Quantcast

Ligue 1: Η Παρί φωτογράφισε το τέλος του Εμπαπέ

Χωρίς την παρουσία του Κιλιάν Εμπαμπέ στην καμπάνια της, ανακοίνωσε η Παρί Σεν Ζερμέν την «χρυσή» συμφωνία της για τα επόμενα τρία χρόνια με την πλατφόρμα πώλησης αθλητικών παπουτσιών, ενδυμάτων και αξεσουάρ, GOAT

Πενήντα εκατομμύρια ευρώ θα βάλει στα ταμεία της η Παρί Σεν Ζερμέν τα τρία επόμενα χρόνια, μετά τη συμφωνία με την GOAT, μια διαδικτυακή πλατφόρμα lifestyle.

«Η πλατφόρμα lifestyle επόμενης γενιάς εντάσσεται στον πιο κομψό ποδοσφαιρικό σύλλογο του κόσμου» αναφέρει χαρακτηριστικά ο γαλλικός σύλλογος.

Εκτός από την παρουσία του λογότυπου της GOAT στο μανίκι της φανέλας της ανδρικής ομάδας του συλλόγου, οι δύο πλευρές θα συνεργαστούν για να προωθήσουν την premium πλατφόρμα της εταιρείας.

Ωστόσο, αυτό που προκάλεσε εντυπώσεις είναι ότι από την διαφημιστική καμπάνια της Παρί Σεν Ζερμέν, απουσιάσει ο Κιλιάν Μπαπέ. Συγκεκριμένα απεικονίζονται οι Λιονέλ Μέσι, Νεϊμάρ, Πρέσνελ Κιμπέμπε, Μάρκο Βεράτι, Αχράφ Χακίμι και όχι ο 23χρονος Γάλλος επιθετικός.

Όλα αυτά την ώρα που το μέλλον του Γάλλου σούπερ σταρ στους Παριζιάνους μοιάζει πιο αβέβαιο από ποτέ, με τις δύο πλευρές να βρίσκονται ακόμη σε συζητήσεις για την ανανέωση της συνεργασίας του, με την Ρεάλ Μαδρίτης να παρακολουθεί τις εξελίξεις…