Quantcast

BMW M3 Touring: Για πρώτη φορά στην ιστορία (Φωτό – Βίντεο)

Η πρώτη BMW M3 Touring στην ιστορία συνδυάζει αυθεντική αγωνιστική αίσθηση με έναν πολύ ξεχωριστό χαρακτήρα και ευρύτερα οφέλη σε επίπεδο πρακτικότητας

Η BMW M GmbH προσθέτει μία νέα έκδοση αμαξώματος στην υψηλών επιδόσεων γκάμα των μοντέλων της στην premium μεσαία κατηγορία. Η πρώτη BMW M3 Touring στην ιστορία συνδυάζει αυθεντική αγωνιστική αίσθηση με έναν πολύ ξεχωριστό χαρακτήρα και ευρύτερα οφέλη σε επίπεδο πρακτικότητας. Η τεχνολογία του συστήματος μετάδοσης κίνησης εστιάζει πλήρως στις εθιστικές επιδόσεις και συνδυάζει την έκδοση των 375 kW/510 hp του εξακύλινδρου εν σειρά κινητήρα τεχνολογίας M TwinPower Turbo, το οκτατάχυτο κιβώτιο M Steptronic με Drivelogic και το σύστημα τετρακίνησης M xDrive. Η τελευταία αυτή προσθήκη στη γκάμα διατίθεται αποκλειστικά σε έκδοση BMW M3 Competition Touring με σύστημα M xDrive (συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου: 10,4 – 10,1 l/100 km, συνδυασμένες εκπομπές CO2: 235 – 229 g/km στον κύκλο WLTP, τιμές NEDC: – ). Το ευέλικτο εσωτερικό της πρώτης BMW M3 Touring προσδίδει στην κατασκευή ένα ξεχωριστό χαρακτήρα, προσφέροντας νέο πεδίο για να βιώσει κάποιος τις τυπικές επιδόσεις Μ σε καθημερινή βάση. Το νέο BMW iDrive που περιλαμβάνει κυρτή οθόνη BMW Curved Display φέρνει στην καμπίνα την τελευταία λέξη της τεχνολογίας σε επίπεδο ελέγχου/λειτουργίας και συνδεσιμότητας.

Η επέλαση μοντέλων της BMW M GmbH συνεχίζεται στην 50η επετειακή χρονιά της μάρκας με την προσθήκη ενός τέταρτου τύπου μοντέλου στη γκάμα των BMW M3/M4, μαζί με τα Sedan, Coupé και Cabrio. Η BMW M3 Touring θα γιορτάσει την παγκόσμια πρεμιέρα της στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood τον Ιούνιο του 2022. Οι παραγγελίες για τη νέα BMW M3 Touring θα υποβάλλονται από το Σεπτέμβριο του 2022, εν όψει της κυκλοφορίας της στην αγορά που θα ξεκινήσει με την έναρξη της παραγωγής το Νοέμβριο του 2022. Η BMW M3 Touring θα κατασκευάζεται μαζί με την BMW M3 Sedan στο εργοστάσιο του BMW Group στο Μόναχο.

 

Αυτόνομη παρουσία στη γκάμα με πολυτελή σχεδίαση.

Η πρώτη BMW M3 Touring κάνει άλματα εκπληρώνοντας την παραδοσιακή υπόσχεση M ως προς τη δυναμική αίσθηση, την ευελιξία και την ακρίβεια σε συνδυασμό με απεριόριστη καθημερινή πραγματικότητα και ικανότητα κάλυψης πολλών χιλιομέτρων. Η εντυπωσιακή εξωτερική σχεδίαση αναδεικνύει με ιδιαίτερα ζωηρό τρόπο τη μοναδική φιλοσοφία του οχήματος, εξασφαλίζοντας ξεκάθαρη διαφοροποίηση από τα υπόλοιπα μέλη της γκάμας και μία δυναμική αύρα που δεν μπορεί να συναγωνιστεί οποιοσδήποτε ανταγωνιστής.

Απέριττες επιφάνειες και αθλητικές σιλουέτες σηματοδοτούν τις ξεχωριστές δυνατότητες επιδόσεων της BMW M3 Touring, όπως και τα ειδικά σχεδιαστικά στοιχεία M που πληρούν τις λειτουργικές απαιτήσεις της διαδρομής του αέρα ψύξης και της αεροδυναμικής ισορροπίας. Μεταξύ των στοιχείων που κυριαρχούν είναι η κάθετης διάταξης μάσκα νεφρών BMW χωρίς πλαίσιο, οι μεγάλες πλαϊνές εισαγωγές αέρα, τα έντονα τόξα των θόλων των τροχών και οι εκτεταμένες πλαϊνές ποδιές που, μαζί με τα τμήματα που ενώνουν τους προφυλακτήρες, δημιουργούν μία λωρίδα σε Black high-gloss η οποία αγκαλιάζει όλο το αυτοκίνητο. Άλλα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά είναι τα βράγχια M στα εμπρός πλαϊνά πάνελ και οι απολήξεις του συστήματος εξαγωγής που είναι ενσωματωμένες στον πίσω προφυλακτήρα, δεξιά και αριστερά.

