Νίκος Μιχαλόπουλος
«Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή σημειώνει πρόοδο για την νέα νομοθεσία, η οποία αναμένουμε να εγκριθεί τον Ιούλιο», είπε ο υπεύθυνος για την εσωτερική αγορά, μιλώντας στην Επιτροπή Περιβάλλοντος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου.
Παγκόσμιο πρότυπο
Στη συνέχεια, ο Μπρετόν στάθηκε στη γνώμη που είχε ήδη εκφράσει στις αρχές Απριλίου, με αφορμή ένα ταξίδι στην Ιταλία για τα εγκαίνια των νέων εργαστηρίων για τον έλεγχο των εκπομπών στην Ispra, γεγονός που τον οδήγησε να επισκεφθεί το Τορίνο και να συναντηθεί με την ανώτατη διοίκηση της Stellantis. Μάλιστα, κατά τη γνώμη του, η νέα νομοθεσία θα επιτρέψει στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας «να παράγει στην Ευρώπη τα καθαρότερα οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης στον κόσμο». Επιπλέον, η υποχρέωση περαιτέρω μείωσης των εκπομπών θα καθορίσει «ένα πλεονέκτημα» για τη Γηραιά Ήπειρο, διότι θα επιτρέψει στη βιομηχανία της «να παραμείνει παρούσα σε μια παγκόσμια εξαγωγική αγορά όπου η ζήτηση για παραδοσιακούς κινητήρες θα διαρκέσει για δεκαετίες». Ωστόσο, ο Breton δεν έδωσε λεπτομέρειες σχετικά με την πρόταση. «Θέλουμε να μειώσουμε τα όρια εκπομπών σύμφωνα με τις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις», αλλά και να κατανοήσουμε καλύτερα τις πραγματικές συνθήκες των εκπομπών που σχετίζονται με την οδήγηση, ιδίως με τη χρήση ψηφιακών τεχνολογιών. Θα δώσουμε ιδιαίτερη προσοχή στη βιωσιμότητα των αναγκών μας για κινητικότητα».