Quantcast

Ζαχαράκη για τουρισμό: Η σεζόν θα επεκταθεί μέχρι 20 Νοεμβρίου – Τι είπε για τα έσοδα

Ποιο θα είναι το μότο της επόμενης χρονιάς

Στην πορεία του ελληνικού τουρισμού το φετινό καλοκαίρι αναφέρθηκε η υφυπουργός Τουρισμού, Σοφία Ζαχαράκη, μιλώντας στο περίπτερο των Παραπολιτικών 90,1, στο πλαίσιο της  86ης Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης (ΔΕΘ).

 

 

Σχετικά με τα έσοδα από τον τουρισμό η κ. Ζαχαράκη τόνισε ότι «Τον Ιούνιο είχαμε φτάσει περίπου στο πρώτο εξάμηνο στα 5,2 δισ., είχαμε δηλαδή τον Ιούνιο κατά τι υψηλότερα έσοδα από ότι είχαμε τον Ιούνιο του ’19. Καταλαβαίνουμε ότι το πρώτο τετράμηνο λόγω του περιορισμού λόγω του κορωνοϊού ήταν πιο χαμηλά σε σχέση με το ’19 όμως είχε ιδιαίτερη αύξηση ένταση και ανάκαμψη τον Ιούνιο, πολύ έντονα τον Ιούλιο και περιμένουμε στοιχεία Ιουλίου και Αυγούστου, όμως όλα τα σενάρια του υπουργείου Οικονομικών δείχνουν ότι θα έχουμε την υπέρβαση σε σχέση με το ’19. Πρέπει να πω ότι οι αρχικοί προϋπολογισμοί ήταν 15 δισ, ήταν το 80% του 2019».

Και συμπλήρωσε πως «Όλα είναι πάρα πολύ θετικά από την άποψη του τουρισμού. Φαίνεται ότι είναι και πάλι ο σταθερός πυλώνας ανάπτυξης μέσα σε πολύ δύσκολη συγκυρία με αλλεπάλληλες κρίσεις».

Για την προσπάθεια να φέρουμε από τον βορρά Ευρωπαίους συνταξιούχους το χειμώνα στην Ελλάδα η κ. Ζαχαράκη επισήμανε ότι «Ξεκίνησε ο υπουργός με τη Γερμανία, θα πάει σε πολλές χώρες. Ο συγκεκριμένος είναι ικανός να τους φέρει και έναν –έναν… Προφανώς δουλεύουμε σε πολλά πλαίσια το κομμάτι του χειμερινού τουρισμού που πέρυσι είχαμε για πρώτη φορά καμπάνια για τον ορεινό τουρισμό, ανακοινώνω ότι θα έχουμε και φέτος. Στο εξωτερικό τα χιονοδρομικά με την άποψη του θεματικού πάρκου είναι πιο προσοδοφόρα το καλοκαίρι διότι γίνονται θεματικά πάρκα με ολόχρονη λειτουργία αυτή είναι η στόχευσή μας. Μέσα από το Ταμείο Ανάκαμψης ένα μεγάλο ποσό θα πάει σε τέσσερα χιονοδρομικά τα οποία θα κάνουν ανακατασκευή για να μπορούν να χρησιμοποιηθούν όλο το χρόνο».

Και συμπλήρωσε πως «Το καλοκαίρι συνεχίζεται στην Ελλάδα. Η τουριστική σεζόν θα πάει μέχρι 20 Νοεμβρίου σε πολλά μέρη αυτά από τα προγράμματα και τα στοιχεία πτήσεων και με τις καινούργιες αιτήσεις εταιρειών οι οποίες θέλουν να έρθουν και με την κρουαζιέρα η οποία παίζει πολύ μεγάλο ρόλο. Σκεφτείτε ότι η κρουαζιέρα στη Θεσσαλονίκη θα τελειώσει τον Δεκέμβρη».

Τέλος, ερωτηθείσα ποιο θα είναι το μότο της επόμενης τουριστικής χρονιάς η κ. Ζαχαράκη υποστήριξε ότι «Αν μπορούσα να δώσω κάτι, θα ήταν τα διαφορετικά προϊόντα τα οποία παρέχουμε πέραν του ήλιου και της θάλασσας που θα είναι το βασικό μας στοιχείο και στην επόμενή μας καμπάνια είναι ότι μπορείς να φας καλά, υψηλή γαστρονομία, ο οινοτουρισμός, ευεξία, το κομμάτι των πηγών μας».