 

Όποιο εξωτερικό χρώμα κι αν παραγγείλετε για την BMW M3 Touring, η οροφή της θα έχει στάνταρ φινίρισμα σε Black high-gloss. Οι στάνταρ ράγες οροφής και το ειδικό για το μοντέλο ‘Gurney flap’ στην οροφή είναι βαμμένα στον ίδιο χρωματισμό. Η οροφή μπορεί επίσης να φινιριστεί προαιρετικά στο χρώμα του αμαξώματος, ενώ η λίστα προαιρετικού εξοπλισμού περιλαμβάνει το πακέτο εξωτερικού M Carbon.

Υψηλόστροφος, εξακύλινδρος, εν σειρά κινητήρας.

Η έκδοση του εξακύλινδρου εν σειρά κινητήρα με τεχνολογία M TwinPower Turbo που έχει εξελιχθεί για τα μοντέλα Competition της σειράς BMW M3/M4 αποδίδει μέγιστη ισχύ 375 kW/510 hp και μέγιστη ροπή 650 Nm. Ξεχωρίζοντας για τη δίψα του να ανεβάζει στροφές για το οποίο φημίζονται οι κινητήρες Μ, και με γραμμική παροχή ισχύος που διατηρείται και σε υψηλά φορτία, ο εξακύλινδρος κινητήρας των 3,0 λίτρων αποτελεί τη βάση για τη μονάδα της νέας BMW M4 GT3 που προορίζεται για αγώνες αντοχής. Τα συστήματα ψύξης και παροχής λαδιού είναι σχεδιασμένα για να διαχειρίζονται εξαιρετικά υψηλές διαμήκεις και πλευρικές δυνάμεις στην πίστα. Και το ειδικό για μοντέλα M σύστημα εξαγωγής με ηλεκτρικά ελεγχόμενα flaps, παράγει ένα συναισθηματικά εντυπωσιακό ήχο που ενισχύει την εμπειρία των υψηλών επιδόσεων.

Ο κινητήρας ενώνει τις δυνάμεις του με ένα κιβώτιο M Steptronic οκτώ σχέσεων με Drivelogic, που προσφέρει τρία προγράμματα αλλαγής ταχυτήτων και μπορεί να ελέγχεται μέσω των shift paddles στο τιμόνι. Η ισχύς του κινητήρα περνά στο δρόμο μέσω του συστήματος τετρακίνησης M xDrive το οποίο συνεργάζεται με το Active M Differential στον πίσω άξονα. Η κατανομή της ισχύος ανάλογα με τις ανάγκες και στους τέσσερις τροχούς βελτιστοποιεί την πρόσφυση της BMW M3 Competition Touring με M xDrive, καθώς και την ευελιξία και την κατευθυντική της ευστάθεια. Η επιτάχυνση 0 – 100 km/h ολοκληρώνεται σε 3,6 δευτερόλεπτα, ενώ το σπριντ 0 – 200 km/h απαιτεί 12,9 δευτ. Η επιλογή του M Driver’s Package αυξάνει την τελική ταχύτητα (με ηλεκτρονικό κόφτη) από 250 km/h στα 280 km/h.

 

Εκτός από τη βασική ρύθμιση 4WD, ο οδηγός μπορεί επίσης να επιλέξει τη λειτουργία 4WD Sport μέσω του μενού Setup. Αυτή προσφέρει μία ακόμα πιο έντονη εμπειρία της κατανομής ισχύος στους πίσω τροχούς του συστήματος M xDrive. Η απενεργοποίηση του DSC (Dynamic Stability Control) φέρνει στο παιχνίδι τη λειτουργία 2WD– κοινώς rear-wheel drive.

 

Ιδανική ισορροπία επιδόσεων και άνεσης σε μεγάλες αποστάσεις.

Η τεχνολογία πλαισίου που είναι ρυθμισμένη ώστε να υποστηρίζει αφενός το προφίλ υψηλής απόδοσης του μηχανικού συνόλου, αφετέρου την ειδική φιλοσοφία της BMW M3 Touring, πετυχαίνει μία ιδανική ισορροπία σπορ επιδόσεων και μαγευτικής οδηγικής άνεσης στην καθημερινή χρήση και σε ταξίδια μεγάλων αποστάσεων. Έχουν πραγματοποιηθεί λεπτομερείς, ακριβείς ρυθμίσεις κατά τη διάρκεια εντατικών δοκιμών σε αγωνιστικά σιρκουί, σε επαρχιακούς δρόμους και σε αστικές διαδρομές. Η υψηλή στρεπτική ακαμψία της δομής του αμαξώματος και των βάσεων του πλαισίου χαρίζει στο αυτοκίνητο ακόμα μεγαλύτερη ευελιξία, δυναμική και ακρίβεια, και αυξάνεται με ειδικές για το μοντέλο ενισχύσεις στο τμήμα κάτω από το πάτωμα και στο χώρο αποσκευών.

