Δεν θα μπορούσε να είναι περισσότερο ευχαριστημένος ο πρόεδρος της Μπαρτσελόνα Τζουάν Λαπόρτα απ’ το σούπερ deal που ολοκλήρωσε κι επίσημα την Τρίτη (15/3) η ομάδα της Βαρκελώνης με την Spotify για την κεντρική χορηγία στη φανέλα της «Μπάρτσα» την επόμενη τετραετία. Μία συμφωνία που θα φέρει έσοδα ύψους 280 εκατ. ευρώ στους «μπλαουγκράνα» (70 εκατ. ευρώ ετησίως) προσφέροντας μία τεράστια «ανάσα» στους… ταλαιπωρημένους προϋπολογισμούς της.
«Είμαι πολύ περήφανο που μπορώ να ανακοινώσω μια πρωτοποριακή συμμαχία όπως είναι αυτή με τη Spotify. Αυτή η ένωση θα μας επιτρέψει να συνεχίσουμε να φέρνουμε τον σύλλογο ολοένα και πιο κοντά στους οπαδούς μας και να τους κάνουμε να νιώθουν, ακόμη περισσότερο, μέρος της οικογένειας της “Μπάρτσα” σε όλο τον κόσμο. Μέσα από μοναδικές εμπειρίες, που θα μας επιτρέψουν να συνδυάσουμε ψυχαγωγία και ποδόσφαιρο και θα μας δώσουν τη δυνατότητα να προσεγγίσουμε ταυτόχρονα περισσότερους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο».
Και κατέληξε λέγοντας πως «…πρόκειται επίσης για μια συνεργασία με την οποία συνεχίζουμε να κάνουμε βήματα προς τα εμπρός σε αυτή τη νέα εποχή που ξεκινήσαμε και που καταδεικνύει, για άλλη μια φορά, τον καινοτόμο χαρακτήρα και τη συνεχή βελτίωση που χαρακτηρίζει την Μπαρτσελόνα και που έχει αναγάγει σε έναν σύλλογο, μοναδικό στον κόσμο».
Από την πλευρά του ο Άλεξ Νόρστρομ, εμπορικός διευθυντής της Spotify, τόνισε πως «…δεν θα μπορούσαμε να είμαστε πιο ενθουσιασμένοι που θα συνεργαστούμε με την Μπαρτσελόνα για να φέρουμε κοντά τους κόσμους της μουσικής και του ποδοσφαίρου. Από τον Ιούλιο, η συνεργασία μας θα φέρει μια παγκόσμια σκηνή σε καλλιτέχνες, δημιουργούς, παίκτες και φιλάθλους στο νέο “Spotify Camp Nou”».