Είναι γνωστό ότι η Apple εξετάζει εδώ και πολύ καιρό πολύ σοβαρά το ενδεχόμενο να κάνει την είσοδο της σε ένα νέο και άγνωστο για αυτή τομέα, στην αυτοκινητοβιομηχανία.
Τα στελέχη του αμερικανικού κολοσσού είχαν εκφράσει το ενδιαφέρον της εταιρείας για μια τέτοια εξέλιξη αλλά ενώ οι φήμες οργιάζουν για τα σχέδια της εταιρείας και στη δημοσιότητα διαρρέονται διάφορες πληροφορίες εντούτοις η Apple δεν ανακοινώνει απολύτως τίποτε και έχει καταφέρει να κρατήσει τις κινήσεις της μυστικές μέχρι στιγμής.
Παρόλα αυτά τα διεθνή ρεπορτάζ αναφέρουν ότι εκείνοι που έχουν αναλάβει να τρέξουν το συγκεκριμένο πρότζεκτ βρίσκονται στην Ασία για σειρά επαφών με τις εταιρείες που θα συνεργαστεί η Apple για τη δημιουργία του αυτοκινήτου στο οποίο η δημοσιογραφική κοινότητα έχει δώσει το μάλλον αναμενόμενο όνομα «iCar».
Σύμφωνα με τα ρεπορτάζ η Apple έχει προχωρήσει αρκετά το πρότζεκτ της κατασκευής ενός αυτοκινήτου που να φέρει το σήμα της και στόχος είναι αυτό να κάνει την εμφάνιση του στην αγορά το 2024. Από όσα έχουν γίνει γνωστά το όχημα θα ακολουθεί φυσικά σχεδιαστικά, αισθητικά και εργονομικά τη φιλοσοφία της εταιρείας και άρα αναμένεται κάτι εντυπωσιακό.
Όμως η εταιρεία θέλει όπως συμβαίνει με όλα τα προϊόντα της εκτός από την εμφάνιση το αυτοκίνητο να διαθέτει και νέες επαναστατικές τεχνολογίες. Το όχημα θα είναι ηλεκτρικό και το βάρος της Apple φαίνεται ότι έχει πέσει στη δημιουργία ενός νέου τύπου μπαταρίας που θα προσφέρει προφανώς μεγαλύτερη αυτονομία, θα είναι πιθανώς μικρότερη σε όγκο από τις υπάρχουσες και θα φορτίζεται σε σύντομο χρονικό διάστημα.
Είχε γίνει γνωστό ότι στο πρόσφατο παρελθόν η Apple είχε συζητήσει με εταιρείες όπως η Nissan, η Magna και η Hyundai αλλά δεν κατέληξαν τελικά σε κάποια συμφωνία συνεργασίας. Αυτή τη φορά τα ρεπορτάζ κάνουν λόγο για επαφές των στελεχών της Apple με τις νοτιοκορεατικές εταιρείες SK Group και LG Electronics για τα θέματα της τεχνολογίας και της μπαταρίας του οχήματος και με την ιαπωνική Toyota για γενικότερα κατασκευαστικά ζητήματα καθώς και για την γραμμή παραγωγής του. Οι αναλυτές της αγοράς πάντως θεωρούν αισιόδοξο τον στόχο του 2024 δεδομένης της πανδημίας αφού ακόμη και αν δημιουργηθεί το αυτοκίνητο δεν θα είναι εύκολη η μαζική του παραγωγή και διάθεση σε όλο τον κόσμο.