Quantcast

BMW Group: Διπλασιάζει τις παγκόσμιες πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων

Τα αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου φέρνουν τον όμιλο BMW στην πρώτη γραμμή της ηλεκτροκίνησης

Το BMW Group πούλησε συνολικά 75.891 αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα BMW και MINI σε όλο τον κόσμο το πρώτο εξάμηνο του 2022 – υπερδιπλασιάζοντας τις πωλήσεις των πλήρως ηλεκτρικών οχημάτων συγκριτικά με την ίδια περίοδο πέρσι (+110,3%). Αυτή η αύξηση υπογραμμίζει την εστίαση της εταιρείας στην ενίσχυση της ηλεκτροκίνησης και επιβεβαιώνει τη μεγάλη γοητεία που ασκούν τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα στους πελάτες σε όλο τον κόσμο.

 

«Παρά τις μεγάλες προκλήσεις, καταφέραμε να υπερδιπλασιάσουμε τις πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων μας σε όλο τον κόσμο το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς», δήλωσε ο Pieter Nota, μέλος Δ.Σ. της BMW AG υπεύθυνος Πελατών, Μαρκών, Πωλήσεων. «Δεν είναι μόνο τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα μας που εμπνέουν τους πελάτες σε όλο τον κόσμο: Χάρη στην καινοτόμα και βιώσιμη προϊοντική γκάμα μας, η μάρκα BMW ήταν για μία φορά ακόμα Νο.1 σε όλο τον κόσμο στην κατηγορία των πολυτελών αυτοκινήτων το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς», συνέχισε ο Nota.

 

Το BMW Group κατάφερε να επεκτείνει περαιτέρω την ηγετική του θέση στην πολυτελή κατηγορία το πρώτο εξάμηνο. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, η εταιρεία παρέδωσε στους πελάτες συνολικά 1.160.443 οχήματα BMW, MINI και Rolls-Royce. Συγκριτικά με το πρώτο εξάμηνο του 2021, το ισχυρότερο στην ιστορία της εταιρείας, οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 13,3%. Σε όλους τους κλάδους, η φετινή χρονιά συνεχίζει να επηρεάζεται από την γεωπολιτική κατάσταση στην Ανατολική Ευρώπη, τις επιπτώσεις των επαναλαμβανόμενων lockdown λόγω Covid στην Κίνα και τη συνεχιζόμενη έλλειψη ημιαγωγών.

 

Η μάρκα BMW κατέγραψε τις περισσότερες πωλήσεις στην πολυτελή κατηγορία σε όλο τον κόσμο το πρώτο εξάμηνο του 2022.

Με μία ευρεία γκάμα high-tech προϊόντων και καινοτόμων τεχνολογιών μετάδοσης κίνησης, η μάρκα BMW πούλησε συνολικά 1.016.541 οχήματα σε όλο τον κόσμο (-13,7%) το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς. Τα μοντέλα της BMW Σειράς 4 είχαν αξιοσημείωτη εμπορική πορεία, με τις πωλήσεις να αυξάνονται μέσα σε ένα χρόνο, στις 58.805 μονάδες (+52,1%). Η νέα BMW X1 θα βρίσκεται επίσης στις εκθέσεις των εμπόρων από τον Οκτώβριο – διαθέσιμη για πρώτη φορά με ένα αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, με το νέο BMW Operating System 8 και την κυρτή οθόνη BMW Curved Display. Η είσοδος στην αγορά της νέας BMW Σειράς 7, που πρόκειται να ξεκινήσει το Νοέμβριο, σηματοδοτεί ένα ακόμα ορόσημο στην επέλαση μοντέλων BMW στην πολυτελή κατηγορία.

 

Το BMW Group στοχεύει να υπερδιπλασιάσει τις πωλήσεις BEV (αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων) εκ νέου το 2022.

Η εταιρεία σχεδιάζει να υπερδιπλασιάσει τις περσινές πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων και, μετά το πρώτο εξάμηνο του 2022, βρίσκεται στο σωστό δρόμο για την επίτευξη αυτού του στόχου. Οι νέες, καινοτόμες και αμιγώς ηλεκτρικές ναυαρχίδες του BMW Group απολαμβάνουν ιδιαίτερα υψηλή ζήτηση από τους πελάτες. Αυτό επιβεβαιώνεται επίσης από τις παραγγελίες για την αμιγώς ηλεκτρική BMW i4, που υπερβαίνουν τις 34.000 σε όλη την Ευρώπη.

