H επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και η στήριξη των χειμερινών προορισμών και του city break αποτελεί στρατηγικό στόχο του υπουργείου Τουρισμού, όπως δήλωσε μεταξύ άλλων ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας.
Σε παρέμβαση του σε πρωϊνή εκπομπή της ΕΡΤ εκτίμησε δε ότι αυτός ο στόχος θα ευοδωθεί. Μάλιστα επανέλαβε ότι σε λίγες μέρες θα βγει η καμπάνια του ΕΟΤ για τους χειμερινούς προορισμούς σε όλες τις Περιφέρειες της χώρας, που όπως είπε, αυτό γίνεται για πρώτη φορά στην ιστορία. Στη συνέχεια ανάφερε, θα ακολουθήσει καμπάνια για το city break (διακοπές μικρής διάρκειας), σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και τις υπόλοιπες πόλεις. «Θεωρούμε ότι είναι πάρα πολύ σημαντικό να στηρίξουμε τα ξενοδοχεία δωδεκάμηνης λειτουργίας», πρόσθεσε.
Αναφερόμενος στη χθεσινή απόφαση του ECOFIN για μείωση του ΦΠΑ μέχρι 30% σε όλα τα νησιά, ο υπουργός υπογράμμισε ότι αυτή είναι μία πάρα πολύ σημαντική είδηση και δίνει προστιθέμενη αξία στο τουριστικό προϊόν. Για τη νέα χρονιά επεσήμανε ότι η ασφάλεια θα είναι πάλι το νούμερο ένα προαπαιτούμενο για να ταξιδέψει κάποιος το 2022. “Όλες οι χώρες ανταγωνίζονται πολύ σκληρά, αλλά έχουμε την “pole position” (πρώτη θέση) λόγω της συμπεριφοράς και της οργάνωσής μας στο υγειονομικό κομμάτι τα τελευταία δύο χρόνια”, ανάφερε ο υπουργός.
Απευθυνόμενος στους επαγγελματίες του κλάδου, ο Βασίλης Κικίλιας σημείωσε τα εξής: «Αναγνωρίζω ότι οι επαγγελματίες του τουρισμού πέρασαν δύσκολα τα δύο χρόνια της πανδημίας που προηγήθηκαν. Παρόλα αυτά, χαίρομαι που βλέπω ότι τηρούν τα πρωτόκολλα, τους υγειονομικούς κανόνες. Και εδώ είναι το μυστικό της επιτυχίας μας τα τελευταία δύο χρόνια. Φτιάξαμε την εικόνα μας προς τα έξω ως ένας ασφαλής προορισμός και αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο μας επέλεξαν οι επισκέπτες, οι τουρίστες, οι ταξιδιώτες και το 2020 που δεν είχαμε εμβόλια και το 2021, που ενώ οι προβλέψεις για τα έσοδα στον τουρισμό ήταν 5-6 δισ. ευρώ, ήδη ξεπεράσαμε τα 10 δισ. ευρώ».
Στο σημείο αυτό, ο υπουργός εστίασε στα στοιχεία του γ΄ τριμήνου του 2021 που έδωσε η ΕΛΣΤΑΤ τονίζοντας ότι δεν είναι μόνο τα στοιχεία. «Μας ενδιαφέρει πρακτικά το τι καταλήγει στην επιχείρηση, στη μέση ελληνική οικογένεια, τι χρήμα τζιράρεται στην αγορά και πώς όλοι αυτοί οι επαγγελματίες κινούνται και δίνουν προστιθέμενη αξία στην οικονομία μας. Τα ποσοστά των κρατήσεων μάς γεμίζουν ικανοποίηση και περιμένουμε ακόμα μεγαλύτερη κινητικότητα. Και δουλεύουμε σκληρά για το 2022. Δεν είναι τυχαίο όλο αυτό. Δεν γίνεται από μόνο του. Γίνεται με κόπο και προσπάθεια, όπως όλα τα πράγματα τα οποία αξίζουν στη ζωή», ανάφερε ο κ. Κικίλιας.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