Πέτσας κατά ΣΥΡΙΖΑ για την καμπάνια του τουρισμού: Fake news, υιοθετεί ό,τι διακινούν τα trolls του διαδικτύου

32 ΕΚ. ΕΥΡΩ ΟΛΟΣ Ο ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΕΟΤ

Την έντονη αντίδραση του Στέλιου Πέτσα προκάλεσε η κριτική του ΣΥΡΙΖΑ αναφορικά με την καμπάνια επανεκκίνησης του ελληνικού τουρισμού.

Με ανακοίνωσή του ο κυβερνητικός εκπρόσωπος κατηγορεί την αξιωματική αντιπολίτευση για αναπαραγωγή fake news και υιοθέτηση «οτιδήποτε ψεύτικο διακινούν τα trolls των 0,60 ευρώ του διαδικτύου» και εξηγεί τι ακριβώς συμβαίνει με την τουριστική καμπάνια της χώρας.

Την αντίδραση του Στέλιου Πέτσα προκάλεσε ο ισχυρισμός του ΣΥΡΙΖΑ ότι η καμπάνια του υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ κοστίζει 32 εκατομμύρια ευρώ.

Ολόκληρη η ανακοίνωση του Στέλιου Πέτσα:
«Αξιωματική Αντιπολίτευση, ή fake Αντιπολίτευση; Ο ΣΥΡΙΖΑ επιλέγει το δεύτερο. Επιλέγει να υιοθετεί οτιδήποτε ψεύτικο διακινούν τα trolls των 0,60 ευρώ του διαδικτύου.

Τελευταίο ατόπημα ο εναγκαλισμός του ΣΥΡΙΖΑ με τα ψέματα ότι η καμπάνια του Υπουργείου Τουρισμού, του ΕΟΤ και των φορέων του τουρισμού μέσω της Marketing Greece θα κοστίσει δήθεν 32 εκατ. ευρώ. Μα δεν μπορούν να δουν ότι όλος ο Προϋπολογισμός του ΕΟΤ είναι 32 εκατ. ευρώ; Δεν καταλαβαίνουν ότι αυτογελοιοποιούνται; Κρίμα, γιατί η Δημοκρατία μας έχει ανάγκη σοβαρής Αντιπολίτευσης.

Επί της ουσίας, για τη συνεργασία δημόσιου και ιδιωτικού τομέα στην προβολή της χώρας μας αυτό το Καλοκαίρι:

– Η εποπτεία και η αρμοδιότητα ανήκει και παραμένει στον ΕΟΤ και η στρατηγική του μάρκετινγκ στο Υπουργείο Τουρισμού.

– Η Marketing Greece δεν είναι ιδιωτική διαφημιστική εταιρία. Είναι μη κερδοσκοπική εταιρεία, θυγατρική του ΣΕΤΕ, ενός από τους κοινωνικούς εταίρους, και του ΞΕΕ.

– Η Marketing Greece αποφάσισε να υλοποιήσει την παραγωγή της καμπάνιας με δικά της έξοδα και να δώσει όλα τα πνευματικά δικαιώματα στον ΕΟΤ. Δεν κοστισε λοιπόν στο Ελληνικό Δημόσιο ούτε ένα ευρώ.

– Η μόνη ανάθεση που έχει κάνει ο ΕΟΤ στην Marketing Greece είναι 99 χιλιάδες ευρώ πλέον ΦΠΑ, για πληρωμή της διαφήμισης του “GreeceFromHome” στο Facebook και Instagram κάτι που δεν είχε νομική δυνατότητα να κάνει ο ΕΟΤ. Ενώ η Marketing Greece όχι μόνο δε θα έχει όφελος, αλλά θα προσθέσει άλλα 15 χιλ. ευρώ στον ιδιο σκοπό, για μια δράση που έχει ανάγκη ο τουρισμός της χώρας.

Επομένως, τα υποτιθέμενα 32 εκατ. ευρώ αποτελούν μια από τις πλέον επιπόλαιες προσπάθειες κατασκευής fake news από την πλευρά του ΣΥΡΙΖΑ. Οι πολίτες βλέπουν και κρίνουν. Η Κυβέρνηση, πιστή στις προεκλογικές της δεσμεύσεις προωθεί τη συνεργασία ιδιωτικού και δημόσιου τομέα. Και θα συνεχίσει να κινητοποιεί όλες τις δημιουργικές δυνάμεις του τόπου προς όφελος των πολιτών και της χώρας. Δημιουργία και συνέπεια που είναι άγνωστες λέξεις για τον ΣΥΡΙΖΑ».