Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Ford, Jim Farley, ανακοίνωσε ότι η μάρκα χωρίζει τις δραστηριότητές της σε δύο νέα, διακριτά τμήματα, εντείνοντας την εστίασή της σε διαφορετικούς τομείς κινητικότητας για να δημιουργήσει καλύτερα προϊόντα για τους πελάτες της. Το πρώτο νέο τμήμα, που ονομάζεται Ford Model e, θα επικεντρωθεί στα ηλεκτρικά οχήματα, επικεντρώνοντας στις πλατφόρμες, στην τεχνολογία μπαταριών και κινητήρων, καθώς και στη δυνατότητα φόρτισης και ανακύκλωσης.
Το δεύτερο τμήμα, το Ford Blue, θα επικεντρωθεί στις επενδύσεις και την ανάπτυξη σε ορισμένους τομείς της αγοράς αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης που η μάρκα εξακολουθεί να προβλέπει ότι θα είναι κερδοφόροι μεσοπρόθεσμα έως μακροπρόθεσμα, όπως τα pick-up στη Βόρεια Αμερική. Η Ford στοχεύει σε πωλήσεις άνω των δύο εκατομμυρίων ηλεκτρικών οχημάτων έως το 2026 και αυτή η επέκταση του επιχειρηματικού σχεδίου Ford+ θα ενσωματωθεί με τα οικονομικά, την κινητικότητα και άλλες υπηρεσίες της Ford που θα παρέχει στους πελάτες στο μέλλον.
Το Ford Model e θα διατηρήσει την ιδέα μιας μικρής ομάδας που χρησιμοποιήθηκε στο πρόγραμμα Edison το οποίο τελικά εξελίχθηκε στη Mustang Mach-E. «Το Ford Model e θα είναι το κέντρο καινοτομίας και ανάπτυξης της Ford, μια ομάδα από τα μεγαλύτερα ταλέντα στον κόσμο, που θα δημιουργήσει πραγματικά απίστευτα ηλεκτρικά οχήματα και ψηφιακές εμπειρίες για τις νέες γενιές πελατών της Ford», δήλωσε ο Jim Farley.
«Η αποστολή του Ford Blue είναι να αυξήσει την κερδοφορία των αυτοκινήτων με συμβατικό κινητήρα, να ενισχύσει τις επιτυχημένες οικογένειες οχημάτων και να κερδίσει μεγαλύτερη αφοσίωση παρέχοντας απίστευτες υπηρεσίες και εμπειρίες. Πρόκειται για την αξιοποίηση ενός αιώνα τεχνογνωσίας που θα βοηθήσει στην οικοδόμηση του μέλλοντος», πρόσθεσε ο Farley. «Αυτή η ομάδα θα επιδιώξει να προσφέρει κορυφαία ποιότητα, να επιτεθεί στα απόβλητα κάθε τμήματος της επιχείρησης, να μεγιστοποιήσει τις ταμειακές ροές και να βελτιστοποιήσει το βιομηχανικό μας αποτύπωμα».
Η Ford Blue θα δώσει μεγάλη έμφαση στη μείωση της σπατάλης και της πολυπλοκότητας για να βελτιώσει την κερδοφορία, μειώνοντας το κόστος σε αυτόν τον τομέα της επιχείρησης κατά 2,7 εκατομμύρια ευρώ. Ο Jim Farley υπογράμμισε ότι ενώ θα επικεντρωθεί στην πρόσληψη ταλέντων και σε μια πιο ευέλικτη προσέγγιση για το πώς εργάζονται οι υπάλληλοί και πού ζουν, η Ford θα εξακολουθεί να έχει την έδρα της στο Dearborn του Michigan.
Πηγή: MotorOne.gr