«Η ενίσχυση του εμβολιασμού στις ηλικίες 12-17, αποτελεί υψηλή προτεραιότητα στο συνολικό πλαίσιο των δράσεων του Υπουργείου Υγείας», σημείωσε ο υπουργός Υγείας
Τα 4 τεστ θα καλύψουν τις ανάγκες ελέγχου των δυο επόμενων εβδομάδων (4-17/10) προκειμένου οι μαθητές να προσέρχονται στο σχολείο σύμφωνα με τις οδηγίες των ειδικών