Το Δημοτικό Συμβούλιο της Αθήνας ζήτησε να παίξουν τον εθνικο ύμνο της Ουκρανιας ως μια πράξη αλληλεγγύης εν μέσω του πολεμου - Σφοδρή ήταν η αντίδραση συνδικαλιστών του ΚΚΕ - Τι λέέι σε αναρτηση του ο γνωστός τσελίστας, Μάνος Επιτροπάκης
Οι πρώτες ανακοινώσεις σε αυτή την κατεύθυνση μπορεί να γίνουν στην άτυπη Σύνοδο Κορυφής που διοργανώνεται από τον Εμανουέλ Μακρόν, την Πέμπτη και Παρασκευή, 10 και 11 Μαρτίου, στις Βερσαλλίες».