Quantcast

Ο Arnold Schwarzenegger και η Salma Hayek ως Δίας και Ήρα για τις ανάγκες της διαφήμισης της BMW για το Supebowl (Βίντεο)

Το διαφημιστικό διάρκειας 60 δευτερολέπτων, το οποίο δημιούργησε η Goodby Silverstein & Partners σε σκηνοθεσία του Bryan Buckley, θα βγει στον αέρα κατά τη διάρκεια του τρίτου διαλείμματος για διαφημίσεις της πρώτης περιόδου του παιχνιδιού

Η BMW θα δώσει το παρών με ένα νέο διαφημιστικό σποτ διάρκειας 60 δευτερολέπτων στο Super Bowl την Κυριακή 13 Φεβρουαρίου 2022, με σκοπό την προβολή της ολοκαίνουργιας, αμιγώς ηλεκτρικής BMW iX που φτάνει στις ΗΠΑ τον ερχόμενο μήνα. Στο σποτ πρωταγωνιστούν διάσημα ονόματα όπως ο θρυλικός Arnold Schwarzenegger και η υποψήφια για Όσκαρ ηθοποιός Salma Hayek Pinault, ενώ τη σκηνοθεσία υπογράφει ο δύο φορές υποψήφιος για Βραβείο της Ακαδημίας, σκηνοθέτης Bryan Buckley. To σποτ έχει προγραμματιστεί να βγει στον αέρα κατά τη διάρκεια του τρίτου διαλείμματος για διαφημίσεις της πρώτης περιόδου του παιχνιδιού.

 

Ο Schwarzenegger πρωταγωνιστεί ως Δίας, ο Έλληνας θεός του κεραυνού, ενώ η Hayek Pinault υποδύεται το ρόλο της συζύγου του, της θεάς Ήρας, καθώς συνταξιοδοτούνται και φεύγουν από τον Όλυμπο για να ζήσουν μία ήρεμη ζωή στο Palm Springs, Καλιφόρνια.  Ωστόσο, η μονοτονία της ζωής του συνταξιούχου πολύ σύντομα αρχίζει να κουράζει το Δία, ο οποίος εκνευρίζεται από τη χρήση των γήινων ηλεκτρονικών συσκευών αλλά και από τους θνητούς γείτονές του, που τον ενοχλούν, ζητώντας συνεχώς να τους φορτίσει τα ηλεκτρικά αμαξάκια του γκολφ ή κάποιο θαμνοκοπτικό. Εν τω μεταξύ η Ήρα, ο ‘ήρωας’ της ιστορίας, έχει πλήρως εγκλιματιστεί και απολαμβάνει τη νέα κατάσταση. Σε μία προσπάθεια να ξαναφέρει λίγο ενθουσιασμό στη ζωή του Δία, του κάνει δώρο μία αμιγώς ηλεκτρική BMW iX, κάτι το οποίο βοηθά τον Έλληνα θεό του κεραυνού να ξαναβρεί το ηλεκτρικό του κέφι. Το σποτ τελειώνει με το ευτυχισμένο ζευγάρι να τα ‘σπάει’ στο δρόμο με τη νέα τους BMW iX, υπό τους ήχους του τραγουδιού “Electric Avenue” του Eddy Grant, ενώ ο Δίας χρησιμοποιεί την ηλεκτρική του δύναμη για να αλλάξει τα φανάρια σε πράσινο.

 

«Η αμιγής ηλεκτροκίνηση βρίσκεται βαθειά στην καρδιά της μάρκας BMW», δήλωσε ο Jens Thiemer, Ανώτερος Αντιπρόεδρος Πελατών και Μάρκας, BMW AG. «Δεν υπάρχει καλύτερο μέρος από το Super Bowl για να στείλεις αυτό το μήνυμα, μπροστά σε ένα από τα μεγαλύτερα τηλεοπτικά κοινά στον κόσμο, όπου οι θεατές παρακολουθούν τα διαφημιστικά με το ίδιο πάθος που δείχνουν για τον αγώνα. Με τον Arnold και τη Salma, μπορούμε να δείξουμε στον κόσμο τη νέα BMW iX με αξέχαστο και επιδραστικό τρόπο».

 

«Το χιούμορ έγκειται στον θρυλικό θεό του κεραυνού, ο οποίος υποτίθεται ότι είναι άτρωτος στη μάχη του με τις καθημερινές ηλεκτρικές συσκευές,» δήλωσε ο Schwarzenegger. «Μόνον όταν η έξυπνη σύζυγος του κάνει δώρο μία νέα BMW iX, ο Δίας εντυπωσιάζεται από την πανίσχυρη δύναμη της ηλεκτρικής ενέργειας και νιώθει να ξαναγεννιέται».

 

Την ιδέα για το διαφημιστικό σποτ της BMW εμπνεύστηκε η κορυφαία Αμερικανική εταιρεία δημιουργικού Goodby Silverstein & Partners, και τη σκηνοθεσία υπογράφει ο δύο φορές υποψήφιος για βραβείο της Ακαδημίας σκηνοθέτης Bryan Buckley, ιδιαίτερα καταξιωμένος για τη δουλειά του σε περισσότερα από 65 διαφημιστικά στο Super Bowl. Το διαφημιστικό σηματοδοτεί επίσης το ντεμπούτο της Hayek Pinault σε σποτ του Super Bowl και την πρώτη φορά που η ίδια και ο Schwarzenegger συμπρωταγωνιστούν σε εθνική διαφήμιση.

