Quantcast

Σωτηρακόπουλος: Αν δεν αρέσουν σε Ρονάλντο και Πογκμπά οι χορηγοί, ας παίζουν δωρεάν

Με αφορμή τις κινήσεις των παικτών που «απομακρύνουν» τους χορηγούς

Η τάση των τελευταίων ημερών που επικρατεί στο Euro 2020 προβληματίζει αρκετό κόσμο. Ο Χρήστος Σωτηρακόπουλος, σε άρθρο του, επιλέγει να αναλύσει τους λόγους για τους οποίους οι κινήσεις αυτές πρέπει να αποφεύγονται και να υπάρχει ο ανάλογος σεβασμός από τους παίκτες.

 

Ακολουθεί το άρθρο:

«Η μετοχή της Coca-Cola έπεσε δραματικά προκαλώντας μία ζημιά σχεδόν 4 δισεκατομμυρίων δολαρίων από μια και μόνο ενέργεια του Ρονάλντο και πολλοί σχολίασαν θετικά αυτή την κίνηση, λησμονώντας ή αγνοώντας μια σειρά στοιχείων που μπορεί να δημιουργήσουν αλυσιδωτή αντίδραση! Είναι αλήθεια πως αυτή τη στιγμή ο Πορτογάλος είναι ο κορυφαίος influencer στον πλανήτη στο κομμάτι των αθλητικών δρώμενων! Μιλάμε για το ίδιο παιδί ωστόσο, για να μην ξεχνιόμαστε, που όταν εμφανίστηκε για να υπογράψει το 2003 το συμβόλαιο του στο Ολντ Τράφορντ και την Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, φορούσε μια τόσο τραγική μπλούζα που ούτε από πανέρι στην οδό Αθηνάς δεν θα αγόραζε κάποιος! Αλλά τότε δεν ήταν ο Κριστιάνο Ρονάλντο, αλλά ένα πολλά υποσχόμενο παιδί που είχε κάνει μία εξαιρετική εμφάνιση σε ένα φιλικό παιχνίδι της Σπόρτινγκ Λισαβόνας εναντίον της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ.

Πήγαινε στο Μάντσεστερ για να αντικαταστήσει το απόλυτο είδωλο της εποχής, όχι αναγκαστικά σε ποδοσφαιρικό επίπεδο, αλλά σε εμπορικό, που ήταν ο Ντέιβιντ Μπέκαμ! Το πώς εξελίχθηκε ο Ρονάλντο έχει να κάνει με την εκπληκτική σωματοδομή του, την ικανότητα του να βελτιώνεται, την απόλυτη αφοσίωση του στον αγώνα που δίνει, στη διαδρομή, στην σταδιοδρομία, γενικότερα στο ίδιο το άθλημα που υπηρετεί.

Έχει πετύχει απίστευτα μεγάλο αριθμό τερμάτων, έχει πάρει τίτλους στην Αγγλία, την Ισπανία και την Ιταλία, καθώς και διεθνή τίτλο με την Πορτογαλία. Και σε όλο αυτό το διάστημα της τεράστιας διαρκείας που έχει καριέρα του, έχει κάνει δεκάδες συμφωνίες, εκτός από τα συμβόλαια που τον δένουν με τις ομάδες του, με πάρα πολλά εμπορικά προϊόντα, τα οποία χρησιμοποιούν το όνομα και την εικόνα του για να απογειώσουν την διείσδυση τους στην αγορά.

Χωρίς λοιπόν την (κάθε) Coca-Cola δεν θα υπήρχε χορηγία στον επαγγελματικό αθλητισμό και ειδικότερα στο ποδόσφαιρο. Δεν θα υπήρχαν τα χρήματα για να μπορούν οι ομάδες να κάνουν τις μεταγραφές, η μία από την άλλη, προκειμένου να αγοράζουν τον Ρονάλντο, και τον κάθε Ρονάλντο με δεκάδες εκατομμύρια, ούτε να προσφέρουν τα συμβόλαια που θέλουν ο Πογκμπά (και ο κάθε Πογκμπά), για να ανανεώσουν τις συμφωνίες τους!»

 

Πηγή: tilestwra.com