Η νέα ηλεκτρονική καμπάνια του Κινήματος Αλλαγής για τον εμβολιασμό προσπαθεί να καλλιεργήσει την αίσθηση ότι απέχει από την αμφισημία που διακρίνει τον ΣΥΡΙΖΑ επί του θέματος, ουσιαστικά όμως «δανείζεται» το concept των Γάλλων, με την περίφημη αφίσα που απεικόνιζε ένα φιλί ανάμεσα σε δύο νέους.
Η εκστρατεία της Χαριλάου Τρικούπη έχει επηρεαστεί και από τα σύντομα συνοδευτικά μηνύματα. Η γαλλική αφίσα τόνισε ότι «επιλέγοντας το εμβόλιο η ζωή η ίδια ουσιαστικά επιστρέφει στην κανονικότητα και ανακάμπτει», ενώ το μήνυμα που επέλεξε το ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ είναι «Εμβολιαζόμαστε – Επιλέγουμε τη ζωή».
Ήταν σε πρώιμο στάδιο
Η περίφημη ενημερωτική εκστρατεία στην Γαλλία άρχισε σε μία φάση που τα προγράμματα εμβολιασμού ανά την Ευρώπη βρίσκονταν σε σχετικά πρώιμο στάδιο. Αντίθετα, μέχρι χθες περισσότεροι από 7,5 εκατομμύρια Έλληνες είχαν λάβει τουλάχιστον μία δόση εμβολίου κατά του κοροναϊού, ενώ σχεδόν 4 εκατομμύρια έχουν ήδη λάβει και ενισχυτική δόση.
Να σημειωθεί ότι το copy paste του ΚΙΝΑΛ αποκάλυψε μέσω twitter ο Διευθυντής του Γραφείου Τύπου της ΝΔ, Νίκος Ρωμανός.
Κάθε προσπάθεια συστράτευσης στην εθνική προσπάθεια από την αντιπολίτευση είναι θετική, ασχέτως του βαθμού πρωτοτυπίας της…
Αριστερά η καμπάνια του ΠΑΣΟΚ (Ιανουάριος 2022)
Δεξιά η καμπάνια της Γαλλικής Κυβέρνησης (Ιούλιος 2021) pic.twitter.com/iyAg5NwyGN— Nikos Romanos (@NickRomanos) January 10, 2022
Πηγη: Parapolitika.gr