Quantcast

Alfa Romeo Giulia Speciale Montreal: Η πιο συλλεκτική έκδοση της Giulia

Κατασκευασμένη σε μόλις 15 μονάδες, η συλλεκτική έκδοση Giulia Speciale Montreal, δημιουργήθηκε αποκλειστικά για την αγορά του Καναδά και αποτίνει φόρο τιμής σε ένα από τα πιο ιδιαίτερα μοντέλα της Alfa Romeo

Εκτός Ιταλίας, το Μόντρεαλ του Καναδά μπορεί να υπερηφανεύεται πως είναι η πόλη με την πιο ιδιαίτερη σχέση με την Alfa Romeo. Όλα ξεκίνησαν στη Διεθνή Έκθεση του Μόντρεαλ το 1967 όπου την προσοχή τράβηξε ένα πολύ ιδιαίτερο πρωτότυπο αυτοκίνητο. Η δημιουργία της Alfa Romeo από τον οίκο Bertone και το σχεδιαστή Marcello Gandini εντυπωσίασε τους επισκέπτες χάρη στην πολύ ξεχωριστή αισθητική, αλλά και την τεχνολογική καινοτομία που πρέσβευε. Αρχικά το πρωτότυπο δεν είχε όνομα, αλλά σχεδόν άμεσα το κοινό το συνέδεσε με το όνομα της πόλης. Η επιτυχία του πρωτοτύπου οδήγησε στη δημιουργία της έκδοσης παραγωγής, η οποία κράτησε το ίδιο όνομα και παρουσιάστηκε το 1970 δημιουργώντας έναν ακόμα μύθο στην πλούσια ιστορία της μάρκας.

Για να τιμήσει αυτή την ιδιαίτερη δημιουργία, αλλά και τη σχέση της με την πόλη του Μόντρεαλ, η Alfa Romeo θα διαθέσει αποκλειστικά στον Καναδά την ειδική έκδοση Giulia Speciale Montreal, η οποία θα παραχθεί σε μόλις 15 μονάδες. Το πράσινο χρώμα του μοντέλου είναι εμπνευσμένο από το χρώμα του πρωτότυπου του 1967 και συνδυάζεται ιδανικά με τις μαύρες ζάντες, τις κίτρινες δαγκάνες και τα στοιχεία από ανθρακονήματα. Κίνηση στην Giulia Speciale Montreal δίνει ο δίλιτρος Turbo κινητήρας των 280 ίππων που συνδυάζεται με το σύστημα τετρακίνησης Q4 και το πίσω διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Ο ένδοξος πρόγονος της εφοδιαζόταν με ένα ατμοσφαιρικό V8 σύνολο 2,6 λίτρων απόδοσης 200 ίππων, το οποίο ήταν επίσης τοποθετημένο εμπρός, αλλά μετέδιδε την κίνηση αποκλειστικά στους πίσω τροχούς.

«Η Alfa Romeo και η Πόλη του Μόντρεαλ έχουν μια πολύ περήφανη σύνδεση μεταξύ τους. Η νέα συλλεκτική Giulia Speciale Montreal ενισχύει περαιτέρω αυτό τον ιδιαίτερο δεσμό με ένα αυτοκίνητο που εκφράζει στο μέγιστο βαθμό το αυθεντικό DNA της μάρκας.»

Larry Dominique, Επικεφαλής της Alfa Romeo για τη Β. Αμερική