Quantcast

Renault: Το lockdown στην Κίνα αναγκάζει την διακοπή παραγωγής του ηλεκτρικού Megane

Η Renault διέκοψε την παραγωγή του συμπαγούς Megane E-Tech Electric έως τις 25 Απριλίου, επικαλούμενη ελλείψεις ανταλλακτικών λόγω του lockdown για τον περιορισμό της COVID-19 στην Κίνα

Νίκος Μιχαλόπουλος

Η Renault σταμάτησε προσωρινά την παραγωγή του Megane E-Tech Electric στο εργοστάσιό της στη βόρεια Γαλλία, επικαλούμενη έλλειψη ανταλλακτικών εξαιτίας των μέτρων του lockdown COVID-19 στην Κίνα.

Η παραγωγή Megane στο εργοστάσιο στο Douai της Γαλλίας έχει σταματήσει από τις 14 Απριλίου έως τις 25 Απριλίου, δήλωσε εκπρόσωπος της Renault.

Γιατί αυτή η απόφαση;  Προφανώς οφείλεται στη γνωστή κρίση στην προμήθεια εξαρτημάτων που έχει οξυνθεί από τα νέα προβλήματα παραγωγής των προμηθευτών στην Κίνα που αντιμετωπίζουν νέα lockdown λόγω της αύξησης των μολύνσεων από τον επικίνδυνο ιό.

Σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε ο Γάλλος κατασκευαστής, το πρόβλημα αφορά κυρίως τα βασικά εξαρτήματα για τις μπαταρίες.

Η κρίση των ημιαγωγών που τονίζεται από τα μέτρα περιορισμού σε αρκετές περιοχές της Κίνας ασκεί πίεση στην προμήθεια εξαρτημάτων για το Megane E-Tech Electric, ειδικά των εξαρτημάτων μπαταριών.

Εν ολίγοις, μια περίπλοκη κατάσταση που θα οδηγήσει σε μια σειρά καθυστερήσεων στις παραδόσεις του νέου γαλλικού ηλεκτρικού αυτοκινήτου.  Οι πρώτες μονάδες που έχουν ήδη παραχθεί θα φτάσουν εγκαίρως στις αρχές Μαΐου, όπως είχε αρχικά προγραμματιστεί.  Ωστόσο, οι παραδόσεις των νέων μονάδων, που δεν έχουν ακόμη κατασκευαστεί θα καθυστερήσουν λόγω διακοπής της παραγωγής.

Το μόνο που μένει είναι να περιμένουμε να δούμε αν θα λυθεί το πρόβλημα της προμήθειας ή αν η παραγωγή θα κινδυνεύσει στη συνέχεια να σταματήσει.  Η Renault δεν είναι η μόνη που αντιμετώπισε προβλήματα λόγω του νέου lockdown που επιβλήθηκε σε εργοστάσια στην Κίνα.  Οι δραστηριότητες του Gigafactory της Tesla έχουν σταματήσει αρκετές φορές, έτσι ώστε, τώρα, η αμερικανική εταιρεία να επιτρέπει στους υπαλλήλους της να κοιμούνται μέσα στο εργοστάσιο για να δημιουργήσει ένα είδος «συστήματος κλειστού κυκλώματος» για να εγγυηθεί την παραγωγή.

Δεδομένης της σημασίας του Megane E-Tech Electric για τα σχέδια ανάπτυξης της Renault, αυτό το ζήτημα αντιπροσωπεύει ένα σοβαρό πρόβλημα.  Επιπλέον, προφανώς, ακόμη και το εργοστάσιο Cléon, όπου παράγονται οι ηλεκτροκινητήρες, δεν λειτουργεί με πλήρη δυναμικότητα από τον Μάρτιο.