Quantcast

Σύσκεψη στο Μέγαρο Μαξίμου για τα «προνόμια» των εμβολιασμένων

Δεν αποκλείεται να γίνουν ανακοινώσεις και εντός της ημέρας

Με θέμα τη σύνταξη πρωτοκόλλων για την εφαρμογή διευκολύνσεων αναμένεται να πραγματοποιηθεί σήμερα σύσκεψη στο Μέγαρο Μαξίμου.

 

 

Σύμφωνα με πληροφορίες, μέρος στη σύσκεψη θα λάβουν κυβερνητικά στελέχη και υπουργοί, οι οποίοι θα κληθούν να θέσουν σε εφαρμογή το εγχείρημα.

Μάλιστα, αν και εφόσον ρυθμιστούν οι λεπτομέρειες, δεν αποκλείεται να γίνουν ανακοινώσεις και εντός της ημέρας από τον πρωθυπουργό.

 

Δυνατότητα επιλογής

Ανάμεσα στα προνόμια και τις διευκολύνσεις που εξετάζονται είναι η παροχή δυνατότητας στους ιδιοκτήτες χώρων μαζικής αναψυχής ή εκδηλώσεων να επιλέγουν οι ίδιοι αν θα προσφέρουν υπηρεσίες μόνο σε εμβολιασμένους ή σε όλους τους πολίτες, ανεξαιρέτως.

Πρόκειται δηλαδή για κινηματογράφους, θέατρα, συναυλίες, φεστιβάλ και αθλητικές εκδηλώσεις.

Εφόσον οι ιδιοκτήτες επιλέξουν ο χώρος τους να είναι covid-free, τότε θα τους επιτρέπεται να λειτουργούν χωρίς πρόσθετα υγειονομικά πρωτόκολλα.

 

Με ειδική εφαρμογή

Ο έλεγχος εμβολιασμού δεν αποκλείεται να διεξάγεται μέσω ειδικής εφαρμογής που θα έχει ο ιδιοκτήτης ή ο υπεύθυνος του χώρου και την οποία θα μπορεί να «κατεβάζει» και στο κινητό του.

Αντίθετα, αν οι ιδιοκτήτες επιλέξουν ο χώρος τους να δέχεται ανεμβολίαστους πολίτες, τότε θα λειτουργούν με τα ισχύοντα υγειονομικά πρωτόκολλα. Δηλαδή με μάσκες, αποστάσεις και περιορισμούς στην πληρότητα των χώρων.

 

Οι εξαιρέσεις και η «λοταρία»

Από τις προβλέψεις θα εξαιρούνται δημόσιες υπηρεσίες, νοσοκομεία, σούπερ μάρκετ, καταστήματα, τράπεζες και Μέσα Μεταφοράς.

Ακόμη ένα μέτρο που εξετάζεται και αφορά κυρίως στους νέους, είναι η διενέργεια λοταρίας με «δώρα», όπως συμβαίνει στις ΗΠΑ.

Εξετάζονται δηλαδή τα κίνητρα που μπορούν να οδηγήσουν στην περεταίρω ενίσχυση του τείχους ανοσίας.

 

Νέα καμπάνια από την κυβέρνηση

Παράλληλα, στην κυβέρνηση προσανατολίζονται άμεσα στην έναρξη μιας νέας καμπάνιας για τον εμβολιασμό των ηλικιών 18-35 κυρίως μέσω των στα social media, καθώς επικρατεί έντονος προβληματισμός πλέον για τη μετάλλαξη «Δ», που φαίνεται ότι είναι 60% πιο μεταδοτική και αφορά περισσότερο στις νέες ηλικίες.

Πηγή: parapolitika.gr