Quantcast

Premier League: Η Τότεναμ συζητά με την Google για το όνομα του γηπέδου της

Έχουν περάσει τρεισήμισι χρόνια από τότε που η Τότεναμ μετακόμισε στο νέο γήπεδό της, ένα υπερσύγχρονο στάδιο αξίας 1 δισεκατομμυρίου λιρών, που χτίστηκε πάνω στις «στάχτες» του παλιού Γουάιτ Χαρτ Λέιν

Έχουν περάσει τρεισήμισι χρόνια από τότε που η Τότεναμ μετακόμισε στο νέο γήπεδό της, ένα υπερσύγχρονο στάδιο αξίας 1 δισεκατομμυρίου λιρών, που χτίστηκε πάνω στις «στάχτες» του παλιού Γουάιτ Χαρτ Λέιν.

Όμως, παρά το γεγονός ότι ο πρόεδρος Ντάνιελ Λεβί επιβεβαίωσε την πρόθεσή του να πουλήσει τα δικαιώματα ονομασίας της εγκατάστασης το 2019, ακόμη δεν έχει επιτευχθεί συμφωνία.

Ωστόσο, οι καιροί θα μπορούσαν να είναι πια πιο ώριμοι. Σύμφωνα με όσα αναφέρει το περιοδικό The Athletic, ο λονδρέζικος σύλλογος βρίσκεται σε συζητήσεις με τον αμερικανικό γίγαντα Google για την πώληση των δικαιωμάτων ονομασίας της δομής των 62.850 θέσεων, η οποία φιλοξένησε χθες αγώνα του NFL μεταξύ των New York Giants και των Green Bay Packers.

Η Google, μια από τις πιο πολύτιμες εταιρείες στον κόσμο, έχει συνάψει πολυάριθμες αθλητικές συνεργασίες τα τελευταία χρόνια. Τον Μάρτιο, η ομάδα της McLaren Racing Formula 1 υπέγραψε μαζί της μια πολυετή συμφωνία για το χαρτοφυλάκιο χορηγιών της, ενώ ο τεχνολογικός γίγαντας έχει περαιτέρω εμπορικές συμφωνίες με το NBA και το MLB, στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Το στάδιο της Τότεναμ έχει μια ιδιαίτερη γοητεία, γιατί εκτός από τη φιλοξενία των καλύτερων αγώνων της Premier League και του Champions League, φιλοξενεί επίσης αγώνες της κανονικής περιόδου του NFL, ενώ θα μπορούσε ακόμη και να γίνει η έδρα μιας ομάδας του αθλήματος μόνιμα στο μέλλον.

Το στάδιο φιλοξένησε επίσης τον τελικό του Rugby League Challenge Cup, αγώνες παγκόσμιου τίτλου πυγμαχίας βαρέων βαρών και πολλές μεγάλες συναυλίες.

Οποιαδήποτε συμφωνία με την Google θα ήταν σημαντική για την Τότεναμ. Ο ετήσιος κύκλος εργασιών του συλλόγου είναι κατά μέσο όρο ο πέμπτος καλύτερος στην Premier League και οι «Σπερς» έχουν ήδη κερδοφόρες μακροπρόθεσμες συμφωνίες με τον κύριο χορηγό (AIA), τον τεχνικό συνεργάτη Nike, καθώς και μια συνεργασία με τον Cinch ως χορηγό τους.

Ωστόσο, η σύναψη συμφωνίας για τα δικαιώματα ονομασίας θα αύξανε περαιτέρω τα έσοδα σε μια σεζόν που -αγωνιστικά- φαίνεται να βαδίζει στο σωστό δρόμο με τον Αντόνιο Κόντε στον πάγκο της.