Τόσο ο εμπρός άξονας δύο συνδέσμων με γόνατα ελατηρίων όσο και ο πίσω άξονας πέντε συνδέσμων έχουν κινηματική ειδική για μοντέλο M και συνδυάζουν ελαφριά σχεδίαση με ιδιαίτερα υψηλή ακαμψία. Η ανάρτηση Adaptive M με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ καθώς και το σύστημα διεύθυνσης M Servotronic με μεταβλητό λόγο υποπολλαπλασιασμού ανήκουν στον στάνταρ εξοπλισμό της BMW M3 Touring. Το ενσωματωμένο σύστημα πέδησης προσφέρει δύο ρυθμίσεις σε σχέση με την προσφερόμενη αίσθηση στο πεντάλ. Τα προαιρετικά, κεραμικά φρένα M Carbon μπορούν να παραγγέλνονται ως εναλλακτική λύση σε σχέση με το στάνταρ σύστημα πέδησης M Compound. Από την άλλη, οι σφυρήλατες ζάντες ελαφρού κράματος M σε διάσταση 19” (μπροστά) και 20” (πίσω) τοποθετούνται στάνταρ και μπορούν να συνδυάζονται προαιρετικά με ελαστικά για πίστα.

 

Το σύστημα DSC ενσωματώνει λειτουργία περιορισμού ολίσθησης των τροχών στη μονάδα ελέγχου του κινητήρα. Πέραν του M Dynamic Mode, η BMW M3 Touring διαθέτει επίσης τη λειτουργία M Traction Control στάνταρ. Στη λειτουργία του 2WD του M xDrive, ο οδηγός μπορεί να προσαρμόζει τα όρια παρέμβασης του συστήματος ελέγχου ολίσθησης των τροχών σε δέκα στάδια, ώστε να προσεγγίζει με ασφάλεια τα φυσικά όρια όταν το όχημα στρίβει με μεγάλη ταχύτητα στην πίστα.

Αγωνιστική αίσθηση στο cockpit , εξαιρετικά ευέλικτος πίσω χώρος.

Το BMW Curved Display θα τοποθετείται στάνταρ στην BMW M3 Touring από το λανσάρισμά της. Προσφέρει μία φρέσκια εκδοχή της σχεδίασης του πιλοτηρίου που εστιάζει στην παροχή μιας έντονης εμπειρίας απόδοσης. Η πλήρως ψηφιακή και ομαδοποιημένη διάταξη απεικόνισης αποτελείται από μία οθόνη πληροφοριών 12,3” και μία οθόνη ελέγχου με διαγώνιο 14,9”, που τοποθετούνται πίσω από μία γυάλινη επιφάνεια που είναι κεκλιμένη προς τον οδηγό. Η οθόνη πληροφοριών πίσω από το τιμόνι παρουσιάζει όλες τις σχετικές πληροφορίες οδήγησης με νέα γραφικά και σε χαρακτηριστικό στυλ M. Γραφικά ειδικά για μοντέλα M με πληροφορίες για το σετάρισμα του αυτοκινήτου και την κατάσταση των ελαστικών μπορούν να εμφανίζονται στην αρχική οθόνη των ενδείξεων ελέγχου. Το BMW Head-Up Display με περιεχόμενο ειδικό για M προσφέρεται προαιρετικά.

Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα M Sport με λειτουργίες μνήμης και θέρμανσης καθώς και επένδυση από δέρμα Merino διατίθενται στάνταρ στην BMW M3 Touring. Τα προαιρετικά μπάκετ καθίσματα M Carbon για τον οδηγό και τον συνοδηγό προσφέρουν ένα μοναδικό συνδυασμό αγωνιστικής αίσθησης, ελαφριάς σχεδίασης, πολυτελούς κατασκευής και άνεσης σε μακρινά ταξίδια. Η χρήση πλαστικού ενισχυμένου με ανθρακονήματα (CFRP) στα δομικά στοιχεία του μαξιλαριού της έδρας και της πλάτης, μαζί με τις εγκοπές στα πλαϊνά και κάτω από τα προσκέφαλα, εξοικονομεί 9,6 κιλά σε σχέση με τα στάνταρ καθίσματα M Sport.

