Ο πειρασμός του… ριάλ ενόψει ΔΕΘ, οι αλήθειες για τον Μύθο και το παζλ με τα καύσιμα

Το ότι η Ευρώπη θα έχει ένα δύσκολο χειμώνα είναι κοινό μυστικό

Όχι τυχαία μύθος
Τα οικονομικά μεγέθη του πρώτου εξαμήνου ανακοίνωσε χθες ο όμιλος της Carlsberg, όπου το βασικό ελληνικό σήμα που διαθέτει μαζί με τη FIX, η Mythos, παρουσίασε τη μεγαλύτερη αύξηση (+31%) σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι, στα τοπικά σήματα που διαθέτει ο όμιλος. Η αύξηση είναι μία από τις μεγαλύτερες γενικότερα στον όμιλο καθώς η Carlsberg εμφάνισε αύξηση 20% και η Tuborg 14%. Σε ό,τι αφορά την ελληνική αγορά, αυτή παρουσίασε μονοψήφια άνοδο με την εικόνα να εκτιμάται ότι θα βελτιωθεί σημαντικά το τρίτο τρίμηνο που είναι και το πιο δυνατό για την αγορά της μπύρας στη χώρα μας.

 

Οι σερβικές προετοιμασίες

Το ότι η Ευρώπη θα έχει ένα δύσκολο χειμώνα είναι κοινό μυστικό. Όλες οι χώρες εξετάζουν τα μέτρα που θα πρέπει να πάρουν στον τομέα της ενέργειας ώστε η περίοδος που έχουμε μπροστά να περάσει όσο πιο ανώδυνα γίνεται κυρίως για τους πολίτες. Η κυβέρνηση της Σερβίας αποφάσισε πριν από λίγες ημέρες να προχωρήσει στην απαγόρευση εξαγωγής πέλετ για τους επόμενους τρεις μήνες και ξυλείας για καύση για το διάστημα των έξι μηνών μέχρι νεοτέρας.

 

Διαβάστε περισσότερα στο powergame.gr