Quantcast

Μουντιάλ 2022: Η Γερμανία αντικατέστησε το λογότυπο του REWE με το «OneLove» στο κέντρο Τύπου

Ο τοίχος της γερμανικής αίθουσας συνεντεύξεων Τύπου που εμφανίζει όλους τους χορηγούς της ομάδας στην προπονητική «βάση» της, στο βόρειο Κατάρ, έχει από σήμερα το λογότυπο "OneLove" και το ουράνιο τόξο στη θέση της αλυσίδας σούπερ μάρκετ REWE που αποχώρησε

Η Γερμανία αντικατέστησε σήμερα στο κέντρο Τύπου το λογότυπο της αλυσίδας σούπερ μάρκετ REWE, η οποία απέσυρε τη χορηγία της, εξαιτίας της διαμάχης για το περιβραχιόνιο “OneLove”.
Ο τοίχος της γερμανικής αίθουσας συνεντεύξεων Τύπου που εμφανίζει όλους τους χορηγούς της ομάδας στην προπονητική «βάση» της, στο βόρειο Κατάρ, έχει από σήμερα το λογότυπο “OneLove” και το ουράνιο τόξο στη θέση της αλυσίδας σούπερ μάρκετ REWE που αποχώρησε.
Ο χώρος δεν είναι ανοιχτός στο κοινό και μόνο σε διαπιστευμένα ΜΜΕ.

Η Γερμανία είχε ανακοινώσει αρχικά ότι ο αρχηγός της εθνικής ομάδας, Μάνουελ Νόιερ, θα φορούσε το περιβραχιόνιο, κάτι που δεν συνέβη μετά την απειλή της FIFA, μια μέρα πριν από τον πρώτο αγώνα των «πάντσερ» στο Μουντιάλ, με την Ιαπωνία την Τετάρτη.
Ως αποτέλεσμα της υποχώρησης της Γερμανίας, η μεγάλη αλυσίδα παντοπωλείων REWE διέκοψε τη διαφημιστική καμπάνια της με τη Γερμανική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία (DFB).