 

Το πίσω τμήμα της BMW M3 Touring περιλαμβάνει τρία καθίσματα πλήρους μεγέθους. Η πλάτη του πίσω καθίσματος είναι διαιρούμενη σε αναλογία 40 : 20 : 40. Η αναδίπλωση κάθε τμήματος ξεχωριστά ή όλων μαζί ταυτόχρονα επιτρέπει την αύξηση της χωρητικότητας του χώρου αποσκευών από 500 λίτρα σε 1.510 λίτρα το μέγιστο, ανάλογα με τις ανάγκες. Η αυτόματη λειτουργία της πίσω πόρτας και το ανεξάρτητα ανοιγόμενο πίσω παρμπρίζ είναι στάνταρ. Ένας αποθηκευτικός χώρος κάτω από το πάτωμα του χώρου αποσκευών επιτρέπει την αποθήκευση της εταζέρας και του διαχωριστικού διχτυού. Αντιολισθητικές ράγες που σηκώνονται αυτόματα από το πάτωμα του χώρου αποσκευών μπορούν να παραγγέλνονται προαιρετικά. Αυτές αποτρέπουν την ολίσθηση των αποσκευών σε δυναμικές συνθήκες οδήγησης.

M Drive Professional και σύστημα πλοήγησης BMW Maps στον βασικό εξοπλισμό.

Μεταξύ των στάνταρ χαρακτηριστικών που αναβαθμίζουν το επίπεδο άνεσης στην BMW M3 Touring είναι ο αυτόματος έλεγχος κλιματισμού τριών ζωνών, το BMW Live Cockpit Plus με σύστημα πλοήγησης BMW Maps, ο ατμοσφαιρικός κρυφός εσωτερικός φωτισμός, το hi-fi σύστημα ηχείων, και το πακέτο καθρεπτών εσωτερικού και εξωτερικού. Οι πελάτες μπορούν επίσης να επωφελούνται από μία ευρεία γκάμα συστημάτων αυτοματοποιημένης οδήγησης και παρκαρίσματος. Front Collision Warning, Speed Limit Display με ένδειξη απαγόρευσης προσπέρασης, Lane Departure Warning και Park Distance Control περιλαμβάνονται στον βασικό εξοπλισμό. Μεταξύ των διαθέσιμων προαιρετικών επιλογών είναι: Driving Assistant Professional με Steering και Lane Control Assistant, Active Cruise Control με λειτουργία Stop&Go, ανίχνευση φωτεινού σηματοδότη και Active Navigation, καθώς και Parking Assistant με Reversing Assistant.

 

Το σύστημα ελέγχου/λειτουργίας, ειδικά σχεδιασμένο για μοντέλο M, περιλαμβάνει το μπουτόν Setup, που παρέχει άμεση πρόσβαση στις επιλογές ρυθμίσεων για τον κινητήρα, το πλαίσιο, τα συστήματα διεύθυνσης και πέδησης και το M xDrive. Μπορούν να αποθηκεύονται και να ενεργοποιούνται δύο συνολικά setup οχήματος μέσω των μπουτόν M στο τιμόνι. Εκτός από το M Traction Control, το επίσης στάνταρ M Drive Professional περιέχει επίσης το M Drift Analyser και το M Laptimer.

Το μπουτόν M Mode στην κεντρική κονσόλα μπορεί να χρησιμοποιείται για την προσαρμογή της απόκρισης των συστημάτων υποστήριξης οδηγού και του περιεχομένου που εμφανίζεται στην οθόνη πληροφοριών και στο Head-Up Display. Οι οδηγοί της BMW M3 Touring μπορούν επίσης να επιλέξουν από τις ρυθμίσεις ROAD, SPORT και TRACK.

 

Η τελευταία γενιά του συστήματος BMW iDrive στην BMW M3 Touring αντιπροσωπεύει την ενσάρκωση της προοδευτικής ψηφιοποίησης. Βασίζεται στο λειτουργικό σύστημα BMW Operating System 8 και, μαζί με το BMW Intelligent Personal Assistant και το BMW Curved Display, έχει σχεδιαστεί  ξεκάθαρα ώστε να προσφέρει διαισθητική αλληλεπίδραση μεταξύ του οδηγού και του αυτοκινήτου χρησιμοποιώντας έλεγχο μέσω φυσικής ομιλίας και αφής. Το νέο BMW iDrive επιτρέπει εξατομίκευση μέσω του BMW ID και του My BMW App, καθώς και τη χρήση της Personal eSIM μέσα στο αυτοκίνητο. Η ενσωμάτωση smartphone για τη χρήση του CarPlay® και του Android Auto™ αποτελεί επίσης μέρος του στάνταρ εξοπλισμού. Ένα σύστημα κεραίας συμβατό με 5G προσφέρει βελτιστοποιημένη συνδεσιμότητα.