4 λάθη που κάνουν οι φοιτητές στο Διαδίκτυο

Σύμφωνα με τους ειδικούς

«Υπάρχουν απίστευτες ευκαιρίες σήμερα για τους μαθητές να αποκτήσουν πτυχίο σε οποιαδήποτε ηλικία ή στάδιο ζωής, χάρη στις διαδικτυακές διαδρομές μάθησης», λέει η Evangeline Tsibris Cummings, ανώτερη βοηθός καθηγητή και διευθύντρια του UF Online στο Πανεπιστήμιο της Φλόριντα. «Η μεγάλη ευκαιρία έρχεται επίσης με πολλές σημαντικές ερωτήσεις που πρέπει να κάνουν οι μαθητές σχετικά με τα κίνητρά τους να εγγραφούν στο διαδίκτυο και πώς θα είναι επιτυχείς».

 

Έτσι, πριν δεσμευτείτε σε ένα διαδικτυακό πρόγραμμα σπουδών, προσπαθήστε να αποφύγετε αυτά τα τέσσερα κοινά λάθη, σύμφωνα με τους ειδικούς:

-Να αγνοήσεις τις κόκκινες σημαίες

-Το να είσαι απροετοίμαστος να χρησιμοποιήσεις την τεχνολογία

-Δεν ερευνάς τον τύπο του μαθήματος

-Υποτίμηση της δυσκολίας του προγράμματος

-Να απομονωθείς

 

Να αγνοήσεις τις κόκκινες σημαίες

Η απουσία διαπίστευσης είναι ένα προειδοποιητικό σημάδι ότι το πρόγραμμα μπορεί να μην είναι νόμιμο. Ελέγξτε τον ιστότοπο ενός προγράμματος για τα διαπιστευτήρια διαπίστευσής του και επαληθεύστε ότι αναγνωρίζονται από το Συμβούλιο Διαπίστευσης Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης ή το Υπουργείο Παιδείας των ΗΠΑ.

Άλλες κόκκινες σημαίες περιλαμβάνουν την έλλειψη φοιτητικών υπηρεσιών, το διφορούμενο κόστος προγράμματος, τους πιεστικούς υπαλλήλους προσλήψεων και τα υπερβολικά υποσχόμενα αποτελέσματα.

«Θα εμπιστευόμουν το ένστικτό σου», λέει ο Κάμινγκς. “Δεν είναι μόνο όταν ψάχνετε για ένα διαδικτυακό πρόγραμμα, αλλά όταν αγοράζετε ένα αυτοκίνητο ή ψωνίζετε. Στο βαθμό που κάτι δεν είναι ξεκάθαρο, βιάζεστε να δεσμευτείτε σε ένα πρόγραμμα, σας ζητούν πολλά προσωπικά πληροφορίες, δεν λαμβάνετε απαντήσεις στις ερωτήσεις σας και αν αισθάνεστε πολύ καλό για να είναι αληθινό, απλώς μπορεί να είναι».

Συνιστά να απευθυνθείτε σε πρώην αποφοίτους για να αποκτήσετε μια αίσθηση της εμπειρίας τους στο πρόγραμμα και την τρέχουσα σταδιοδρομία.

 

Το να είσαι απροετοίμαστος να χρησιμοποιήσεις την τεχνολογία

Είναι σημαντικό να αξιολογήσετε την ετοιμότητά σας στο διαδίκτυο, συμπεριλαμβανομένης της συνολικής άνεσης με την τεχνολογία και του επιπέδου αυτοκινήτρων για να παραμείνετε σε καλό δρόμο με τις εργασίες και να τηρήσετε τις προθεσμίες των μαθημάτων, λένε οι ειδικοί.

Όχι μόνο οι διαδικτυακοί μαθητές θα πρέπει να αισθάνονται άνετα με βασικά εργαλεία, όπως το Microsoft Word και συστήματα διαχείρισης εκμάθησης όπως το Canvas, αλλά χρειάζονται επίσης αξιόπιστο διαδίκτυο, κάμερα web και πρόσβαση σε φορητό υπολογιστή, επιτραπέζιο υπολογιστή ή τηλέφωνο.

«Ένα ίδρυμα που προσφέρει ένα ποιοτικό διαδικτυακό πρόγραμμα που θα είναι πιο αποτελεσματικό για τους μαθητές θα τους πει τι είδους τεχνολογία χρειάζονται», λέει η Jennifer Mathes, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Online Learning Consortium, μιας εταιρείας που εστιάζει στην προώθηση της ποιοτικής ψηφιακής διδασκαλίας. και μαθησιακές εμπειρίες.

Ορισμένα σχολεία παρέχουν φορητούς υπολογιστές ή έχουν τη δυνατότητα για ντόπιους διαδικτυακούς μαθητές να εργαστούν σε εργαστήριο υπολογιστών στην πανεπιστημιούπολη, εάν χρειάζεται. Οι μαθητές χωρίς πρόσβαση στην τεχνολογία θα πρέπει να ελέγξουν για να δουν τους πόρους που προσφέρει το πρόγραμμά τους.

 

Δεν ερευνώ τον τύπο μαθήματος

Δεν διδάσκεται κάθε διαδικτυακή τάξη με τον ίδιο τρόπο. Για να αποφύγουν εκπλήξεις, οι υποψήφιοι διαδικτυακοί φοιτητές πρέπει να μάθουν εάν τα μαθήματά τους θα είναι ασύγχρονα, σύγχρονα ή και τα δύο. Η σύγχρονη μάθηση απαιτεί από τους μαθητές να παρακολουθούν το μάθημα και να ακούν διαλέξεις μια συγκεκριμένη ώρα κάθε εβδομάδα, ενώ η ασύγχρονη μάθηση είναι αυτορυθμισμένη.

