Quantcast

Basket League: Ποιο κανάλι θα δείχνει τον Ολυμπιακό – Όλα τα δεδομένα

Οι προτάσεις από τους σταθμούς

H Basket League ξεκινά το επόμενο Σαββατοκύριακο με τον Ολυμπιακό να επιστρέφει στο ελληνικό πρωτάθλημα μετά από μία διετία.

 

 

 

Οι Πειραιώτες θα υποδεχτούν την Κυριακή (03/10) την ΑΕΚ στην πρεμιέρα και εκκρεμεί το κανάλι που θα μεταδώσει τον αγώνα.

Οι «ερυθρόλευκοι» θα αποφασίσουν εντός των ημερών για την τηλεοπτική τους στέγη αφού έχουν προτάσεις από τη Nova και από την ΕΡΤ. Παναγιώτης και Γιώργος Αγγελόπουλος μαζί με τους Γιώργο Σκινδήλια και Νίκο Λεπενιώτη θα αποφασίσουν ποιο κανάλι θα δείχνει τις εντός έδρας αναμετρήσεις του πρωταθλήματος αφού η Euroleague είναι στη Nova και το Κύπελλο παραμένει «ορφανό» (λογικά θα καταλήξει στην ΕΡΤ).

Η πρόταση της NOVA

Η συνδρομητική τηλεόραση ακολουθώντας σωστή τακτική προσέγγισε πριν καιρό τον Ολυμπιακό. Οι δύο πλευρές έχουν άριστη συνεργασία τα τελευταία χρόνια για την Euroleague και θα ήθελαν να την επεκτείνουν και στην Ελλάδα.

Η Nova έχει καταθέσει πρόταση η οποία περιλαμβάνει τριετή συνεργασία αντί περίπου 5.000.000 ευρώ.

Φυσικά τα χρήματα είναι πάρα πολύ καλά και περιλαμβάνουν όλες τις εντός έδρας αναμετρήσεις του Ολυμπιακού για το πρωτάθλημα τόσο στην κανονική διάρκεια όσο και στα playoffs.

Η πρόταση της ΕΡΤ

Η κατάσταση σε ό,τι αφορά την πρόταση της ΕΡΤ είναι πιο περίπλοκη. Ο λόγος είναι πως αναφερόμαστε σε δημόσιο οργανισμό ο οποίος όπως είναι λογικό έχει… ταβάνι στις οικονομικές προτάσεις που μπορεί να καταθέσει.

Η δημόσια τηλεόραση έχει καταθέσει πρόταση ύψους περίπου 950.000 ευρώ για μία σεζόν. Όσα ακριβώς πήρε πέρυσι και ο Παναθηναϊκός.

Το λάθος της περσινής διαπραγμάτευσης

Το παράδοξο της υπόθεσης είναι πως η ΕΡΤ έχει εγκλωβιστεί στην περσινή απόφαση των ομάδων της Βasket League. Να θυμίσουμε πως αυτές αποφάσισαν να μην έχουν συγκεκριμένα έσοδα από την τηλεόραση, αλλά βασισμένα ανάλογα με την τελική κατάταξή τους.

Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα ο Παναθηναϊκός φέτος να λάβει περίπου 760.000 ευρώ, το Λαύριο 540.000 και η ΑΕΚ 240.000 ευρώ.

Δηλαδή ομάδες με μεγάλη εμπορικότητα για τις οποίες το κοινό ενδιαφέρεται να παρακολουθήσει τα παιχνίδια στην τηλεόραση όπως ο Παναθηναϊκός, η ΑΕΚ, ο ΠΑΟΚ κι ο Άρης παίρνουν πολύ λίγα χρήματα ως έσοδα. Αντιθέτως το Λαύριο και ο Προμηθέας κερδίζουν πολλά περισσότερα αν και έχουν μικρότερο brand name.

Τα τηλεοπτικά δικαιώματα κάθε ομάδας ανήκουν σε αυτήν και μόνο. Δεν μπορεί να υπάρξει συμφωνία από τρίτο μέρος χωρίς την συγκατάθεση του Ολυμπιακού εν προκειμένω.

Τα έσοδα θα έπρεπε να αξιολογούνται από την εμπορικότητα της ομάδας, από τη βάση φιλάθλων που διαθέτει, τα γήπεδα, την ποιότητα του ρόστερ και από την βαθμολογική κατάταξη. Όχι μόνο από την βαθμολογική κατάταξη.

Ο Βαγγέλης Γαλατσόπουλος διαπραγματεύτηκε με την δημόσια τηλεόραση χωρίς να έχει την εξουσιοδότηση του Ολυμπιακού (κανείς φυσικά δε γνώριζε αν θα ανέβαινε από την Α2), ωστόσο τον χρησιμοποιούσε για να ανεβάσει την αξία του προϊόντος.

Αποφασίζει άμεσα ο Ολυμπιακός

Στον Ολυμπιακό θα αποφασίσουν άμεσα για τη νέα τηλεοπτική στέγη. Δεν έχουν την παραμικρή δέσμευση με την κεντρική διαχείριση στην οποία συμφώνησαν πέρυσι οι ομάδες του ΕΣΑΚΕ.

Από τη μία τα έσοδα είναι πολύ μεγαλύτερα αν πουν «ναι» στη Nova από την άλλη θα ήθελαν να δείξουν καλή διάθεση και να συμμετέχουν σε μία κεντρική διαχείρισή και να έχει ο κόσμος να παρακολουθεί την ομάδα σε ελεύθερο κανάλι.

Πηγή: Gazzeta.gr