Quantcast

F1: Οι αναπηδήσεις θα ήταν χειρότερες με ζάντες 13”

To πρόβλημα των αναπηδήσεων των φετινών μονοθεσίων της Formula 1 θα ήταν ακόμα χειρότερο με τα περυσινά ελαστικά, που έφεραν ζάντες 13” αντί για 18”

Η νέα γενιά μονοθεσίων της Formula 1, με τρισδιάστατο δάπεδο, αποδείχθηκε πονοκέφαλος για ορισμένες ομάδες όσον αφορά τον έλεγχο των αναπηδήσεων σε υψηλές ταχύτητες. Είτε από το αεροδυναμικό φαινόμενο του porpoising, είτε λόγω των σκληρών ρυθμίσεων στις αναρτήσεις για αεροδυναμικά οφέλη, σε συνδυασμό με την απλοποίηση των φετινών αναρτήσεων. Ειδικά η Mercedes, που βασιζόταν περισσότερο στις αναρτήσεις για τη βελτίωση της απόδοσης του μονοθεσίου, εξακολουθεί να αντιμετωπίζει εκτεταμένες αναπηδήσεις.

 

 

Διαβάστε περισσότερα στο MotorOne.gr