 

«Είναι το πρώτο μου διαφημιστικό σε Super Bowl —και η πρώτη φορά που υποδύομαι μία ελληνίδα θεά», δήλωσε η Hayek Pinault. «Το 75% των αποφάσεων σε ένα γάμο για το πού θα ξοδευτούν τα χρήματα λαμβάνονται από γυναίκες και σε αυτό το διαφημιστικό είναι η γυναίκα αυτή που αποφασίζει για το σωστό αυτοκίνητο που θα κάνει τον σύζυγό της να ξαναβρεί τον εαυτό του. Ασφαλώς η διαφήμιση είναι χιουμοριστική αλλά περικλείει αρκετή δόση ανθρώπινης αλήθειας».

 

«Έχω κάνει περίπου 60 διαφημιστικά σποτ στο Super Bowl. Ποτέ δεν είχα περισσότερη δύναμη ως σταρ από όσο με αυτούς τους δύο ηθοποιούς», δήλωσε ο σκηνοθέτης Bryan Buckley. «Όταν είδα για πρώτη φορά το όνομα του Schwarzenegger στο σενάριο, ενθουσιάστηκα. Και η Salma – δεν υπάρχει καμία καλύτερη ως ηθοποιός. Είναι μία ταινία μέσα σε 60 δευτερόλεπτα, και προβάλλεται στη μεγαλύτερη πλατφόρμα».

 

«Προσφέροντας το απόλυτο υπερθέαμα, αυτό το εμβληματικό ετήσιο γεγονός δεν είναι ένα απλά ένας αγώνας πρωταθλήματος. Είναι ένα πολιτισμικό φαινόμενο όπου οι θεατές παραμένουν προσηλωμένοι όταν η δράση στο τερέν σταματάει», δήλωσε ο Rich Silverstein, συνιδρυτής και συμπρόεδρος της Goodby Silverstein & Partners. «Υπάρχει μόνο ένα άτομο πάνω στον πλανήτη που θα μπορούσε να πει ότι είναι ο Δίας, και αυτός είναι ο Arnold. Και υπάρχει μόνο μία μάρκα που αξίζει να ονομάζεται το απόλυτο εργαλείο ηλεκτρικής οδήγησης (Ultimate Electric Driving Machine), και αυτή είναι η BMW. Έπρεπε να το δείξουμε αυτό με θεαματικό τρόπο και αυτό θα κάνουμε στις 13 Φεβρουαρίου».

 

Σχεδιασμένη για να προσφέρει κάτι παραπάνω από κινητικότητα στους κοινούς θνητούς, η BMW iX συνδυάζει την πέμπτη γενιά της τεχνολογίας BMW eDrive με τις τελευταίες εξελίξεις της εταιρείας στους τομείς της σχεδίασης, της συνδεσιμότητας, των ψηφιακών υπηρεσιών και της βιωσιμότητας. Με ισχύ 523 hp και επιτάχυνση 0 – 100 km/h σε 4,6 δευτερόλεπτα, η BMW iX προσφέρει  μία συναρπαστική οδηγική εμπειρία με εκτιμώμενη από την EPA αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία 630 χλμ. (WLTP) και τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες αυτοκινήτου, όπως συνδεσιμότητα 5G, μία διπλή καμπύλη οθόνη που συνδυάζει την οθόνη πληροφοριών 12,3” με την κεντρική οθόνη ελέγχου 14,9 ιντσών και το ντεμπούτο της πιο πρόσφατης διεπαφής χρήστη BMW iDrive 8.

 

«Είναι ένα κορυφαίο αθλητικό γεγονός των ΗΠΑ και το ιδανικό περιβάλλον για να παρουσιάσουμε την BMW iX στους πελάτες μας», δήλωσε ο Uwe Dreher, Αντιπρόεδρος Μάρκετινγκ, BMW Βόρειας Αμερικής. «Έχουμε ήδη λάβει ένα σημαντικό αριθμό προ-παραγγελιών τόσο για την BMW iX όσο και για την BMW i4, αλλά και τεράστιο ενθουσιασμό γι’ αυτά τα δύο νέα ηλεκτρικά οχήματα».

 

Μαζί με την BMW iX, η BMW θα λανσάρει επίσης την αμιγώς ηλεκτρική τετράθυρη BMW i4 Gran Coupe στις ΗΠΑ τον ερχόμενο μήνα, καθώς η εταιρεία κάνει ένα σημαντικό βήμα προς το δεδηλωμένο στόχο της να πετύχει 50% παγκόσμιες πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων μέχρι το 2030.

 

Η τελευταία διαφήμιση της BMW σε Super Bowl προβλήθηκε το 2015 με την Katie Couric και τον Bryant Gumbel να θαυμάζουν ενθουσιασμένοι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο παραγωγής της BMW, το BMW i3. Το BMW i3 ήταν πρωτοπόρος της ηλεκτροκίνησης και στη συνέχεια έγινε ένα από τα πολυτελή ηλεκτρικά οχήματα με τις καλύτερες πωλήσεις στον κόσμο.

 

Το επίσημο διαφημιστικό σποτ της BMW στο Super Bowl 2022 διατίθεται στο σύνδεσμο: