Νίκος Μιχαλόπουλος
Το Tesla Model S Plaid είναι ο βασιλιάς της επιτάχυνσης, τουλάχιστον μεταξύ των ηλεκτρικών αυτοκινήτων ευρείας παραγωγής. Αλλά πόσο πιο γρήγορο είναι πραγματικά από τους δύο μεγαλύτερους ηλεκτρικούς αντιπάλους του; Λοιπόν, αυτό το βίντεο με τους αγώνες επιτάχυνσης ενάντια στο Lucid Air και την Porsche Taycan το επιβεβαιώνει με σαφήνεια.
Χάρη στους ανθρώπους στο DragTimes, έχουμε αυτό το πρώτο σετ αγώνων μεταξύ και των τριών ηλεκτρικών σούπερ-σεντάν που καταγράφηκαν σε βίντεο. Για να γυρίσει αυτή η κόντρα, η ομάδα επισκέφτηκε τον John Hennessey και έτρεξε τα αυτοκίνητα στις εγκαταστάσεις του. Τα βίντεο που κυκλοφόρησαν προηγουμένως έδειχναν το Lucid να αντιμετωπίζει το Tesla και στη συνέχεια το Lucid να έρχεται αντιμέτωπο με την Porsche, αλλά αυτός ο αγώνας περιλαμβάνει και τα τρία αυτοκίνητα αντιμέτωπα σώμα με σώμα.
Και όπως σε όλα τα προηγούμενα βίντεο, το Model S Plaid ξεφεύγει από τους δύο αντιπάλους του χωρίς πολλές φανφάρες. Αυτό που είναι ενδιαφέρον είναι πόσο πιο γρήγορο είναι. Δεν πρέπει να προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι είναι ταχύτερο από την Taycan απλώς και μόνο επειδή διαθέτει 1.020 ίππους (750 kw), ενώ η Taycan πρέπει να αρκεστεί σε μόλις 750 (551 kw).
Αλλά είναι επίσης σημαντικό να ληφθεί υπόψη ότι η Porsche ζυγίζει σχεδόν 226 κιλά περισσότερο από την Tesla. Άρα, όσον αφορά τη δύναμη προς το βάρος, ο αγώνας πηγαίνει ακριβώς όπως θα έπρεπε. Και η ίδια αρχή ισχύει για το Lucid που έχει την περισσότερη ιπποδύναμη, 1.111, αλλά και ζυγίζει περίπου 2.358 κιλά. Αυτό το πρόσθετο βάρος το θέτει εκτός για την κατάκτηση της πρώτης θέσης.
Και οι τρεις αγώνες εξελίσσονται ακριβώς με τον ίδιο τρόπο, με τα δύο αμερικανικά αυτοκίνητα να ξεφεύγουν από την Porsche σαν να είναι ένα συμβατικό αυτοκίνητο. Ακόμη και όταν τα αυτοκίνητα παρατάσσονται και κάνουν έναν αγώνα ρόλων, δεν υπάρχει εκθρόνιση του «βασιλιά» Tesla.
Αυτό υπογραμμίζει επίσης μια άλλη ενδιαφέρουσα πτυχή των αγώνων Drag των EV. Δεδομένου ότι τα ηλεκτρικά οχήματα απαιτούν απλώς έναν οδηγό που μπορεί να κρατά το πεντάλ του γκαζιού πατημένο, είναι πολύ πιο εύκολο να οδηγηθούν γρήγορα σε ευθεία γραμμή από ένα αντίστοιχο αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Τελικά, κανένα από αυτά τα αυτοκίνητα δεν είναι πραγματικά αργό, το Taycan απλώς καταλήγει να είναι το λιγότερο γρήγορο.