Quantcast

Κεραμέως: Έρχεται το voucher των 200 ευρώ σε 160.000 εκπαιδευτικούς για αγορά τεχνολογικού εξοπλισμού

Η πρωτοβουλία εντάσσεται στο πρόγραμμα «Ψηφιακή Μέριμνα», συνολικού ύψους 140 εκατ. ευρώ και είναι ένα από τα πρώτα έργα του Ταμείου Ανάκαμψης

«Χορηγείται voucher 200 ευρώ για την αγορά τεχνολογικού εξοπλισμού σε 160.000 μόνιμους και αναπληρωτές εκπαιδευτικούς που διδάσκουν σε σχολεία πρωτοβάθμιας, δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και ειδικής αγωγή χωρίς κοινωνικά, οικονομικά ή άλλο κριτήριο» ανέφερε η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, στην Ολομέλεια, κατά την υποστήριξη σχετικής τροπολογίας που έχει καταθέσει στο Επενδυτικό νομοσχέδιο του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων.

Η υπουργός τόνισε πως αυτή η πρωτοβουλία εντάσσεται στο πρόγραμμα «Ψηφιακή Μέριμνα», συνολικού ύψους 140 εκατ. ευρώ και είναι ένα από τα πρώτα έργα του Ταμείου Ανάκαμψης, στη βάση του οποίου ήδη έχει ήδη δοθεί voucher για την προμήθεια τεχνολογικού εξοπλισμού σε πάνω από 500.000 νέους ηλικίας 4 έως 24 ετών.

Πρόκειται, είπε, για «ένα τεράστιο πρόγραμμα που διαπραγματεύτηκε η κυβέρνηση με τους ευρωπαίους εταίρους για να στηρίξουμε την τεράστια προσπάθεια του ψηφιακού μετασχηματισμού της εκπαίδευσης».

Η κ. Κεραμέως ανέφερε πως στόχος μας είναι «η ενίσχυση του εκπαιδευτικού μας προσωπικού, του τόσο σημαντικού ανθρώπινου κεφαλαίου μας, που διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στην προσπάθεια της συνολικής αναβάθμισης των σχολείων μας».

Παράλληλα, η υπουργός αναφέρθηκε και στις άλλες πρωτοβουλίες και δράσεις που έχουν υλοποιηθεί και θα υλοποιούνται και συντελούν στο συνολικό ψηφιακό μετασχηματισμό της εκπαίδευσης όπως:

– Η δωρεάν χρήση διεθνής πλατφόρμας τηλεδιασκέψεων για όλη την εκπαιδευτική κοινότητα, που αριθμεί 1,6 εκατ. μέλη.

– Η εξασφάλιση μηδενικής χρέωσης δεδομένων για πρόσβαση σε όλες εκπαιδευτικές πλατφόρμες που χρησιμοποιεί το Υπουργείου Παιδείας για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση.

– Πρόγραμμα ταχύρρυθμης επιμόρφωσης εκπαιδευτικών στην εξ αποστάσεων εκπαίδευση, με συμμετοχή άνω των 80.000 εκπαιδευτικών, που είναι το μεγαλύτερο σε συμμετοχή επιμορφωτικό πρόγραμμα που έχει υλοποιηθείς την χώρα.

– Το πρόγραμμα «μαθαίνουμε ψηφιακά- διδάσκουμε ψηφιακά». Η ολοκλήρωση του νέου ψηφιακού προγράμματος του ΙΕΠ μέσω του οποίου έχουν αρχίσει να υλοποιούνται επιμορφώσεις για πάνω από 160.000 εκπαιδευτικούς σε εργαστήρια δεξιοτήτων (αγγλικά στο νηπιαγωγείο, νέα προγράμματα σπουδών, διαφοροποιημένη διδασκαλία, εισαγωγικές επιμορφώσεις νεοδιόριστων εκπαιδευτικών).

– Στη συνέχιση της προμήθειας άνω των 90.000 tablet και laptop σε σχολεία μέσω κονδυλίων ΕΣΠΑ και δωρεών, θυμίζοντας ότι το 2019 υπήρχαν μόλις 4.500 φορητές συσκευές στα σχολεία της χώρας.

Επίσης παρέχεται προμήθεια κατάλληλου εξοπλισμού και ψηφιακών εργαλείων για σχολεία ειδικής αγωγής και επαγγελματικής εκπαίδευσης.

– Μαζική αναβάθμιση των συνδέσεων των σχολείων σε δίκτυα οπτικών ινών σε συνεργασία με το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης όπου παράλληλα προχωράνε οι ψηφιακές εγγραφές, οι ηλεκτρονικοί απολυτήριοι τίτλοι και διπλώματα, της αποστολής των αποτελεσμάτων των πανελλαδικών με sms, το μητρώο εκπαιδευτών.

Η κ. Κεραμέως, ανέφερε πως επίσης προχωρούν και τα έργα ψηφιακής εκπαίδευσης που χρηματοδοτούνται από το Ταμείο Ανάκαμψης, ύψους 450 εκατ. ευρώ και, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνουν: νέους διαδραστικούς πίνακες στα σχολεία μας, την δημιουργία ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού, ψηφιακά εργαλεία για μαθητές με αναπηρίες ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, εργαστήρια ρομποτικής κ.λ.π.

Η υπουργός τόνισε πως «ο ψηφιακός μετασχηματισμός της εκπαίδευσης αποτελεί για την Κυβέρνηση κύρια προτεραιότητα. Σε μικρό χρονικό διάστημα, σε αυτά τα δυόμιση χρόνια, έχουν γίνει πολλά και σημαντικά βήματα. Τα σχολεία μας αλλάζουν στην πράξη. Οι εκπαιδευτικοί μας, τα παιδιά μας λειτουργούν σε ένα πιο ψηφιοποιημένο περιβάλλον που συνεχώς διευρύνεται και προσφέρει ολοένα περισσότερες δυνατότητες. Και σε αυτό το πλαίσιο διευρύνουμε και εμείς τη στήριξη στο έργο των εκπαιδευτικών μας, βοηθάμε όλο και περισσότερο τα παιδιά μας να κάνουν πράξη τα όνειρά τους».

Η Νίκη Κεραμέως κάλεσε όλα τα κόμματα να στηρίξουν αυτή την προσπάθεια και πρωτοβουλία προς τους εκπαιδευτικούς.

 

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