Ο Ουκρανός πρώην άσσος της Μίλαν Αντρέι Σεβτσένκο, δήλωσε πριν λίγο στην ιταλική δημόσια τηλεόραση Rai, ότι « είναι περήφανος για τον λαό του, ο οποίος υπερασπίζει την ελευθερία του»
Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης με ανάρτησή του στο Twitter χαιρέτισε το ψήφισμα του ΟΗΕ με το οποίο καταδικάζεται η εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία
Ο Μακρόν είπε ότι η Γαλλία θα συνεχίσει να απαιτεί κατάπαυση του πυρός, τονίζοντας ότι η Γαλλία θα υπερασπιστεί την προστασία της κυριαρχίας της Ουκρανίας
Μία από τις εκρήξεις σημειώθηκε κοντά σε σιδηροδρομικό σταθμό του Κιέβου, όπως μετέδωσε το πρακτορείο Reuters επικαλούμενο το υπουργείο Εσωτερικών της Ουκρανίας