Η νέα γενιά μονοθεσίων της Formula 1, με τρισδιάστατο δάπεδο, αποδείχθηκε πονοκέφαλος για ορισμένες ομάδες όσον αφορά τον έλεγχο των αναπηδήσεων σε υψηλές ταχύτητες. Είτε από το αεροδυναμικό φαινόμενο του porpoising, είτε λόγω των σκληρών ρυθμίσεων στις αναρτήσεις για αεροδυναμικά οφέλη, σε συνδυασμό με την απλοποίηση των φετινών αναρτήσεων. Ειδικά η Mercedes, που βασιζόταν περισσότερο στις αναρτήσεις για τη βελτίωση της απόδοσης του μονοθεσίου, εξακολουθεί να αντιμετωπίζει εκτεταμένες αναπηδήσεις.