Οι φοιτητές θα πρέπει επίσης να ανακαλύψουν εάν το πρόγραμμα απαιτεί περιστασιακές επισκέψεις στην πανεπιστημιούπολη και να επαληθεύσουν εάν οι καθηγητές τους έχουν διδάξει ένα διαδικτυακό μάθημα, καθώς οι δεξιότητες διδασκαλίας αυτοπροσώπως δεν μεταφράζονται πάντα ψηφιακά.

“Καθώς το διαδίκτυο έχει γίνει πιο mainstream, νομίζω ότι υπάρχουν γενικά ορισμένοι κοινοί ορισμοί της διαδικτυακής μάθησης. Αλλά όπως μάθαμε κατά τη διάρκεια της πανδημίας, η γρήγορη ανατροπή μιας τάξης σε μια απομακρυσμένη διαδικτυακή τοποθεσία είναι πραγματικά διαφορετική από ένα σκόπιμα σχεδιασμένο διαδικτυακό μάθημα και εμπειρία”, λέει η Jessica. DuPont, εκτελεστικός διευθυντής ανάπτυξης αγοράς και φοιτητικής εμπειρίας στο Ecampus του Oregon State University. “Κατανοήστε πώς ορίζουν το διαδίκτυο και τι σημαίνει αυτό για εσάς και εάν θα λειτουργήσει.”

 

Υποτίμηση της Δυσκολίας του Προγράμματος

Μερικοί μαθητές υποθέτουν ότι επειδή δεν υπάρχει δάσκαλος μπροστά τους, η απόκτηση πτυχίου ή διαπιστευτηρίων μέσω διαδικτύου είναι ευκολότερη από το να το κάνουν αυτοπροσώπως.

Αλλά σε πολλές περιπτώσεις, ένα διαδικτυακό πτυχίο είναι πιο δύσκολο για τους μαθητές, επειδή απαιτεί περισσότερη αυτοπειθαρχία και κίνητρο για να «πάρουν ενεργό μέρος στη μάθησή τους», λέει ο Mathes. Και, όπως και οι φοιτητές, οι διαδικτυακοί φοιτητές πρέπει να διατηρούν την ακαδημαϊκή ακεραιότητα όταν ολοκληρώνουν εργασίες και δίνουν εξετάσεις.

Οι διαδικτυακοί φοιτητές συχνά αναλαμβάνουν άλλες ευθύνες με τους ακαδημαϊκούς, συμπεριλαμβανομένης της εργασίας ή της γονικής μέριμνας, αφήνοντας λιγότερο χρόνο για την ολοκλήρωση των εργασιών. Επομένως, μην φοβάστε να ζητήσετε βοήθεια από συνομηλίκους ή έναν καθηγητή, εάν τα μαθήματα γίνονται συντριπτικά, λένε οι ειδικοί.

«Ως εκπαιδευτικοί όλα αυτά τα χρόνια, μάθαμε τόσα πολλά για το πώς να διδάσκουμε σε ένα διαδικτυακό περιβάλλον μάθησης που οι διαφορετικές πρακτικές που χρησιμοποιούνται μπορούν πραγματικά να το κάνουν λίγο πιο δύσκολο, ακόμη και όσον αφορά τις αξιολογήσεις, όταν είσαι διαδικτυακός μαθητής. ” λέει ο Mathes. “Ακόμα κι αν ένας δάσκαλος λέει ότι μπορείτε να έχετε ένα ανοιχτό βιβλίο, αυτό το τεστ μπορεί να είναι πολύ πιο δύσκολο με το ανοιχτό βιβλίο. Επομένως, πρέπει να είστε προσεκτικοί όταν κάνετε μια τέτοια υπόθεση γιατί απλά δεν είναι αλήθεια.”

 

Απομονώνοντας τον εαυτό σας

Το να είσαι διαδικτυακός μαθητής μπορεί μερικές φορές να νιώθεις απομόνωση. Ωστόσο, πολλά σχολεία προσφέρουν ευκαιρίες στους διαδικτυακούς μαθητές να συνδεθούν με τους συμμαθητές τους, όπως εικονικές εκδηλώσεις καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους. Οι ειδικοί συμβουλεύουν επίσης τους φοιτητές να επισκεφθούν την πανεπιστημιούπολη, εάν είναι ντόπιοι.

«Μην αυτοπεριορίζετε τη δέσμευσή σας με το πανεπιστήμιό σας με την υπόθεση ότι επειδή είστε συνδεδεμένοι, δεν αναμένεται ποτέ να σας αγκαλιάσουν πλήρως», λέει ο Cummings.

Κάντε μια προσπάθεια να συνδεθείτε με συνομηλίκους στην τάξη. Για παράδειγμα, προσφερθείτε να ξεκινήσετε μια ομαδική συνομιλία, στην οποία οι μαθητές μπορούν να ανατρέξουν εάν χάσουν ένα μάθημα, θέλουν κάποιον να σπουδάσουν μαζί ή έχουν ερωτήσεις σχετικά με μια εργασία.

Επιπλέον, μην υποθέσετε ότι οι καθηγητές δεν θα γνωρίσουν τους διαδικτυακούς μαθητές τους, λέει ο Cummings. Η οικοδόμηση σχέσεων με καθηγητές μπορεί να είναι ζωτικής σημασίας για τις συστατικές επιστολές αργότερα.

Προσπαθείτε να χρηματοδοτήσετε την ηλεκτρονική σας εκπαίδευση; Λάβετε συμβουλές και πολλά άλλα στο Κέντρο Ειδήσεων των ΗΠΑ Paying for Online Education.