά κατανόηση του θέματος, θα μπορέσει να επιτύχει υψηλά πρότυπα από κάθε άποψη.

Οι επιδόσεις θα παραμείνουν στην κορυφή της κατηγορίας ακόμα και με την ολοκληρωτική μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση

Όσον αφορά την οδήγηση, τη δυναμική του οχήματος, μπορούν να χειριστούν το πρόσθετο βάρος.  Έχουν λίγο περισσότερα από 100 πρόσθετα για να συντηρήσουν από ένα θερμικό αυτοκίνητο με την ίδια ισχύ.  Εξακολουθεί όμως να εκφράζει εμπιστοσύνη για την ικανότητα της εταιρείας να αντιμετωπίσει την πρόκληση γιατί η τεχνογνωσία θα τους βοηθήσει πολύ.  Σήμερα, πολλά αυτοκίνητα έχουν περίπου την ίδια πρόσβαση στα ηλεκτρονικά τσιπ.  Ωστόσο, οι μηχανικοί της Ferrari είναι σε θέση να προσφέρουν κάτι μοναδικό, ξεχωριστό, συνέχισε ο Vigna.  Ως εκ τούτου, το βλέπουν ως μια ευκαιρία να συνεχίσουν να δημιουργήσουν κάτι μοναδικό.

Η Ferrari σχεδιάζει να λανσάρει το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο το 2025, αν και οι βενζινοκινητήρες θα συνεχίσουν να διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στο κοντινό μέλλον.  Οι μονάδες εσωτερικής καύσης θα έχουν μερίδιο 40% στις συνολικές πωλήσεις έως το 2026, με τις υβριδικές και πλήρως ηλεκτρικές προτάσεις να μοιράζονται το 60%.

Μέχρι το 2030, ωστόσο, τα θερμικά μοντέλα θα πρέπει να περιοριστούν στο 20% του χαρτοφυλακίου, με τα υβριδικά και πλήρως ηλεκτρικά οχήματα να στοχεύουν σε μερίδιο αγοράς 40% έκαστο.  Σχετικά με τις μελλοντικές προοπτικές, ο Benedetto Vigna εξήγησε ότι οι μπαταρίες θα συναρμολογηθούν στο Maranello.  Οι χειροποίητες μονάδες θα ενσωματωθούν στο σασί του αυτοκινήτου σε μια διαδικασία που επικεντρώνεται στη μείωση του συνολικού βάρους του αυτοκινήτου.

Άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες πολυτελείας, όπως η Bentley της Volkswagen και η Rolls-Royce της BMW, ακολουθούν επίσης παρόμοιες στρατηγικές.  Μια απόφαση που είναι αποτέλεσμα και της τρέχουσας περιόδου στη Γηραιά Ήπειρο.  Όπως όλοι γνωρίζουμε, το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο άσκησε βέτο στην πώληση καινούργιων θερμικών αυτοκινήτων το 2035. Μια πολιτική που δεν γνώρισε την αποδοχή της ιταλικής εκτελεστικής εξουσίας, πεπεισμένη ότι είναι απαραίτητο να επιδιωχθεί η τεχνολογική ουδετερότητα.  Και, ως εκ τούτου, θα πρέπει να εξεταστούν διάφοροι τρόποι για τη σημαντική μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.