Οι διαφημίσεις lifestyle της Jaguar στοχεύουν να τοποθετήσουν τη μάρκα ως την κορυφή της πολυτέλειας, με επώνυμες συνεργασίες όπως τα κοσμήματα Cartier και τις εταιρείες μόδας Hermes και Balenciaga.
Η αλλαγή ξεκινά με τη δημιουργία μιας πιο πολυτελούς αντίληψης για το εμβληματικό βρετανικό εμπορικό σήμα πολυτελείας, όπως έχει καθιερωθεί στο μυαλό των καταναλωτών. Το εγχείρημα ξεκίνησε στις 8 Αυγούστου με μια νέα καμπάνια μάρκετινγκ που περιλαμβάνει διαφημίσεις και βίντεο για πολυτελή περιοδικά.
Οι διαφημίσεις lifestyle στοχεύουν να τοποθετήσουν την Jaguar ως την κορυφή της πολυτέλειας, ακριβώς εκεί σε συνεργασία με αποκλειστικές ευρωπαϊκές μάρκες όπως τα κοσμήματα Cartier και της μόδας όπως Hermes και Balenciaga.
«Είμαστε στην πραγματικότητα μέρος αυτού του κόσμου, αλλά δεν επικοινωνούμε πραγματικά με τη μάρκα με αυτόν τον τρόπο. Έχουμε τις ρίζες μας στην παράδοση του αυτοκινήτου», δήλωσε ο Stuart Schorr, αντιπρόεδρος επικοινωνίας της Jaguar Land Rover Βόρειας Αμερικής. «Και καθώς προσπαθούμε να αναπτυχθούμε και να προχωρήσουμε στο μέλλον, μερικές φορές χρειάζεστε απλώς ένα δυνατό διάλειμμα».
Όταν ο Διευθύνων Σύμβουλος της Jaguar Land Rover, Thierry Bollore το 2021 παρουσίασε το σχέδιο του Reimagine που θα δει την τρέχουσα γενιά Jaguar να τελειώνει την παραγωγή και να αντικατασταθεί από μια σειρά υπερπολυτελών ηλεκτρικών οχημάτων το 2025, άφησε μια υπόδειξη του μακροπρόθεσμου στόχου για την Jaguar και επίσης της Land Rover. Να δημιουργήσουν τα πιο επιθυμητά πολυτελή οχήματα στον κόσμο.
«Πήραμε την απόφαση να αναβαθμίσουμε τα σημεία επαφής των εμπορικών σημάτων μας που απευθύνονται στους καταναλωτές για να προσπαθήσουμε να είμαστε μεταξύ των πιο κομψών, εκλεπτυσμένων και σύγχρονων μαρκών πολυτελείας στον κόσμο χωρίς να περιοριζόμαστε από την αυτοκινητοβιομηχανία», δήλωσε ο Schorr.
Οι πρώτες διαφημίσεις παρουσιάζουν μοντέλα που φαίνονται φρέσκα από μια επίδειξη μόδας και σε πολλές από τις διαφημίσεις φαίνονται μόνο μέρη οχημάτων — τα οχήματα είναι σε σκούρα, μονόχρωμα χρώματα και δεν βρίσκονται στο επίκεντρο της προσοχής.
«Κάναμε αυτή τη συνειδητή προσπάθεια στη διαφήμισή μας, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στη φωτογραφία μας να είμαστε πολύ πιο εκλεπτυσμένοι, πολύ πιο κομψοί και πολύ πιο μοντέρνοι», είπε ο Schorr.
Πιο μοντέρνα
Η καμπάνια δεν είναι μια προεπισκόπηση του τι πρόκειται να έρθει το 2025, λέει ο Schorr. Τότε φτάνουν τα Jaguar EV, όλα με τιμή άνω των 100.000 δολαρίων και πιθανότατα να είναι άμεσοι ανταγωνιστές της Bentley, της Aston Martin και άλλων εμπορικών σημάτων με εξαψήφιες τιμές.
