Quantcast

Κεραμέως για σχολεία: Θα ανοίξουν με τα ηπιότερα δυνατά μέτρα

Τι θα γίνεται σε περίπτωση κρούσματος

Τις προθέσεις του υπουργείου Παιδείας για τη λήψη πιθανών μέτρων προστασίας κατά του κορωνοϊού εξέφρασε σε συνέντευξή της η υπουργός, Νίκη Κεραμέως.

 

 

 

Μιλώντας στο OPEN και απαντώντας σε σχετική ερώτηση, η υπουργός Παιδείας είπε ότι «η τάση είναι για τα ηπιότερα δυνατά μέσα, γιατί πλέον έχουμε επιστρέψει στην κανονικότητα».

Όσον αφορά στο πρωτόκολλο που θα ισχύει ή τη διενέργεια self test από μαθητές και εκπαιδευτικούς, η κυρία Κεραμέως δήλωσε ότι «πάμε σε όσο το δυνατόν μια πιο κανονική σχολική χρονιά», προσθέτοντας ότι «έχουμε φύγει από τη λογική του συστηματικού ελέγχου, γιατί αυτό σε αυτή τη φάση δεν αποδίδει καθώς έχει εμβολιαστεί ή νοσήσει μεγάλο μέρος του πληθυσμού».

Τι θα γίνεται σε περίπτωση κρούσματος σε τάξη

Σε περίπτωση που κάποιο παιδί βρεθεί θετικό στον κορωνοϊό, «η Πολιτεία έχει μέτρα για όποιον νοσήσει, που είναι καραντίνα πέντε ημερών και μετά έξοδος με μάσκα. Εκεί κινούμαστε και εμείς. Δεν θα κάνουμε κάτι διαφορετικό από ό,τι συνέβη σε όλη την κοινωνία», είπε η υπουργός.

Διαβεβαίωσε, δε, ότι «είμαστε σε διαρκή συνεργασία με το υπουργείο Υγείας, τους ειδικούς, τον ΕΟΔΥ, καθώς είμαστε σε μια φάση συνύπαρξης με τον κορωνοϊό», ενώ, όπως είπε, «καθ’ όλη τη διάρκεια της πανδημίας τα πρωτόκολλα έχουν λειτουργήσει πολύ καλά».

Η Νίκη Κεραμέως μίλησε και για την ολοκλήρωση 25.000 μόνιμων διορισμών στην εκπαίδευση, καθώς «από το 2008 έως το 2020 δεν είχε διοριστεί ούτε ένας εκπαιδευτικός» αλλά και στην καινοτομία της διεύρυνσης του ωραρίου λειτουργίας των ολοήμερων σχολείων, λέγοντας ότι το 50% θα σχολάει στις 17:30 «αφενός για να ενισχυθεί η δημόσια εκπαίδευση και αφετέρου για να φέρει πιο κοντά το ωράριο των σχολείων με το ωράριο της εργασίας».

Όπως και να ‘χει, κατά τη διάρκεια της ερχόμενης εβδομάδας αναμένεται να γίνει η πρώτη συνεδρίαση των ειδικών για να υπάρξουν οριστικές αποφάσεις για τη χρήση ή όχι μάσκας, καθώς και για τα πρωτόκολλα σε περίπτωση κρουσμάτων σε σχολικές αίθουσες.