Αυτός ο βασικός αγώνας στο ημερολόγιο της Formula E θα πραγματοποιηθεί στο ιστορικό αεροδρόμιο Tempelhof, όπου η Nissan e.dams πήρε την P2 στο δραματικό φινάλε της περασμένης σεζόν. Αυτή τη φορά, η ομάδα θα επικεντρωθεί στη βελτίωση των κατατακτήριων επιδόσεών της για να εκμεταλλευτεί τον ρυθμό του αγώνα που παρατηρήθηκε στον προηγούμενο γύρο στο Μονακό, όπου ο Sébastien Buemi τερμάτισε στην P8 μετά την ανάκτηση 14 θέσεων.
Οι ομάδες θα χρειαστεί να αντιμετωπίσουν μια σειρά από πολύ συγκεκριμένες προκλήσεις στο μοναδικό αγωνιστικό τοπίο του Βερολίνου. Με πολλές ανομοιογενείς επιφάνειες που οφείλονται στην κατασκευή του οδοστρώματος με πολλαπλές πλάκες από σκυρόδεμα, η πίστα του αεροδρομίου προσφέρει πολύ υψηλά επίπεδα πρόσφυσης που μπορεί να υπερθερμάνουν τα ελαστικά των αυτοκινήτων, βγάζοντάς τα από το βέλτιστο εύρος λειτουργίας τους.
Επιπλέον, η διοργάνωση των διπλών αγώνων θα φέρει τις ομάδες σε διαφορετική κατεύθυνση για κάθε έναν από τους δύο γύρους (πρώτα αριστερόστροφα και μετά δεξιόστροφα), που σημαίνει ότι οι μηχανικοί θα πρέπει να επινοήσουν νέες και αποτελεσματικές ρυθμίσεις για κάθε αγώνα.
“Ερχόμαστε στο Βερολίνο με καλές αναμνήσεις από την επιτυχία μας εδώ πέρυσι και έχοντας δει βελτίωση στον αγωνιστικό ρυθμό μας σε κάθε διοργάνωση της σεζόν, μέχρι στιγμής”, δήλωσε ο Tommaso Volpe, γενικός διευθυντής της Nissan Formula E και διευθύνων σύμβουλος της ομάδας Nissan e.dams στην Formula E. “Στο Μονακό τόσο ο Séb όσο και ο Max κατάφεραν να ανακτήσουν πολλές θέσεις, αλλά πρέπει να κάνουμε βελτιώσεις στα προκριματικά για να έχουμε μια καλύτερη ευκαιρία και να αγωνιστούμε πιο ψηλά στην κατάταξη. Επομένως, αυτός θα είναι ένας από τους κύριους στόχους μας για αυτό το E-Prix. Οι μεγάλες ευθείες της πίστας είναι ίσως λιγότερο ευνοϊκές για το αυτοκίνητό μας, αλλά η ομάδα επικεντρώνεται στην καλύτερη δυνατή ρύθμιση του πλαισίου για να προσφέρει στους οδηγούς μας ένα καλό συνολικό πακέτο.”
Και σε αυτή τη σεζόν, η ομάδα θα συνεχίσει να συνδέει την παρουσία της στο αμιγώς ηλεκτρικό πρωτάθλημα, με τα επιβατικά ηλεκτρικά οχήματα της Nissan. Ο Buemi θα αγωνιστεί ξανά με το #23 Nissan Ariya, που πήρε το όνομά του από το ολοκαίνουργιο ηλεκτρικό crossoverSUV της Ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Ο Güntherθα αγωνιστεί με το #22 Nissan LEAF, που πήρε το όνομά του από το γνωστό EV της Nissan που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 2010.
Η Nissan αγωνίζεται στο αμιγώς ηλεκτρικό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της ABB FIA Formula E για να φέρει τον ενθουσιασμό και την απόλαυση της οδήγησης ηλεκτρικών οχημάτων μηδενικών εκπομπών, σε ένα παγκόσμιο κοινό. Ως μέρος του στόχου της να επιτύχει ουδετερότητα άνθρακα στις λειτουργίες της και στον κύκλο ζωής των προϊόντων της έως το 2050, η Nissan σκοπεύει να “εξηλεκτρίσει” τα επερχόμενα μοντέλα της, μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του 2030. Η Nissan στοχεύει στα οφέλη που πηγάζουν από την εμπειρία της στην ηλεκτροκίνηση και από την μεταφορά γνώσεων και τεχνολογίας μεταξύ των αγώνων και των καθημερινών οδικών συνθηκών, για να προσφέρει καλύτερα ηλεκτρικά οχήματα στο καταναλωτικό κοινό.