 

Η εταιρεία εξακολουθεί να επεκτείνει την γκάμα ηλεκτρικών μοντέλων της με ταχύ ρυθμό: Φέτος, η BMW i3 (στην Κίνα), η BMW iX1* και η BMW i7* συμπληρώνουν τα υπάρχοντα μοντέλα. Η παραγωγή της αμιγώς ηλεκτρικής BMW i7* sedan ξεκίνησε την 1η Ιουλίου στο εργοστάσιο της BMW στο Ντίνγκολφινγκ. Το 2023 θα ακολουθήσουν η BMW i5, το αμιγώς ηλεκτρικό MINI Countryman και η αμιγώς ηλεκτρική Rolls-Royce Spectre.

 

Με αυτή την ταχέως αναπτυσσόμενη προϊοντική γκάμα και την υψηλή ζήτηση, το BMW Group στοχεύει να έχει πάνω από 2 εκατομμύρια αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα στους δρόμους ήδη μέχρι τα τέλη του 2025.

 

Η αμιγώς ηλεκτρική Neue Klasse θα συνεισφέρει σημαντικά στους όγκους πωλήσεων του BMW Group από τα μέσα της δεκαετίας και μετά. Η Neue Klasse έχει τη δυναμική να επιταχύνει περαιτέρω τη διείσδυση της ηλεκτροκίνησης στην αγορά – έτσι ώστε το 50% των παγκόσμιων πωλήσεων του BMW Group να προέρχονται από αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα πριν από το 2030.

 

Η μάρκα MINI θα έχει μία αμιγώς ηλεκτρική προϊοντική γκάμα μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του 2030, ενώ η Rolls-Royce θα γίνει μία πλήρως ηλεκτρική μάρκα από το 2030. Όλα τα μελλοντικά νέα μοντέλα της BMW Motorrad στον τομέα της αστικής κινητικότητας θα είναι επίσης πλήρως ηλεκτρικά, όπως το BMW CE 04, ο νέος ηλεκτρικός πρωταθλητής για την πόλη.

 

Η BMW M σηματοδοτεί ένα μείζον ορόσημο με το λανσάρισμα της i 4 M 50*.

Η ζήτηση των πελατών για συναισθηματικά προϊόντα M, κυρίως για τις M3/M4, παραμένει ισχυρή και τα βιβλία παραγγελιών στην M GmbH είναι ακόμα γεμάτα. Με το πολύ επιτυχημένο λανσάρισμα της πρώτης αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης BMW M Performance, της i4 M50 Gran Coupé*, το Μάρτιο του 2022, η εταιρεία κατέκτησε ένα ακόμα σημαντικό ορόσημο τη χρονιά της 50ής επετείου της. Από αυτή την ισχυρή βάση, εμπλουτισμένη με εντυπωσιακό στυλ, δημιουργήθηκε η iX M60* που κυκλοφόρησε τον Ιούνιο του 2022. Με πωλήσεις 81.198 μονάδων το πρώτο εξάμηνο του 2022, η BMW M GmbH κατέγραψε ελάχιστη πτώση συγκριτικά με το περσινό ρεκόρ (-2,6%). Η M GmbH έχει έναν ακόμα άσο στο μανίκι της το δεύτερο εξάμηνο της χρονιάς και αφορά την πρώτη στην ιστορία M3 Touring η οποία αποκαλύφθηκε πρόσφατα και θα αρχίσει να παράγεται το Νοέμβριο του 2022.

 

Πλήρως ηλεκτρική αίσθηση go kart εξασφαλίζει άνοδο πωλήσεων 37,0% για το MINI Cooper SE *.

Η μάρκα MINI παρέδωσε πάνω από 140.711 οχήματα σε πελάτες το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς (-10,9 %). Οραματιζόμενη το αμιγώς ηλεκτρικό μέλλον της, η MINI, ήδη από τώρα, εστιάζει ξεκάθαρα στην ηλεκτρική κινητικότητα. Ως εκ τούτου, οι πωλήσεις 18.430 αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων Cooper SE* μέχρι τον Ιούνιο (+37,0%) σε όλο τον κόσμο είναι ενθαρρυντικές. Αυτή η αύξηση πωλήσεων αντανακλά των ενθουσιασμό των πελατών για την χαρακτηριστική – και τώρα πλήρως ηλεκτρική – αίσθηση go-kart MINI. Από φέτος το Μάρτιο, οι ειδικές εκδόσεις MINI Resolute Edition (για το 3θυρο MINI, το 5θυρο MINI και το MINI cabrio), Untold Edition (MINI Clubman) και Untamed Edition (MINI Countryman) έχουν επίσης συνεισφέρει στην υψηλή απήχηση της μάρκας με τα αποκλειστικά τους στοιχεία σχεδίασης και εξοπλισμού σε όλα τα μοντέλα.

 

Αύξηση πωλήσεων σχεδόν 7% για την Rolls Royce MotorCars .

