Σύμφωνα με τον υφυπουργό, το καταλυτικό επιχείρημα για να κλείσουν όλοι ραντεβού για τον εμβολιασμό τους είναι το γεγονός ότι στα νοσοκομεία και κυρίως στις ΜΕΘ η συντριπτική πλειοψηφία των νοσηλευόμενων είναι ανεμβολίαστοι
Σημείωσε ότι τη Δευτέρα οι αρμόδιες υπηρεσίες θα γνωρίζουν ποιοι εργαζόμενοι μπορούν να πάρουν απαλλαγή εμβολιασμού λόγω επιβεβαιωμένης ιατρικής πάθησης.
«Το μέτρο του υποχρεωτικού εμβολιασμού σε υγειονομικούς και δομές φροντίδας προχωρά, όσοι ευελπιστούν ότι δε θα προχωρήσει πλανώνται πλάνην οικτρά»
Πηγή:…