Πότε θα γίνει δισεκατομμυριούχος ο Γιάννης Αντετοκούνμπο

Σύμφωνα με τα στοιχεία του Forbes, είναι ο πέμπτος παίκτης του NBA σε εκτός γηπέδου έσοδα.

O LeBron James μόλις έγινε ο πρώτος εν ενεργεία παίκτης του NBA που έσπασε το φράγμα του 1 δισ. δολαρίων σε έσοδα, κατά τη διάρκεια της καριέρας του.

 

 

Όπως όλα δείχνουν, ο Γιάννης Αντετοκούνμπο ακολουθεί από κοντά.

Ο «Greek Freak» ήταν ήδη ένας από τους πιο δημοφιλείς παίκτες του NBA, όμως αφότου πρόσθεσε στο βιογραφικό του το πρωτάθλημα, πλέον ανεβαίνει σε άλλο επίπεδο.

«Ένα πρωτάθλημα του ανοίγει πολλές νέες και επικερδείς πόρτες. Τον φέρνει στο επόμενο επίπεδο», λέει στο Forbes  ο Dr. Tim Derdenger, καθηγητής στο Tepper School of Business του Carnegie Mellon.

Αφότου ξεκίνησε να παίζει στο NBA, το 2013, ο Αντετοκούνμπο κατάφερε μέσα σε λίγα χρόνια να γίνει ένα από τα μεγαλύτερα ονόματα του πρωταθλήματος, υπογράφοντας 5ετές συμβόλαιο 228 εκατ. δολαρίων με τους Bucks τον Δεκέμβριο.

Επίσης, κερδίζει 25 εκατ. δολάρια τον χρόνο από τις συμφωνίες του με εταιρείες όπως οι Nike, JBL και Budweiser στις ΗΠΑ και Σαράντης και Protergia στην Ελλάδα.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του Forbes, είναι ο πέμπτος παίκτης του NBA σε εκτός γηπέδου έσοδα.

Σύμφωνα με τον Derdenger, τα ετήσια έσοδά του από συμφωνίες μπορούν να φτάσουν στα 35 με 40 εκατ. δολάρια, με βάση την επιτυχία και την παγκόσμια απήχησή του.

«Είναι ένα πρόσωπο που μπορεί να διαφημίσει τη Louis Vuitton το ίδιο καλά και αποτελεσματικά με τη Nike», λέει στο Forbes ο σύμβουλος αθλητών Marc Ganis.

Εάν ο Αντετοκούνμπο δώσει βάρος στην αύξηση των εσόδων του από συμφωνίες με brands, μπορεί να διπλασιάσει ή ακόμα και να τριπλασιάσει τα σημερινά του νούμερα, εκτιμά.

Αυτό, θα τον έφερνε στην ίδια κατηγορία με τον LeBron James, ο οποίος είναι ο παίκτης του NBA με τα περισσότερα εκτός γηπέδου έσοδα, στα 65 εκατ. δολάρια.

«Είναι η ώρα της ευκαιρίας για τον Έλληνα superstar. Με την καριέρα του James να επιβραδύνει, το νέο προφίλ του Αντετοκούνμπο ως πρωταθλητή θα μπορούσε να τον κάνει μία βιώσιμη επιλογή για το μελλοντικό πρόσωπο της Nike στο μπάσκετ», τονίζει το Forbes.

Πηγή: moneyreview