Quantcast

Τζώρτζης Μονογυιός: Τα ελαστικά στο μικροσκόπιο για τη διερεύνηση του δυστυχήματος (Βίντεο)

Από τα στοιχεία που συνέλεξαν αξιωματικοί της Τροχαίας, δεν προκύπτουν ίχνη φρεναρίσματος πριν από τη μοιραία πρόσκρουση του αυτοκινήτου σε δένδρο

Σοκ έχει προκαλέσει η τραγωδία στην άσφαλτο, το βράδυ της περασμένης Πέμπτης, στην παραλιακή λεωφόρο, στο ύψος της Βούλας. Ο 45χρονος οδηγός του πολυτελούς οχήματος, Τζώρτζης Μονογυιός, έχασε τη ζωή του, ενώ η σύζυγός του νοσηλεύεται σοβαρά τραυματισμένη στο νοσοκομείο.

Από τα στοιχεία που συνέλεξαν αξιωματικοί της Τροχαίας, δεν προκύπτουν ίχνη φρεναρίσματος πριν από τη μοιραία πρόσκρουση του αυτοκινήτου σε δένδρο. Σημειώνεται, δε, πως οι αρχές εκτιμούν πως στο οδόστρωμα έχουν ενδεχομένως εντοπίσει κάποια ίχνη υπερστροφής.

Τα αναπάντητα ερωτήματα

Στην εκπομπή Κοινωνία Ώρα MEGA μίλησε σχετικά τα αναπάντητα ερωτήματα της υπόθεσης ο πραγματογνώμονας τροχαίων Γρηγόρης Μιχαλόπουλος.

«Το θέμα είναι ότι υπάρχουν πολλές ομοιότητες με το δυστύχημα του Βακάκη πριν από δύο χρόνια. Θα απασχολήσει τους συναδέλφους πραγματογνώμονες το σε τι κατάσταση ήταν τα ελαστικά του οχήματος, η κατάστασή τους. Αυτά που είναι για πίστα δεν έχουν χάραξη. Είναι ένα όχημα με τεράστια ισχύ. Οι χειρισμοί που μπορεί να κάνει ένας οδηγός είναι να απενεργοποιήσει ορισμένα συστήματα. Δεν υπάρχει απενεργοποίηση του “κόφτη” απλά από το χρήστη, πρέπει να γίνει σε συνεργείο. Μιλάμε για συστήματα που βοηθούν το όχημα να έχει σταθερή συμπεριφορά στο δρόμο», εξήγησε ο κ. Μιχαλόπουλος.

Τα ελαστικά και τα συστήματα ασφαλείας

Στην ίδια εκπομπή μίλησε και ο διευθυντής του GO CAR, Μιχάλης Γεωργιάδης, ο οποίος έχει μεγάλη εμπειρία στην οδήγηση supercars.

«Το αυτοκίνητο είναι απολύτως νόμιμο να κυκλοφορεί στο δρόμο, βάσει προδιαγραφών. Τα λάστιχα έχουν χάραξη, ελαφριά. Για να πάρει κανείς τη μέγιστη πρόσφυση από αυτό το λάστιχο, πρέπει να έχει φτάσει σε κάποια θερμοκρασία, στην οποία σίγουρα δεν είχαν φτάσει. Φεύγει εύκολα από το δρόμο γιατί έχει πάρα πολύ δύναμη. Αν ο οδηγός έχει απενεργοποιήσει το traction control από ένα διακόπτη στο τιμόνι, μπορεί να καταλήξει εκτός δρόμου με ένα απότομο γκάζι», είπε ο κ. Γεωργιάδης.

«Το γιατί πήρε τόσο εύκολα φωτιά είναι περίεργο. Η Ferrari είχε κάνει ανάκληση κάποιων μοντέλων. Δεν ξέρουμε αν το αυτοκίνητο αυτό είχε ανακληθεί», πρόσθεσε ο ίδιος.

«Οι κατασκευαστές γνωρίζουν ότι έχουν ειδικά χαρακτηριστικά στην οδήγησή τους. Οι εταιρίες καλούν τους ιδιοκτήτες για να τους εκπαιδεύσουν στην ειδική χρήση αυτών των οχημάτων», σημείωσε από την πλευρά του ο κ. Μιχαλόπουλος, ενώ σχετικά με τη φωτιά στο όχημα τόνισε ότι «Στην περίπτωση Βακάκη είχαμε συμπίεση της δεξαμενής. Η φωτιά η συγκεκριμένη φαίνεται να συντηρείται από διαρροή καυσίμου. Ο πραγματογνώμονας θα ελέγξει το κομμάτι αυτό».