«Δεν είναι το λανσάρισμα της νέας μάρκας το 2025, αλλά αντικατοπτρίζει τη συνολική εταιρική μας επιθυμία για όλες τις μάρκες μας να είναι πολύ πιο σύγχρονες, πολύ πιο σύγχρονες, πολύ πιο καινοτόμες, προκλητικές και μερικές φορές ακόμη και μυστηριώδεις», είπε.
Η καμπάνια αποτελεί επίσης μέρος της μεγαλύτερης κίνησης της Jaguar Land Rover να κάνει τους αντιπροσώπους να βελτιώνουν τις εγκαταστάσεις τους, κάτι που οι περισσότεροι έχουν κάνει, δημιουργώντας εκθεσιακούς χώρους για κάθε μάρκα κάτω από μια στέγη. Οι αντιπροσωπείες, με στόχο τη βελτίωση της εμπειρίας αγορών πολυτελείας, είναι εξοπλισμένες με χώρους που επιτρέπουν στους πελάτες να ταξινομούν δείγματα εσωτερικών υφασμάτων και διακοσμήσεων, να διακοσμούν με χρώματα και αξεσουάρ και στη συνέχεια να παραγγείλουν τα οχήματά τους κατά παραγγελία.
Οι προσπάθειες αντικατοπτρίζουν την αναβάθμιση της Jaguar Land Rover. Η Land Rover έχει επίσης μια αυξανόμενη γκάμα οχημάτων με τιμή άνω των 100.000 $ και έρχονται και άλλα.
Η Jaguar βρίσκεται σε δύσκολη θέση από το ξέσπασμα της COVID-19 και της έλλειψης μικροτσίπ. Η παραγωγή έχει μειωθεί, οι πωλήσεις μειώνονται και οι σπάνιες μάρκες θα είναι σε ζήτηση και εξαιρετικά κερδοφόρα στα οχήματα Land Rover. Η εταιρεία επεξεργάζεται ένα ανεκτέλεστο νούμερο 86.000 πληρωμένων παραγγελιών πελατών για το επανασχεδιασμένο Range Rover και για το στιβαρό off-roader Defender. Αλλά ο Schorr λέει ότι η κατάσταση των τσιπ βελτιώνεται και η παραγωγή της Jaguar θα αυξηθεί από αυτό το τρίμηνο.
Ειδικές συλλεκτικές εκδόσεις
Θα εξακολουθήσουν να υπάρχουν μερικές διαφημίσεις που θα εστιάζουν σε αριθμούς ιπποδύναμης, επιτάχυνσης από 0 έως 100 χλμ/ώρα κλπ.
Με τα τρέχοντα μοντέλα της Jaguar να έχουν προγραμματιστεί να τερματίσουν την παραγωγή έως το 2025 και χωρίς σημαντικές αλλαγές να έρχονται, το σχέδιο για να κρατηθεί το ενδιαφέρον των καταναλωτών είναι να κυκλοφορήσουν αποκλειστικά, ακριβά μοντέλα περιορισμένης παραγωγής, όπως το Jaguar F-Pace SVR Edition 1988, από τα οποία μόλις 394 αντίτυπα θα κατασκευαστούν. Το όχημα ξεκινά από περισσότερα από 111.000 $. Η Jaguar F-Type Heritage 60 Edition, η οποία γιορτάζει την κυκλοφορία του κλασικού E-Type το 1961, είναι ένα άλλο μοντέλο περιορισμένης έκδοσης. Κατασκευάστηκαν μόλις 60, όλα ξεκινώντας από περισσότερα από 135.000 $.
Τα Harper’s Bazaar, Elle και Esquire είναι τρία από τα περιοδικά που θα προβάλλουν τις νέες διαφημίσεις. Τα βίντεο θα εμφανίζονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης των περιοδικών. Το Road & Track θα προβάλλει επίσης τις διαφημίσεις.
Τα ανώτατα στελέχη της JLR δεν είπαν πόσα ξοδεύουν για την εκστρατεία ή πόσο καιρό θα διαρκέσει. Ο Schorr τόνισε απλά πως: «Είμαστε μόλις στην αρχή αυτού του ταξιδιού».