Η Rolls-Royce Motor Cars ανέφερε πωλήσεις 3.191 αυτοκινήτων (+6,8%) το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς. Υπήρξε συνεχής υψηλή ζήτηση για όλα τα μοντέλα, με τις παραγγελίες των πελατών να επεκτείνονται μέχρι το 2023. Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο της εταιρείας, η Rolls-Royce Spectre, υποβάλλεται σε εκτενείς δοκιμές πριν από την άφιξή της στην αγορά το 4ο τρίμηνο του 2023. Η Spectre βρίσκεται στην πρώτη γραμμή του μετασχηματισμού της εταιρείας για την παραγωγή αποκλειστικά ηλεκτρικών προϊόντων Rolls-Royce μέχρι το 2030.

 

BMW Motorrad : Οι πωλήσεις εξαμήνου αντικατοπτρίζουν την ισχυρή ζήτηση των πελατών.

Το διάστημα Ιανουαρίου – Ιουνίου, η BMW Motorrad παρέδωσε 107.555 μοτοσικλέτες σε πελάτες. Μετά τις ισχυρές πωλήσεις το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς, η υψηλή ζήτηση των πελατών για μοτοσικλέτες και scooters του BMW Group συνεχίστηκε το δεύτερο τρίμηνο. Παρά τις δύσκολες συνολικές συνθήκες, η BMW Motorrad πέτυχε πωλήσεις που ελάχιστα απείχαν από τα επίπεδα ρεκόρ της αντίστοιχης περιόδου του 2021 (μόλις 0,1%). Η πολύ ελκυστική προϊοντική γκάμα και το επιτυχημένο λανσάρισμα καινοτόμων νέων μοντέλων όπως το ηλεκτρικό scooter CE 04 έθεσαν τα θεμέλια για την επιτυχία της BMW Motorrad.

 

Πωλήσεις BMW και MINI ανά περιοχή / αγορά.

Στην Κίνα, το BMW Group πούλησε συνολικά 378.727 οχήματα BMW και MINI το πρώτο εξάμηνο – μείωση 18,9% συγκριτικά με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Οι πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων στην Κίνα αυξήθηκαν κατά 74,8%.

 

Στις ΗΠΑ, 164.626 οχήματα BMW και MINI παραδόθηκαν σε πελάτες από την αρχή της χρονιάς μέχρι τον Ιούνιο (-10,3%). Η υψηλή ζήτηση για Sports Activity Vehicles που κατασκευάζονται στις ΗΠΑ αυξήθηκε κατά 8,1% (92.716 μονάδες) συγκριτικά με το πρώτο εξάμηνο του 2021.

 

Στην Ευρώπη, οι συνδυασμένες πωλήσεις οχημάτων BMW και MINI το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς ανήλθαν σε 433.989 μονάδες (-13,9%). Στη Γερμανία, 124.350 οχήματα BMW και MINI ταξινομήθηκαν από τον Ιανουάριο μέχρι και τον Ιούνιο. Με αυτά τα αποτελέσματα πωλήσεων, η  εταιρεία βρέθηκε μπροστά από τους ανταγωνιστές της στην εγχώρια αγορά. Με αύξηση 30,8% (15.064 μονάδες), η εστίαση στη Γερμανική αγορά ήταν επίσης η ενίσχυση της ηλεκτροκίνησης.

 

Πωλήσεις BMW Group το 2ο Τρίμηνο/1ο Εξάμηνο του 2022 με μια ματιά .

  2ο Τρίμηνο2022 Συγκριτικά με πέρσι% 1ο Εξάμηνο2022 Συγκριτικά με πέρσι %
BMW Group Automotive 563.536 -19,8% 1.160.443 -13,3%
BMW 496.745 -19,6% 1.016.541 -13,7%
– BMW M GmbH 42.143 -7,3% 81.198 -2,6%
MINI 65.224 -21,6% 140.711 -10,9%
BMW Group electrified* 94.884 +14,3% 184.553 +20,4%
BMW Group BEV 40.602 +85,2% 75.891 +110,3%
Rolls-Royce 1.567 -2,6% 3.191 +6,8%
BMW Motorrad 65.018 -7,5% 107.555 -0,1%

*BEVs και PHEVs

 

Πωλήσεις BMW και MINI ανά περιοχή/αγορά .

  2ο Τρίμηνο2022 Συγκριτικά με πέρσι % 1ο Εξάμηνο 2022 Συγκριτικά με πέρσι%
Ευρώπη 213.913 -19,4% 433.989 -13,9%
Γερμανία * 62.606 -15,5% 124.350 -12,4%
Ασία 229.753 -21,3% 493.988 -14,7%
Κίνα 170.220 -28,3% 378.727 -18,9%
Αμερική 105.088 -18,1% 203.806 -9,1%
ΗΠΑ 84.036 -20,6% 164.626 -10,3%

 

 

 

*Προσωρινά στοιχεία ταξινομήσεων