O Μητσοτάκης στη ΔΕΘ χωρίς εκκρεμότητες και τα νεοκλασικά που γίνονται ξενοδοχεία

Δεν έχει προηγούμενο η έμμεση αλλά εξαιρετικά ανταποδοτική, όπως προκύπτει εκ του αποτελέσματος, διαφήμιση που γίνεται σε ελληνικούς τουριστικούς προορισμούς από τα μεγάλα διεθνή Μέσα Ενημέρωσης

*** Δεν έχει προηγούμενο η έμμεση αλλά εξαιρετικά ανταποδοτική, όπως προκύπτει εκ του αποτελέσματος, διαφήμιση που γίνεται σε ελληνικούς τουριστικούς προορισμούς από τα μεγάλα διεθνή Μέσα Ενημέρωσης. Σημαντική διευκρίνιση: Όχι μόνο στους δημοφιλείς, όπως, για παράδειγμα, τη Μύκονος ή τη Σαντορίνη, αλλά και σε ανερχόμενους, όπως την Αντίπαρο. Είναι χαρακτηριστικό το εξής παράδειγμα: Μόλις στο φύλλο του περασμένου Σαββατοκύριακου, οι Financial Times, φιλοξενούσαν για το συγκεκριμένο νησί ολοσέλιδο αφιέρωμα, με έναν μοναδικά αποθεωτικό τρόπο, που «άλλαζε πίστα» στα ρεπορτάζ αυτού του είδους. Καλογραμμένο, με απίστευτες μαρτυρίες, λεπτομέρειες και προτάσεις, ήταν αρκετό για να σε πείσει να πας στον συγκεκριμένο προορισμό, ακόμα κι αν δεν τον είχες ξανακούσει.

^^^ Το ακόμα πιο ωραίο, όμως, είναι άλλο. Στην ίδια εφημερίδα, στην ίδια έκδοση (εκείνου του Σαββατοκύριακου δηλαδή), αλλά σε άλλο σημείο, υπήρχε και μεγάλο ρεπορτάζ για την υπερσυγκέντρωση super yachts στα ελληνικά νησιά, τον Αύγουστο. Ως απόδειξη του υψηλού στάτους των τουριστών που επισκέφθηκαν την χώρα. Κυρίως, εξαιτίας της ασφάλειας που πρόσφερε ως anti-covid προορισμός. Μάλιστα, το συγκεκριμένο ρεπορτάζ ήταν πρωτοσέλιδο. Η επιρροή του; Απίστευτη. Γιατί ο μεγάλος στόχος της Ελλάδας είναι για φέτος, η τουριστική σεζόν να επεκταθεί όσο το δυνατόν περισσότερο, πέραν του Σεπτεμβρίου. Για να σωθεί οριστικά το στοίχημα των εσόδων. Και τέτοιου είδους παρουσιάσεις, πιστέψτε μας, βοηθούν πολύ

### Θυμίζουμε ότι ανάλογα ρεπορτάζ δημοσιεύθηκαν όλο το προηγούμενο διάστημα σχεδόν στο σύνολο του αμερικανικού Τύπου. Μάλιστα, προ μερικών εβδομάδων, η WSJ είχε κάνει αποστολή σε πολλά και διαφορετικά νησιά στο Αιγαίο, αλλά και στην Αθήνα. Ακριβώς με τον ίδιο τρόπο και το ίδιο αποτέλεσμα.

*** Κάτι τέτοια βλέπουν λοιπόν οι παράγοντες του τουρισμού, Έλληνες και ξένοι κι επενδύουν, σχεδόν χωρίς αύριο, στον εγχώριο ξενοδοχειακό κλάδο. Το θυμηθήκαμε, με την ανακοίνωση για το μπουτίκ – ξενοδοχείο που στήνεται στη Σαντορίνη, με τη σφραγίδα της Hilton. Γεγονός αποτελεί ότι οι τοποθετήσεις κεφαλαίων στον κλάδο, δεν έχει προηγούμενο. Κι όχι μόνο στα νησιά, αλλά και στην Αθήνα.

^^^ Εν προκειμένω, δεν περνά μέρα που να μην γίνεται γνωστή και μια νέα κίνηση. Προ μερικών εικοσιτετράωρων «βγήκε» για παράδειγμα η προκήρυξη για το νεοκλασικό κτίριο της οδού Ζαλοκώστα, που θα μετατραπεί κι αυτό σε ξενοδοχείο. Η αλήθεια είναι ότι η πρώτη απόπειρα είχε αποτύχει, γιατί είχε προδιαγραφές πεντάστερου, αλλά η χωρητικότητα του είναι μικρή, για «να βγει» η επένδυση. Τώρα, που πάει για τετράστερο, έχει καλύτερες πιθανότητες.

### Γεγονός αποτελεί ότι δεν έχει μείνει νεοκλασικό για νεοκλασικό στο κέντρο της Αθήνας που να μην έχει γίνει ξενοδοχείο. Κι ό,τι απέμεινε, δεν θα …γλιτώσει. Έτσι όπως πάει το πράγμα, σε λίγο καιρό δεν θα υπάρχει γωνία για γωνία που να μην στήνεται και μια μονάδα. Με τα εβραϊκά κεφάλαια να σέρνουν το χορό, αλλά και τα αμερικανικά να ακολουθούν κατά πόδας.

*** Οι πληροφορίες επιμένουν ότι ο νέος υπουργός Πολιτικής Προστασίας θα ανακοινωθεί μέσα στα αμέσως επόμενα εικοσιτετράωρα. Ότι ο πρωθυπουργός δεν πρόκειται να πάει στη Θεσσαλονίκη για τα εγκαίνια της ΔΕΘ με αυτή την εκκρεμότητα. Κι ότι απλώς αναζητείται το καταλληλότερο πρόσωπο από μια short list που έχει στο συρτάρι του ο κ. Μητσοτάκης.

^^^ Απλώς, η επιλογή αυτή τη φορά θα γίνει πολύ προσεκτικά, γιατί δεν υπάρχουν περιθώρια για άλλα αυτογκόλ…

 

Πηγή: Powergame.gr