Μετά την επιτυχία του Greekend-που σε συνδυασμό με ανοίγματα σε νέες αγορές έφερε πλήθος ταξιδιωτών σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη ακόμα και off season- ο υπουργός Τουρισμού, Βασίλης Κικίλιας, σε συνεργασία με τον ΕΟΤ επεκτείνει την προώθηση του αστικού τουρισμού και σε άλλες πόλεις της χώρας.
Στη νέα καμπάνια για προβολή του city break περιλαμβάνονται η Πάτρα και το Ηράκλειο, δύο πόλεις που έχουν όλα τα εχέγγυα για προσέλκυση τουριστών και τους 12 μήνες του έτους, καθώς διαθέτουν, μεταξύ άλλων, αρχαιολογικά μνημεία, χώρους πολιτισμού και διασκέδασης και υψηλή γαστρονομία.