Η νόσηση με COVID-19 σχετίζεται με την παρουσία αγγειακής δυσλειτουργίας και μειωμένης καρδιακής απόδοσης τέσσερις μήνες μετά την αποδρομή της λοίμωξης
Για την μετάλλαξη Δέλτα που «δεν παίζει», τον αγώνα προς την επίτευξη του τείχους ανοσίας και το ζήτημα εμβολιασμού των υγειονομικών μίλησε η Ματίνα Παγώνη.