Quantcast

Υπουργείο Παιδείας: Τα σχολεία άνοιξαν με 40.000 προσλήψεις εκπαιδευτικών

Σχολεία με μαθητές χωρίς μάσκες αλλά χωρίς κενά εκαπιδευτικών, σηματοδοτούν την επιστροφή σε μία κανονικότητα μετά από 2,5 χρόνια

Το υπουργείο Παιδείας έχει προχωρήσει σε προσλήψεις 40.000 εκπαιδευτικών, προκειμένου να μην υπάρξουν κενά στα σχολεία, όπως λέει στο protothema.gr ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Αλέξανδρος Κόπτσης. Τα κενά των εκπαιδευτικών αποτελεί για εφέτος το μεγαλύτερο στοίχημα για το υπουργείο Παιδείας. Ο κ. Κόπτσης τονίζει ότι «έχουν γίνει 40.000 προσλήψεις εκπαιδευτικών, περισσότερες από κάθε άλλη χρονιά». Από αυτούς οι 8.500 είναι μόνιμοι διορισμοί και οι 32.000 είναι αναπληρωτές.

«Η εικόνα που υπάρχει στο υπουργείο είναι ότι έχουν καλυφθεί όλα τα κενά και όπου υπάρχουν από νεοδιοριζόμενους που δεν θα πάνε στα σχολεία ή από άδειες θα καλυφθούν άμεσα από την δεύτερη φάση πρόσληψης αναπληρωτών» λέει ο γενικός γραμματέας.

Μαθητές και οι εκπαιδευτικοί επέστρεψαν στα σχολεία χωρίς μάσκες και τεστ, σε πιο χαλαρό πλαίσιο. «Δύο ημέρες μετά την έναρξη των σχολείων δεν υπάρχει τίποτα το ανησυχητικό από καμία περιοχή της Ελλάδας» λέει ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Παιδείας. Εχει προγραμματιστεί πάντως μεγάλη σύσκεψη, μέσω τηλεδιάσκεψης, με όλους τους Διευθυντές της χώρας, προκειμένου να δουν τα στοιχεία «και έως το τέλος της εβδομάδας θα ξέρουμε αν κερδίσαμε και αυτό το στοίχημα» λέει χαρακτηριστικά ο κ. Κόπτσης . Όπως τονίζουν πάντως οι ειδικοί» ακόμα ο καιρός είναι καλός, οπότε βοηθά και ο εξαερισμός μέσω των ανοικτών παραθύρων».

Οι εκπαιδευτικές ομοσπονδίες εστιάζουν στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι νέοι κυρίως εκπαιδευτικοί στα νησιά λόγω του υψηλού κόστους για τα ενοίκια , ενώ δηλώνουν ότι δεν θέλουν μέντορες στα σχολεία και αξιολόγηση.

 

Οι γονείς γράφουν τα παιδιά στα ολοήμερα

Μία από τις μεγάλες αλλαγές εφέτος, στην οποία , όπως λέει ο κ. Κόπτσης οι γονείς, κυρίως στις μεγάλες πόλεις, ανταποκρίνονται, είναι τα ολοήμερα σχολεία που επεκτείνονται χρονικά από τις 4:00 στις 5:30 μ.μ. Ο στόχος είναι αφ’ ενός την αναβάθμιση της παρεχόμενης δημόσιας δωρεάν εκπαίδευσης και αφ’ ετέρου η στήριξη των εργαζόμενων γονέων και των οικογενειών, με την προσέγγιση του σχολικού και του εργασιακού ωραρίου.

Επίσης, αναβαθμίζεται το περιεχόμενο, με νέο εκπαιδευτικό πρόγραμμα, με περισσότερες δημιουργικές δράσεις για τα παιδιά (δημιουργική γραφή, εικαστικά κ.ά.) με περισσότερες παροχές από τη δωρεάν δημόσια εκπαίδευση. Η εφαρμογή του ολοήμερου ξεκινά στο 50% των τμημάτων που λειτουργούν σήμερα ως ολοήμερα, νηπιαγωγεία και δημοτικά (περίπου 5.000) και η εγγραφή γίνεται χωρίς κριτήρια εγγραφής ενώ έγινα πάνω από 3.200 προσλήψεις εκπαιδευτικών για την στελέχωσή τους.